Dennis pisze:Maro D. pisze:No i z Metrem Politechnika, w końcu to dla nich chyba najbliższa stacja! Tak to co, z Żółkiewskiego cofać się do Płowieckiej tam w szereg linii przesiadać się?
Argument o dojeździe w same okolice POLIBUDY zrozumiem, ale argument o stacji??! Przecież tramwajem do METRA CENTRUM jest dużo szybciej (przynajmniej w godzinach szczytu, kiedy to TŁ jest masakrycznie zakorkowana)
Bzdura
Maksymalny czas przejazdu 515 z Szembeka (środek odcinka Wiatraczna-Goclawek) do Politechniki to 17 min. Oczywiście, czasami w korkach jest dlużej ale tylko CZASAMI. TŁ to już nie jest ta trasa sprzed otwarcia T Siekierkowskiej i masakry takiej jak kiedyś tam już nie ma.
A zresztą po co pasażerow ktorzy nie chcą jechac do Centrum a gdzieś w okolice Politechniki-al Niepodległości wozić do ścisłego Centrum?
[ Dodano: 2007-08-01, 19:26 ]
mariow pisze:A jak bedzie wyglądała sytuacja z przystankami dla nowego 515. Jak rozumiem jadąc od Ursusa odziedziczy je po 401 a potem:
- Dolina Służewiecka
- Warneńska
- Al. Witosa (?)
- Gocław - na wysokości pętli bedzie przystanek?
- Płowiecka
i nastepne 5 do AONu
Warneńska bym zdecydowanie pominął, tam 416 jak się zatrzymywala to najwyżej dla 1-2 osób.
Al Witosa oczywiście bo jednak jest to jakiś węzeł przesiadkowy na ktorym nie wiedzieć z jakiego powodu nie staje 522 które za to staje na wielu innych mniej potrzebnych przystankach.
I dodałbym tej 515 przystanek Tor Stegny. Jeśli ma byc obwodówka to dobrze by bylo gdyby ludzie z Wawra czy Rembertowa mogli na tym przystanku przesiąść sie w cos jadące na Stegny czy w kierunku Dolnej.