Strona 7 z 395

: 22 lut 2012, 9:11
autor: chester
TLG pisze:
chester pisze:Midiki spełniają.
Sancity 10 istnieje w postaci tylko prototypu.
Ok, pomyliło mi się z Sancity 9.

: 22 lut 2012, 9:16
autor: alojzy
No dobra nech będzie solaris, ale może przynajmniej w nowym wdzianku?
http://trollino.mashke.org/deutsch/ande ... urg316.php

: 22 lut 2012, 9:26
autor: chester
Podobie się, ale... czy ta aero szyba nie wpływa na użyteczną powierzchnię w busie? Z pewnością szkodzi drzwiom. Kierowcy by płakali, że nie mają dla siebie własnego skrzydła.

: 22 lut 2012, 11:49
autor: Plesim
Drzwi w 18 metrach mają być w układzie 2-2-2-2 więc odpada.

: 22 lut 2012, 13:03
autor: blinski
alojzy pisze:No dobra nech będzie solaris, ale może przynajmniej w nowym wdzianku?
http://trollino.mashke.org/deutsch/ande ... urg316.php
Z przodu trochę Berkhof, z tyłu trochę Autosan.. w sumie mi się podoba, ale niestety, budowa frontu wymusza pojedyncze drzwi. Chyba, że spece z Solarisa sobie z tym jakoś poradzą. To jest oficjalnie SUIV, czy jeszcze nie?

: 22 lut 2012, 14:19
autor: Wolfchen
alojzy pisze:No dobra nech będzie solaris, ale może przynajmniej w nowym wdzianku?
Wygląda fajnie, ale plusów nie widzę żadnych. A tylko tyle, że zmniejsza powierzchnię użytkową autobusu.
blinski pisze:Chyba, że spece z Solarisa sobie z tym jakoś poradzą.
Wydłużyć autobus o 0,5 metra. Ale wtedy będzie za długi... :-k
blinski pisze:To jest oficjalnie SUIV, czy jeszcze nie?
ZCTW nie.

: 23 lut 2012, 10:04
autor: piotram
Premo pisze:Dla pasażera liczy się przede wszystkim wygoda podróżowania. A tej Solarisy z ostatnich przetargów nie ustępują innym markom..
Ale tylko dlatego, że inne marki cierpią na podobne wady - mało miejsca na nogi, wąskie siedzenia, niewygodny układ siedzeń, mało miejsca do stania, problemy z wentylacją w porze cieplejszej. MAN wydaje się bardziej doskonały technologicznie, ale dla pasażera w zasadzie niewiele się różni. Jak się cieszę, że praktycznie nie muszę korzystać z autobusów na codzień ;)

: 07 mar 2012, 19:12
autor: TLG
Do MZA wpłynęły zapytania m.in. od tureckiego Otokara i ukraińskiego LAZa (odpowiedzi na niekorzyść pytających). Wygląda to tak, jakby w MZA ktoś przewidywał, że takie dziwne firmy są zainteresowane tym zamówieniem i stąd właśnie wymóg wykazania się doświadczeniem. Poza tym są inne zapytania, jednak pytających nie udało się zidentyfikować

: 14 mar 2012, 21:50
autor: TLG
Oferenci szaleją. Złożono już 113 pytań do SIWZ. Udało mi się z tego wyłowić pytania od MANa, Mercedesa (Citaro K okazało się za długie o 3mm), a także gorzkie żale Autosana, który usiłuje udowodnić MZA, że ma doświadczenie (w kontekście części II). Reszta to pytania najróżniejsze, dotyczące SIP, spraw teleinformatycznych, monitoringu. Do otwarcia ofert pozostały 2 tygodnie.

: 14 mar 2012, 23:01
autor: Patryk2222
TLG pisze:Oferenci szaleją. Złożono już 113 pytań do SIWZ. Udało mi się z tego wyłowić pytania od MANa, Mercedesa (Citaro K okazało się za długie o 3mm), a także gorzkie żale Autosana, który usiłuje udowodnić MZA, że ma doświadczenie (w kontekście części II). Reszta to pytania najróżniejsze, dotyczące SIP, spraw teleinformatycznych, monitoringu. Do otwarcia ofert pozostały 2 tygodnie.
Te Citaro K niby za długie ale jednak się mieści skoro go dopuszczają, ale mnie ciekawi jak mu wstawią trzecie drzwi?

: 14 mar 2012, 23:35
autor: px33

: 15 mar 2012, 0:19
autor: Patryk2222
Czyli układ siedzeń zbliżony pewnie do osiołka .

: 15 mar 2012, 8:12
autor: TLG
Z autobusów 10-metrowych o takim układzie drzwi (obok Citaro i MANa oraz niekwalifikującego się Autosana) pozostaje jeszcze Citelis 10M.

: 15 mar 2012, 18:52
autor: konri
Czy mógłby ktoś podać linka z pytaniami dot. przetargu?

: 15 mar 2012, 19:06
autor: TLG
konri pisze:Czy mógłby ktoś podać linka z pytaniami dot. przetargu?
Rusz głową zamiast zadawać głupie pytania. To nie jest żadna tajemna wiedza dla wybranych!