Słomińskiego - objazdy 2010

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 mar 2010, 11:44

pawcio pisze:Nie nie wyrobi, a zdechnie. Przecież tamtędy się nie będzie można dostać dokądkolwiek.
Masz rację. Teraz 500 będzie jak w losowaniu lotto przyjeżdżała (razem ze 127). Jedyną linią, która będzie w miarę punktualnie będzie przyjeżdżać to... 169.

[ Dodano: Pią 26 Mar, 2010 11:46 ]
marko80 pisze:Wiekszosc pasazerów i tak pojedzie tramwajami chociazby 1 czy 41 ktorych czestotliwosc kursowania jest bardzo dobra zwłaszcza 1.
Jesteś z Targówka? Jeśli nie, to zamilknij, bo nie wiesz co się rano dzieje na Żabie jak przyjeżdżają 1 i 41 z Bródna.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 26 mar 2010, 11:48

pawcio pisze:Jeżeli się do nich jeszcze zmieszczą.
Bez względu jak głupio to brzmi, to usłyszałem niedawno (rozmowa tel. z ZTM), że są tam jeszcze duże rezerwy (także w godzinach szczytowych). Zaskoczony zapytałem skąd takie stanowisko i usłyszałem, iż do kalkulacji liczy się dalej 6,7 os/m2 - jeżeli tak to wszędzie mamy rezerwy. Osobiście nie wiem jak to jest możliwe tyle ludzi upchać w taki sposób by tram nie stał po kilka minut na przystanku.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 26 mar 2010, 11:57

Kra pisze:Zaskoczony zapytałem skąd takie stanowisko i usłyszałem, iż do kalkulacji liczy się dalej 6,7 os/m2 - jeżeli tak to wszędzie mamy rezerwy. Osobiście nie wiem jak to jest możliwe tyle ludzi upchać w taki sposób by tram nie stał po kilka minut na przystanku.
Autobusy zostaną wyposażone w składane drabiny, które na przystankach będą wysuwane na wysepkę przystankową, a pasażerowie zostaną ulokowani na dachu ;-)
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 mar 2010, 11:58

Kra pisze: Bez względu jak głupio to brzmi, to usłyszałem niedawno (rozmowa tel. z ZTM), że są tam jeszcze duże rezerwy (także w godzinach szczytowych)
Chyba na przeciwpotoku. No ale do 10 osób z 40-50 osobowego tłumu ma zawsze szansę wejść do 1/41...

ogólnie rzecz biorąc najbardziej ucierpi, nie Żoliborz a Targówek.

Szkoda, że 527 nie skierowano przez 11 listopada, Ratuszową, Jagiellońską (powrót: Targowa-11 listopada) - Al. Solidarności. no ale cóż, trzeba będzie przeżyć te pół roku i zaprzyjaźnić się z 160...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 12:26

SławekM pisze:Szkoda, że 527 nie skierowano przez 11 listopada, Ratuszową, Jagiellońską (powrót: Targowa-11 listopada) - Al. Solidarności. no ale cóż, trzeba będzie przeżyć te pół roku i zaprzyjaźnić się z 160...
Myślisz, że Św. Wincentego będzie przejezdne? Bo ja mam duże wątpliwości.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 mar 2010, 12:29

pawcio pisze:
SławekM pisze:Szkoda, że 527 nie skierowano przez 11 listopada, Ratuszową, Jagiellońską (powrót: Targowa-11 listopada) - Al. Solidarności. no ale cóż, trzeba będzie przeżyć te pół roku i zaprzyjaźnić się z 160...
Myślisz, że Św. Wincentego będzie przejezdne? Bo ja mam duże wątpliwości.
To wątpliwości mogę Ci rozwiać, że nie będzie w ogóle przejezdne ;) Już teraz rano korek jest od skrzyżowania Starzyńskiego/Namysłowska do Słomińskiego/Międzyparkowa. Dołóż korek na Wysockiego od Bartniczej przez Odrowąża do Ronda Żaba. Wincentego w tym momencie też stanie. Ja się boję jednego, że lud przerzuci się na Radzymińską i linie 190, 512, 527, 718, 738 i 805 ugrzęzną w korku nim do buspasa dojadą...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 12:30

SławekM pisze:Ja się boję jednego, że lud przerzuci się na Radzymińską i linie 190, 512, 527, 718, 738 i 805 ugrzęzną w korku nim do buspasa dojadą...
Jest takie ryzyko, choć chyba i tak będzie tamtędy szybciej niż przez Żabę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 mar 2010, 12:43

pawcio pisze:
SławekM pisze:Ja się boję jednego, że lud przerzuci się na Radzymińską i linie 190, 512, 527, 718, 738 i 805 ugrzęzną w korku nim do buspasa dojadą...
Jest takie ryzyko, choć chyba i tak będzie tamtędy szybciej niż przez Żabę.
Ano będzie. W międzyszczycie Wincentego też może być zakorkowana, a Radzymińską wtedy się będzie śmigało, że aż miło...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 12:49

I dlatego 527 wylądowało na Radzymińskiej. Choć mi bardziej się by spodobała trasa przez Zacisze, a nie przez Młodzieńczą. Ostatnio Radzymińska po południu zaczyna stać już od OBI.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 26 mar 2010, 13:17

527 zapewne teraz wróci na swoją stałą trasę dopiero w 2013 roku. Bo własciwie w listopadzie zacznie sie juz budowa metra, wiec jezeli na jesieni wróci na swoja starą trasę przez most gdanski to dosłownie na chwile po czym znowu wróci na W-Z. Tylko ta trasa jest troche długa. Mogłby jechac przez Rondo Żaba i dalej albo szwedzką do Alei Solidarnosci albo 11 listopada - Targowa - aleja solidarnosci. Byłoby szybciej.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 26 mar 2010, 13:22

pawcio pisze:I dlatego 527 wylądowało na Radzymińskiej. Choć mi bardziej się by spodobała trasa przez Zacisze, a nie przez Młodzieńczą. Ostatnio Radzymińska po południu zaczyna stać już od OBI.
No właśnie: a dlaczego 527 nie może pojechać przez Gilarską i Jórskiego, jak 120? Zawsze obsłużyłoby jeszcze Żuromińską przez co odciążyłoby trochę 500 (niby tylko jeden przystanek ale za to istotny)? Chyba, że korek na Wincentego do Gilarskiej będzie bardziej czasochłonny od tego na Młodzieńczej...

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 26 mar 2010, 13:28

Dopychanie kolanem kolejnych autobusów na TTA na Trasie WZ jest działanien nieudolnym i do cna niekompetentnym! Utkną w korkach, razem z tramwajami, które tylko przez pewien czas mogły się w miare swobodnie przemieszczać.

Mogę tylko retorycznie zapytać, co to za lobby działa, które musi dojechac bezpośrednio do Kercelaka.

Reszta zmian nie budzi takich wątpliwości. chociaz można się zastanawiać:
- czemu 122 nie pojedzie Maczka?
- czemu 170 musi tracić czas na dojeździe do ronda Starzyńskiego. Wystarczyłoby do Wileniaka.
To są jednak szczegóły.

Kasacja 406 - bardzo słuszna. Targówek ma do metra 160, a z Bemowa można pojechać na wiele różnych sposobów. 406 może było w niektrych relacjach nieco szybsze, ale prędkość tej linii lada moment i tak by mocno spadła.

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 26 mar 2010, 13:29

Tu chyba bardziej chodzi o waskie uliczki i wozy przegubowe :-k

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 13:35

michał1984 pisze:Tu chyba bardziej chodzi o waskie uliczki i wozy przegubowe :-k
Nie bardzo. Na Wszystkich Świętych wszystko śmiga przez Jórskiego i daje radę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 26 mar 2010, 13:45

Jarek pisze:Dopychanie kolanem kolejnych autobusów na TTA na Trasie WZ jest działanien nieudolnym i do cna niekompetentnym! Utkną w korkach, razem z tramwajami, które tylko przez pewien czas mogły się w miare swobodnie przemieszczać.

Mogę tylko retorycznie zapytać, co to za lobby działa, które musi dojechac bezpośrednio do Kercelaka.

Reszta zmian nie budzi takich wątpliwości. chociaz można się zastanawiać:
- czemu 122 nie pojedzie Maczka?
- czemu 170 musi tracić czas na dojeździe do ronda Starzyńskiego. Wystarczyłoby do Wileniaka.
To są jednak szczegóły.

Kasacja 406 - bardzo słuszna. Targówek ma do metra 160, a z Bemowa można pojechać na wiele różnych sposobów. 406 może było w niektrych relacjach nieco szybsze, ale prędkość tej linii lada moment i tak by mocno spadła.
Jarku - obecnie na pasie TTA korzystają nie tylko tramwaje + 160 oraz 190, tylko także prywatni przewożnicy którzy łamią przepis wjazdu. Najpierw trzeba zająć się tymi przewożnikami. To na pewno dla 527 miejsce się znajdzie.

Dodatkowo 527 przecież nie zostaje tam na stałe.

ODPOWIEDZ