O nowym rozkładzie jazdy KM i SKM w 2011 r.

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 16 lis 2010, 19:31

TOMEK pisze:
rufio198 pisze:Pisałem gdzie skargi kierować- do Zielonego Mazowsza. Kasę wzięli, badania zrobili, rozkład układają.
Nie wzięli póki co żadnej kasy :!: UM jeszcze nie rozliczył projektu.
I bardzo dobrze. Powinni jeszcze kary zapłacić za te idiotyzmy co powymyślali.
TOMEK pisze:
rufio198 pisze:Za ich mądre inaczej pomysły KM-y nie odpowiadają. Za to będą to poprawiać.
Nie poprawiać, tylko psuć! Beton nie lubi jak jest więcej pociągów, efektywniejsze wykorzystanie taboru i mniejszy deficyt, bo wtedy trudniej wyciągać łapy po dotacje :boohoo:
Beton nie lubi jak na m-c przed zmianą rozkładu jazdy trzeba poprawiać to co amatorzy zepsuli. Szkoda tylko że ZM które schrzaniło rozkład , na m-c przed wprowadzeniem oddali go do poprawki KM-om. Powtarza się sytuacja z zeszłego roku, tylko wtedy kto inny zepsuł rozkład. Powinni sami do końca zjeść tą żabę - ciekawe co różni mądrale forumowi by wtedy powiedzieli.
Lepiej idź razem z kolegami z ZM zablokuj jakieś inwestycje z powodu żabek, ptaszków czy innego równie błahego powodu- może dostaniecie jakąś tzw. ,, dotacje''.
Od kolei trzymajcie się lepiej z daleka
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 16 lis 2010, 20:15

Ciekawe rzeczy na wawa-dzialdowo,
http://nowy.rozklad-pkp.pl/bin/query.ex ... crollDir=1
ostatni bezposredni KM do ciechanowa (jednoczesnie przyspieszony na tym odcinku) odjezdza z wawy o 16.15 z centralnej.
Potem mozna tylko osobowymi z przesiadka w nasielsku (pol godziny gnicia).
Albo czegos nie wrzucili albo cos jest lekko nie halo (albo nie potrafie tego rozkladu obsluzyc :F).
Wiem ze modernizacja i te sprawy, ale bez przesady, z 4 popoludniowych za nasielsk dzis zostanie jeden (i to taki na ktory nikt z pracy nie zdazy).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 lis 2010, 20:28

rufio198 pisze:
TOMEK pisze: Nie wzięli póki co żadnej kasy :!: UM jeszcze nie rozliczył projektu.
I bardzo dobrze. Powinni jeszcze kary zapłacić za te idiotyzmy co powymyślali.
Znaczy jakie konkretnie? Bo jak dotąd się przerzucacie obaj sloganami...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ksionc
Posty: 26
Rejestracja: 26 sie 2010, 13:13
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: ksionc » 16 lis 2010, 20:43

Mazovia zniknęła z rozkładu. Brawo KM! ](*,) mam tylko nadzieję że to błąd strony, bo kilka EIC też poznikało

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 lis 2010, 22:23

Jest jeszcze sporo niedociągnięć. Na przykład wg PKP codziennie z Mińska do WWy i na abarot jest pociąg co 30 minut. Według DB pociągi "mińskie" są w D (no, może jakiś jest w E czy B, ale watpię).

Awatar użytkownika
plati
Posty: 75
Rejestracja: 25 cze 2006, 22:39
Lokalizacja: Warszawa/Radom

Post autor: plati » 16 lis 2010, 22:29

rufio198 pisze:Pisałem gdzie skargi kierować- do Zielonego Mazowsza. Kasę wzięli, badania zrobili, rozkład układają.
Za ich mądre inaczej pomysły KM-y nie odpowiadają. Za to będą to poprawiać.
Kasy nie wzięli...
Przynajmniej tak mówią. Od czerwca próbuję kasę za te badania od nich wytępić. Nawet nie wiem ile mi się należy. Dziś do nich dzwoniłem. Podobno wysłali do UM jakąś ostateczną wersję rozkładu i czekają na opinie. Jeśli będzie pozytywna, to do 30 dni UM ma wypłacić im kasę. Tak się dowiedziałem :neutral:
Moje linie: 111, 123, 148, 168, 213, 225, 311 509, N02, N03, N22, N72, N75

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 16 lis 2010, 22:31

Glonojad pisze:
rufio198 pisze:I bardzo dobrze. Powinni jeszcze kary zapłacić za te idiotyzmy co powymyślali.
Znaczy jakie konkretnie? Bo jak dotąd się przerzucacie obaj sloganami...
A choćby sprawa ostatniego pociągu do Mińska - Zofey i Przewoz na ten temat ostro dyskutowali. Przesunięcie na wcześniejszą godzinę czy likwidacja tego pociągu spowoduje lawinę skarg. Aż za dobrze pamiętam jaka była awantura o ten pociąg gdy był on odwołany w czasie remontu odcinka Rembertów- Mińsk pod koniec lat 90.
Z tego co odbiło mi się po uszach to znów w rozkładzie było więcej pociągów niż taboru ( znów się obiegi nie domykają ) zmniejszanie ilości taboru na pociągach szczytowych, wymyślanie aż 74 objaśnień do RJ.
Niestety na stronie DB czy choćby PKP nie sposób stwierdzić czy zmniejszenie taboru jest prawdą czy nie - dlatego wierzę w to co po uszach się mi odbiło. Jak zobaczę obiegi to będę mógł stwierdzić na ile to prawdziwe.
Prawdą jest to że ZM już umyło rączki od tego rozkładu - teraz już KM-y będą poprawiać/ knocić ( zależy od punktu widzenia). Skoro wzięło się / ma się wziąć kasę za RJ to należałoby też ponieść odpowiedzialność za to co się wymyśliło. Teraz w razie skarg to będzie można zwalić na zbetoniałe KM-y że sknocili taaki piękny Rj ułożony przez fachowców z ZM.
Ta wersja RJ która była dostępna na stronie DB jest jeszcze wersją bez poprawek KM-ów. To wersja ZM, dlatego pisałem że skargi i wnioski należy do nich kierować.
Miałem też zresztą na myśli wyniki liczenia podróżnych - mniej więcej wiem jak wyglądało to liczenie w niektórych wypadkach. Co do sposobów liczenia i wyników takiego liczenia mam dość poważne zastrzeżenia. Widziałem na własne oczy jak połowa lub nawet więcej ludzi wysiadła z pociągu i zdążyła wejść w tunel, a ankieter z ZM dopiero wyjrzał przez okno i zaczął liczyć na tzw ,,oko'' ilość ludzi wysiadających z pociągu. I wszystko może byłoby cacy gdyby nie to że to pociąg tzw roboczy z Dęblina ( po 6 na WWO). Od kierpocia wiem że dany ankieter nie chodził z nim po składzie w celu liczenia podróżnych. Podobnych sytuacji było sporo - nie tylko na tym jednym pociągu. Jeżeli tak się liczy podróżnych to jaka może być wiarygodność takiego liczenia?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 lis 2010, 22:36

No cóż, boję się, że jeśli nikt tego rozkładu oryginalnego nie opublikuje, nie sposób będzie - dla ludzi nie będących "w odpowiednim miejscu" ;) - ocenić co było w nim złego, a co dobrego. O ile wiem, nie ma nawet gwarancji, że rozkład na DB był w ogóle kompletny, prawda?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 lis 2010, 22:58

No jak widać nie był kompletny, ale nie wiadomo w jakim stopniu.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 16 lis 2010, 23:10

Glonojad pisze:No cóż, boję się, że jeśli nikt tego rozkładu oryginalnego nie opublikuje, nie sposób będzie - dla ludzi nie będących "w odpowiednim miejscu" ;) - ocenić co było w nim złego, a co dobrego. O ile wiem, nie ma nawet gwarancji, że rozkład na DB był w ogóle kompletny, prawda?
Zgadza się. Nie ma takiej gwarancji.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 17 lis 2010, 2:42

Marszal Struzik odmawia nam udostępnienia tego opracowania i muszę pisać skargę do WSA, bo stwierdzono, iż wnioskowana informacja nie jest informacją publiczną (sic!) - zatem jaką - prywatną? Poza tym organ władzy publicznej... ech nie chce mi się tłumaczyć.

Trzymacie kciuki za mnie i sąd:)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 17 lis 2010, 2:59

Zabrzmi może to trochę dziwnie - ale osobiście mooocno trzymam za Ciebie kciuki w tej sprawie :grin:
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 17 lis 2010, 4:03

Ciekaw jestem jak wyliczono ten postój w Barczącej pociągu przyspieszonego do Siedlec (18:30 na Centralnym), jeszcze kosztem Anieliny. Barcząca to w zasadzie taka nie za duża wieś jak na warunki wokół mińska. A jeśli liczyć wieś Budy Barcząckie to większość jej zabudowy jest już raczej daleko od torów. Tradycyjnie przyspieszone z Czeremchy/Łukowa do Warszawy zatrzymywały się w Cegłowie i Anielinie, a Mienię i Barczącą pomijały, było to całkowicie uzasadnione.

Cegłów to kilkutysięczna wieś, a Anielina to przystanek w Mińsku z blokami mieszkalnymi w sąsiedztwie, jakby się kto nie orientował.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 17 lis 2010, 11:35

ten pociąg to pikuś. Co z tym z Radomia do Siedlec "przyspieszonym", który się wlecze wręcz? Od razu dorzucić mu postój w Miłosnej...

O ostatni pociąg z Wwy w tym kierunku i powrotnym (też za wcześnie) pewnie da się powalczyć. 9832 się przesunie na później, albo wręcz cały obieg wydłuży się przy okazji do Mrozów, coby nie płakali, że mało połączeń wieczorem :)

Przy okazji: nieuzasadniony 5 minutowy postój pierwszego "mińska" 40841 na wschodnim.

Regio
Posty: 7
Rejestracja: 21 wrz 2010, 21:35
Lokalizacja: Polsza

Post autor: Regio » 18 lis 2010, 15:55

rufio198 pisze:I bardzo dobrze. Powinni jeszcze kary zapłacić za te idiotyzmy co powymyślali.
Widzę, że w rozkładzie jazdy liczącym blisko 900 pociągów kolega znalazł przykład dotyczący pociągu wożącego po 40-50 osób, który co ważne będzie dalej kursował w soboty i niedziele po 2-ej w nocy. Ładnie to tak manipulować i straszyć likwidacją pociągu, który będzie kursował wtedy, gdy jest rzeczywiście potrzebny.
Bym prosił, jak rozkład jazdy jest tak "fatalny" proszę o 90 przykładów, a nie jeden. Bo jeśli ktoś krytykuje ZTM wskazując przykład jednego kursu lub linii, to co najwyżej stawia sobie złe świadectwo. Kolej, jako część kommas to system, więc jeśli system jest zły (lb jego część rozkład jazdy), to przykładów muszą być dziesiątki, jeśli nie setki. Systemu nie ocenia się przez pryzmat jednego pociągu. Chyba, że kolega rufio 198 na wawkom prowadzi aron'iadę.

[ Dodano: |18 Lis 2010|, 2010 16:05 ]
rufio198 pisze:Prawdą jest to że ZM już umyło rączki od tego rozkładu - teraz już KM-y będą poprawiać/ knocić ( zależy od punktu widzenia).
Jest to kłamstwo, kolego rufio198. Umowa ZM z samorządem trwa do grudnia i jej częścią jest rozkład jazdy, usługi doradcze dotyczące oferty przewozowej, którą jest rozkład jazdy. Wawkom to nie onet, czy pmk, gdzie można kląć, obrażać i podawać nieprawdę. Proszę o udowodnienie informacji, że Zielone Mazowsze jak to kolega stwierdził "ZM już umyło rączki od tego rozkładu".

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Czw 18 Lis, 2010 ]
Korekta cytowania. MeWa

ODPOWIEDZ