Strona 7 z 23

: 18 kwie 2009, 13:00
autor: SławekM
Może nie umieją ich obsługiwać...

: 30 kwie 2009, 22:12
autor: Teokryt
Kto komu i ile płaci za te linie?
Za co i ile dostaje ZTM za co WARBUS dostaje do Lesznowoli?

: 30 kwie 2009, 22:15
autor: kajo
Teokryt pisze:Kto komu i ile płaci za te linie?
Za co i ile dostaje ZTM za co WARBUS dostaje do Lesznowoli?
Lesznowola płaci warbusowi coś ok. 2,4zł/km o ile dobrze pamiętam, do tego Warbus może sprzedawać bilety jednorazowe i honoruje WKM. Ztm płaci Lesznowoli za uznawanie WKM jakieś 20% kosztów około.

: 30 kwie 2009, 22:20
autor: Teokryt
Ok dzięki...
Czyli jak 2,4zł za wzkm to po odjęciu ulgi z ZTM (20%) daje nam.. 2,16zł za wzkm obciążenia finansowego dla Lesznowoli.

Poza tym ZTM jest jeszcze chętny na ten biznes czy jednak pomysł spalił na panewce?

: 30 kwie 2009, 22:22
autor: kajo
Teokryt pisze:Poza tym ZTM jest jeszcze chętny na ten biznes czy jednak pomysł spalił na panewce?
Czemu nie miałby być chętny, na pewno na tym nie traci, uwierz:)

: 30 kwie 2009, 23:10
autor: Frencher
Teokryt pisze:Poza tym ZTM jest jeszcze chętny na ten biznes czy jednak pomysł spalił na panewce?
ZTM jest chętny. Tylko już widać że jest to "impreza" dla gmin, które raczej są gotowe wyłożyć sporą gotówkę na stół, chyba że ktoś chce stworzyć takie "coś" jak komunikacja w Lesznowoli.
Obecnie widać, że nawet ZTM nie ma pomysłu jak ma to funkcjonować. A przykład Lesznowoli pokazuje, że wszystko to funkcjonuje na poziomie podrzędnego wiejskiego PKS-a, a nie czegoś co jest (teoretycznie) elementem sieci komunikacyjnej ZTM. Nie sądzę aby wiele gmin było tym realnie zainteresowanych.

: 30 kwie 2009, 23:56
autor: SławekM
Frencher te twoje teorie spiskowe... Weź się wyprowadź na Śląsk...
Frencher pisze:A przykład Lesznowoli pokazuje, że wszystko to funkcjonuje na poziomie podrzędnego wiejskiego PKS-a, a nie czegoś co jest (teoretycznie) elementem sieci komunikacyjnej ZTM
No jednak jesteś głupi... To Lesznowola decydowała jakie chce mieć linie, gdzie mają jeździć i stawać, oraz jakie mają być kursy.
Napiszesz może coś rozsądnego, a nie w kółko "ZTM to złodzieje, czyli wielki skok na podwarszawską kasę". Masz jednak uraz psychiczny do tej instytucji i to niezły...

: 01 maja 2009, 0:00
autor: Frencher
Każdy misiu kolorowy zanim się zdecyduje w to wejść, to najpierw zobaczy jak już funkcjonują podobne projekty. A przykład Lesznowoli do optymizmu nie nastraja.

: 01 maja 2009, 0:01
autor: Bastian
Jeżeli tak, to trzeba się uczyć na jej błędach, a nie nie uczyć wcale.
SławekM pisze:Napiszesz może coś rozsądnego, a nie w kółko "ZTM to złodzieje, czyli wielki skok na podwarszawską kasę". Masz jednak uraz psychiczny do tej instytucji i to niezły...
I kto to mówi :shock:

: 01 maja 2009, 0:08
autor: Frencher
Bastian pisze:Jeżeli tak, to trzeba się uczyć na jej błędach, a nie nie uczyć wcale.
Masz 100% racji. Szkoda tylko że jest to teoria.
Bo gdybym wiedział, że ZTM obecnie w rozmowach o powstaniu kolejnych tego typu linii mówi, że wymogiem do nawiązania współpracy musi być określony typ taboru, w odpowiednim wieku oraz odpowiednia infrastruktura przystankowa to rozumiem.
Ale ZTM do dzisiaj postępuje na zasadzie - doprowadźcie do powstania linii, my to przyklepiemy, a potem zobaczymy jak będzie. :roll:

: 01 maja 2009, 0:17
autor: SławekM
Bastian pisze:Jeżeli tak, to trzeba się uczyć na jej błędach, a nie nie uczyć wcale.
SławekM pisze:Napiszesz może coś rozsądnego, a nie w kółko "ZTM to złodzieje, czyli wielki skok na podwarszawską kasę". Masz jednak uraz psychiczny do tej instytucji i to niezły...
I kto to mówi :shock:
Dzięki, wiem chociaż na czym stoję...

: 01 maja 2009, 8:32
autor: kajo
Frencher pisze: A przykład Lesznowoli pokazuje, że wszystko to funkcjonuje na poziomie podrzędnego wiejskiego PKS-a, a nie czegoś co jest (teoretycznie) elementem sieci komunikacyjnej ZTM. Nie sądzę aby wiele gmin było tym realnie zainteresowanych.
(z perspektywy przeciętnego pasażera)
Ja bym tak nie powiedział, w miare nowy tabor, praktycznie nie ma opóźnień, a że infrastruktura przystankowa nie jest cudowna, to co poradzić. Uważam, żę wydawanie więcej na nią mogło by się po prostu nie opłacić, a ludzi korzysta sporo i coraz więcej bym powiedział, także dlaczego jest tak źle, skoro jest tak dobrze.
A i prawie wszyscy kierowcy są bardzo mili:)

: 10 maja 2009, 14:28
autor: Frencher
Jest już w rozkładach jazdy odnośnik do rozkładów jazdy linii w Lesznowoli.
Ale uwaga: pod linkiem który jest na stronie ZTM kryje się trojan, a dokładnie to Trojan.Maliframe :!: .
Wg. Nortona Internet Security trojan kryje się pod tym linkiem: http://www.lesznowola.pl/uploadf/mapa/index32.html

: 10 maja 2009, 14:36
autor: SławekM
Nie mus i to być trojan... Skrypt strony widać zgadzał się, z kodem tego wirusa dlatego wywaliło. Mój avast nie ma z tym problemu.

: 20 maja 2009, 16:45
autor: SławekM
Nowe linie do Piaseczna i Chotomowa

Sieć komunikacji podmiejskiej ciągle się rozwija. Dzięki współpracy Zarządu Transportu Miejskiego z samorządami Piaseczna i Jabłonny, po wakacjach uruchomione zostaną nowe linie obsługujące te gminy.
(...)

To nie koniec planów ZTM dotyczących komunikacji na terenie gminy Piaseczno. Prowadzone są obecnie rozmowy z władzami Piaseczna na temat uruchomienia linii lokalnych. Byłyby obsługiwane przez prywatnego przewoźnika, wyłonionego w przetargu ogłoszonym przez gminę. Obowiązywałyby w nich bilety ZTM. Takie rozwiązanie funkcjonuje już w autobusach czterech linii obsługujących gminę Lesznowola. Nowe połączenia umożliwiłyby mieszkańcom gminy, w tym np.: Bobrowca, Głoskowa, Złotokłosu czy ul. Julianowskiej, dojazd do stacji kolejowej w Piasecznie i linii autobusowych ZTM. Nowe połączenia mogłyby zostać uruchomione również po wakacjach.

Także na 1 września zaplanowano, wspólnie z władzami gminy Jabłonna, uruchomienie nowej linii, która kursowałaby z Żerania przez Jabłonnę do Chotomowa (z pominięciem Legionowa). Linia obsługiwałaby również osiedla położone wzdłuż obwodnicy Jabłonny. Podobnie jak w przypadku połączeń w Lesznowoli i w Piasecznie, byłaby obsługiwana przez prywatnego przewoźnika, wyłonionego w przetargu ogłoszonym przez gminę. Jej uruchomienie jest jednak uzależnione od wyników przetargu, a także od zarezerwowania przez gminę środków finansowych w swoim budżecie.
http://www.ztm.waw.pl/nowe_do_piaseczna.php