Moderatorzy: Tyrystor, Dantte
-
5280
- Posty: 1798
- Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25
Post
autor: 5280 » 08 wrz 2011, 13:41
304
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Kąty Grodzkie zamiast Kąty Grodziskie
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
5280
-
Klawisz
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 sie 2011, 15:37
- Lokalizacja: Saska Kępa / R-3
Post
autor: Klawisz » 08 wrz 2011, 14:30
Dziś rano na 509 widziałem SU18 bez wyświetlacza z przodu. Zamiast tego tablica z linią. Z tyłu wyświetlacz działał normalnie. Niestety kompletnie zapomniałem jaki numer taborowy...
MotorMan
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
-
Bywalec
- Posty: 4924
- Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17
Post
autor: Bywalec » 08 wrz 2011, 14:32
Klawisz pisze:Dziś rano na 509 widziałem SU18 bez wyświetlacza z przodu. Zamiast tego tablica z linią. Z tyłu wyświetlacz działał normalnie. Niestety kompletnie zapomniałem jaki numer taborowy...
8432.
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6948
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 12 wrz 2011, 21:13
W ostatni weekend nieczynne było skrzyżowanie Targowej z Kijowską, w związku z czym szereg linii wygnano na objazdy przez Brzeską lub Jagiellońską. Wszystkie multimedialne MANy były na tę okazję emo, czyli numer linii z kropką i brak jakiejkolwiek informacji o trasie przejazdu.
Nasuwa się pytanie: po jakę cholerę wydaliśmy szmal na tablice LCD, skoro ich obsługa nie jest w stanie wgrać na nie prostej informacji o objeździe? Nie mówię już o tym, żeby robić przystanki w koralach na żółto, ale można było chociaż umieścić jakiś krótki tekst w przeznaczonym do tego polu pod numerem linii.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
bepe
- Posty: 3516
- Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: bepe » 12 wrz 2011, 21:20
Paradoks polega na tym, że w tych nowoczesnych autobusach wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany jest trudniejsze niż w starych - w starych wieszało się kartkę, a dla nowych trzeba de facto przygotować nowe dane z odległościami przystanków itp. itd.
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 12 wrz 2011, 21:23
Nie wiem, jak jest w MZA. Mobilisowy Macrosystem potrafi wypluć z siebie coś pod tytułem "Zmiana trasy". Knapik wtedy wypowiada formułkę o zmianie trasy, a na wyświetlaczu pojawia się numer linii, kraniec docelowy i komunikat "Uwaga! Zmiana trasy". Sterownik nie liczy metrów, więc po powrocie na trasę, na pierwszym przystanku trasy podstawowej, ustawia się ten przystanek, po czym Knapik czyta go na głos, a dalej działa normalnie, kończąc informowanie o zmianie trasy. I, co mnie zdziwiło najbardziej, bywa to nawet używane, w sobotę 175 z czymś takim widziałem na Bankowym.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6948
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 12 wrz 2011, 21:25
Dlatego napisałem, że wypadałoby przynajmniej na tym polu z prawej strony coś napisać, a korale zostawić tak, jak były. Po przejechaniu odcinka objazdowego, kierowca nareperowałby zagubionego Knapika na właściwy przystanek i takie 509 nie jeździłoby niczym widmo od Gocławia po Nowodwory.
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 12 wrz 2011, 21:27
Pytanie, czy R&G tak potrafi.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
px33
- Posty: 1594
- Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43
Post
autor: px33 » 12 wrz 2011, 21:39
To całe rozwiązanie i tak jest tworzone stricte pod wymagania Warszawy, więc mógłby gdyby ktoś chciał. I o ile w 3000/3100P mogłoby zabraknąć klawiszy, o tyle przecież 5000P ma dotykowy ekran, więc można tam zmieścić dowolne opcje.
Sam komunikat "Uwaga, początek zmiany trasy" można wgrać do gadaczek od razu i bez problemu (obsługa klawiszem '9')
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 12 wrz 2011, 21:40
Czyli R&G tego nie potrafi?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
px33
- Posty: 1594
- Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43
Post
autor: px33 » 12 wrz 2011, 21:48
Standardowe 3000P/3100P na pewno nie. Jest wersja dla 3100P, która pyta przy ustawianiu brygady czy nr linii ma być w ramce/negatywie, ale na pewno nie pozwala na zmianę przebiegu/zawieszenie wykonania w trakcie realizacji kursu.
-
Olek007
- Posty: 427
- Rejestracja: 02 mar 2011, 18:51
- Lokalizacja: Wilanów
Post
autor: Olek007 » 13 wrz 2011, 20:34
Dlaczego Urbinetta z Mobilisu na niektórych wyświetlaczach, obok numeru linii, pokazują również strzałkę?
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 13 wrz 2011, 20:34
Bo tak zostało ustawione w opcjach sterownika.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
mobil one
- Posty: 2482
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
- Lokalizacja: właściwa
-
Kontakt:
Post
autor: mobil one » 13 wrz 2011, 20:38
Jaką znowu strzałkę ? Na wewnętrznych wyświetlaczach jest zawsze strzałka po numerze linii,do tego imieniny oraz data + godzina .
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 13 wrz 2011, 20:42
mobil one pisze:Jaką znowu strzałkę ? Na wewnętrznych wyświetlaczach jest zawsze strzałka po numerze linii,do tego imieniny oraz data + godzina .
Zewnętrznym.
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)