Dokładnie - ostatnio moim bliskim z Lublina, którzy odlatywali z Okęcia proponowałem żeby wysiedli z pociągu na Dw. Centralnym i pojechali 175, bo jest trochę szybciej niż SKM Na to Oni powiedzieli, że wolą pojechać SKM i przesiedli się na Wschodnim.MichalJ pisze:Pasazer kolejowy może się przesiąść na skm na WZ albo WWsch. WŚ powinna się zresztą nazywać WC perony podmiejskie. Komu jak komu, ale osobie, która przyjechała pociągiem proponować autobus....
Sąd nad 175
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 sie 2012, 16:01
- Lokalizacja: Polska
Warszawa -najpiękniejsze miasto w Polsce
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Kasacja 504 na odcinku Sasanki - Centralny... Ty nawet niegłupio kombinujeszLukasz436 pisze:504 przez Lotnisko, można od razu do kasacji przeznaczyć.
I zabranie najlepiej pracującej linii przy jednoczesnym pozostawieniu śmieciowego 188 i omijającego za dużo 504 to jest to mniejsze zło? Ile brygad/kilometrów/złotówek jest do odzyskania ze 188? Nie jest to aby linia o dłuższej trasie, niż 175? Nawet jeśli część z tych odzyskanych brygad/złotówek przeznaczymy na podkręcenie 523, to nie wyjdzie porównywalnie z kasacją 175, a jednak rozsądniej? Potrzebę cięć z grubsza chyba wszyscy pojmują, ale można byłoby te cięcia wykonać z głową. Jeśli ktoś ma plan kasowania 175, a jednocześnie zostawia 178 na dotychczasowej trasie, zostawia 227, 166 czy wspomniane 188, to sorry, ciężko o zrozumienie motywów takich decyzji. I tak, podpiszę się pod opinią BJ'a: piszesz bzdury.emyl pisze:W razie, gdyby kolej okazała się zawodna w danym momencie, istnieją opcje ratunkowe w postaci 188 i 504. Pamiętajmy, że nie rozmawiamy o "wymarzonym układzie komunikacyjnym", a dyskutujemy o zmianach w kontekście oszczędności. Są takie momenty, że trzeba wybrać mniejsze zło.
Pytałem w którymś innym temacie, odpowiedzi nie było, więc zapytam tutaj: czy przystanki Skorochód-Majewskiego, Siemieńskiego, Mołdawska i Jasielska to przystanki tak oblegane, że wymagają bezpośredniej linii do centrum, czy są to przystanki, które powinny być dowożone do poważnej komunikacji na ŻiW? I czy na tych przystankach jest więcej ludzi, którzy jadą do centrum, niż np. przy 17 Stycznia czy 1 sierpnia? Tak, pytam o sens istnienia 128 między Pruszkowską a Szczęśliwicami.
Nie od dziś wiadomo, że 128 pomiędzy Mołdawską a Szczęśliwicami wozi głównie powietrze. Tym bardziej nie rozumiem pomysłu zastąpienia 175 właśnie przez 128, bo będzie to pogłębienie istniejących nieefektywności.Szeregowy_Równoległy pisze:Tak, pytam o sens istnienia 128 między Pruszkowską a Szczęśliwicami
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Również go nie widzę, te przystanki powinny być dowożone do Rakowca. Najlepiej by było, gdyby gdzieś w tej okolicy dało się zakrańcować bardzo silne 128. W takim układzie nie trzeba kasować 228, a zmienić mu trasę na: Szczęśliwice - Rakowiec - Lotnisko. 175 nadal "wylatuje".Szeregowy_Równoległy pisze:Tak, pytam o sens istnienia 128 między Pruszkowską a Szczęśliwicami.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Tak, tylko w przypadku 175 "ostatnim odcinkiem" jest ten między 17 stycznia a lotniskiem. I pytałem: naprawdę ludzi tam jest mniej, niż między Pruszkowską a Dickensa/Szczęśliwicami?MichalJ pisze:175 na ostatnim odcinku też wozi powietrze. Większość linii tak ma.
Czyli zamiast 128 widziałbyś 128 i 228, zżerające tyle samo brygad, co pierwotne 128, dodatkowo w dalszym ciągu uwalałbyś 175, nic pod BUW w zamian za jeżdżące dotychczas 128 byś nie dał i jeszcze się zastanawiasz, czemu posądzam cię o pisanie bzdur?emyl pisze:Najlepiej by było, gdyby gdzieś w tej okolicy dało się zakrańcować bardzo silne 128. W takim układzie nie trzeba kasować 228, a zmienić mu trasę na: Szczęśliwice - Rakowiec - Lotnisko. 175 nadal "wylatuje".
Nie, Michał akurat nie. Ty piszesz bzdury, Michał nie. Porównaj treści waszych wypowiedzi, przemyśl, wróć mądrzejszy.emyl pisze:Uważaj, bo zaraz Ci powiedzą, że piszesz bzdury.MichalJ pisze:175 na ostatnim odcinku też wozi powietrze. Większość linii tak ma.
Myślę, że linia pokroju 128 jest akurat. Częstsza będzie pustawa, ale jednak coś do centrum się przyda. Pół przystanku Skorochód-Majewskiego możesz zresztą wywalić, jest blisko tramów. Ale resztę nie bardzo. Skądś ci ludzie pod akademikami w stronę centrum się biorą.Szeregowy_Równoległy pisze:Tak, pytam o sens istnienia 128 między Pruszkowską a Szczęśliwicami.
Aczkolwiek zaznaczam, że użytkownikiem 128 w szczycie jestem sporadycznym (teraz będę(?) częstszym)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Akurat jeśli chodzi o północny odcinek - jestem stanowczo za zostawieniem 128 na Powiślu. Z kolei 228 żarłoby brygady, ale krótkie, a nie przegubowe*. Dowozi do wyboru: do tramwaju, do częstego autobusu. Dodatkowo, opóźnienia wywołane korkami w centrum nie mają na nią wpływu.Szeregowy_Równoległy pisze:Czyli zamiast 128 widziałbyś 128 i 228, zżerające tyle samo brygad, co pierwotne 128, dodatkowo w dalszym ciągu uwalałbyś 175, nic pod BUW w zamian za jeżdżące dotychczas 128 byś nie dał i jeszcze się zastanawiasz, czemu posądzam cię o pisanie bzdur?
* - zarówno na lotnisku, jak i na Szczęśliwicach nie ma potrzeby kursowania długich autobusów.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Skrócenie brygad 175 przy pozostawieniu obecnej trasy to by dopiero był nonsens.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.