: 26 mar 2012, 21:12
Jechałem dzisiaj 101 - myślałem że będzie w miarę puste. Okazało się z pętli na Młocinach odjeżdżał dosłownie niezabieralny. Jak widać 101 jest korzystniejsze niż 508, E-4...
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Modlińska to o 12:00 stoi w kroku od Białołęki Ratusz, a z drugiej strony od Konwaliowej. Dzisiaj odcinek linią 186 w godzinach po południowych od Konwaliowej do Białołęka-Ratusz jechałem prawie 25 minut, więc jest tragedia.Glonojad pisze:Zwłaszcza, że Modlińska stoi ponoć w korku po horyzont
Racja. Tam na pewno nie dałoby rady. Zastanawiam się, kto w ogóle taką "zawrotkę" dopuścił do użytkowania.Szeregowy_Równoległy pisze:203 i parodia zawrotki na Forcie Wawrzyszew?
Też racja, ale pewności tu nie mamy. Niemniej jednak, bałbym się sprawdzać to na własnej skórze, skręt jest faktycznie nieprzyjemny i nie ma się gdzie wypuścićSzeregowy_Równoległy pisze:No i mam poważne wątpliwości, czy U15 dałby radę z Prystora w lewo w Ryżową skręcić. U12 przechodzi na centymetry, czego ślady widać na słupkach i znakach
Tłok no może nie aż tak bardzo masakryczny to jest teraz w metrze jeżdżącym co 7 minut po bielańskiej stronie. Już nie mówiąc o tych dzikich tłumach na Bankowym pociąg oblegających w stronę Młocin. Wręcz rzucających się na niego. Naprawdę złożyło się cudnie.Jarek pisze:Masakryczny tłok był!
To fajnie, szkoda, że były głosy przeciwne osłabianiu połączenia z Metrem Marymont, bo przecież jest bus-pas. Sam to ZTM pisał na swojej stronie....Lukasz436 pisze:Jechałem dzisiaj 101 - myślałem że będzie w miarę puste. Okazało się z pętli na Młocinach odjeżdżał dosłownie niezabieralny. Jak widać 101 jest korzystniejsze niż 508, E-4...
Przy tej częstotliwości tak będzie. Do 10 kwietnia nic się nie zmieni, dopiero później jak zostanie pocięty wreszcie 508 wozy pójdą na 101.Lukasz436 pisze:Jechałem dzisiaj 101 - myślałem że będzie w miarę puste. Okazało się z pętli na Młocinach odjeżdżał dosłownie niezabieralny. Jak widać 101 jest korzystniejsze niż 508, E-4...
W/g mnie już można spokojnie 508 ciąć...MisiekK pisze:Przy tej częstotliwości tak będzie. Do 10 kwietnia nic się nie zmieni, dopiero później jak zostanie pocięty wreszcie 508 wozy pójdą na 101.Lukasz436 pisze:Jechałem dzisiaj 101 - myślałem że będzie w miarę puste. Okazało się z pętli na Młocinach odjeżdżał dosłownie niezabieralny. Jak widać 101 jest korzystniejsze niż 508, E-4...
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,12 ... 20680.html
Wtorek na ulicach Warszawy [NA ŻYWO]
09:20
Przejazd nowym mostem zyskuje na popularności. W jedynej (na razie) linii autobusowej na moście pojawił się już dobrze znany ścisk. Relacjonuje nasza czytelniczka Barbara:Autobus 101 to rzeczywiście strzał w dziesiątkę. Jednak określenie, że panuje w nim niewielki tłok, to eufemizm. Wczoraj ok godz. 17.00 ledwie się do niego wcisnęłam na przystanku Zajezdnia Żoliborz w kierunku Tarchomina. Dziś rano, ok 7.00, zrezygnowałam z jazdy tą linią, bo podjechał na przystanek Tarchomin (4. od pętli - w kierunku mostu) taki naładowany, że wolałam skorzystać z 508, w którym były wolne miejsca.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,12 ... 20696.html
Wtorek na ulicach Warszawy [NA ŻYWO]
09:40
Na tłok w autobusach 101 narzeka też Jacek, który pisze do nas:Autobusy 101 były dziś o 7.00 nabite do nieprzytomności. Ludzie zostawali na przystankach. Co 10 minut to stanowczo za rzadko.ZTM puści mostem więcej linii, ale dopiero po przywróceniu normalnego ruchu metra. Teraz jeździ ono dwa razy rzadziej, więc nie jest w stanie przyjąć więcej pasażerów. Jak widać, chętnych nie brakuje.