515 - co dalej z tą linią?

Moderator: Wiliam

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 01 sie 2007, 13:24

Fikander pisze:
Dennis pisze:Ale punkt przesiadkowy na zachód byłby przy GOTARDA (w 136 i 505).
Tak - i jedź sobie PKP Służewiec - Centrum Targowe via Gotarda? :>
Dokładnie. ZTM zapomniał o ludziach jadących z zachodu. Dlatego jeżeli lewoskręt z Postępu w Marynarską nie będzie możliwy to 182 powinno pojechać prosto do pętli Bokserska.

[ Dodano: 2007-08-01, 13:25 ]
Lukasz436 pisze:Warto dodać (nie wszyscy muszą wiedzieć) że po otwarciu wiaduktu nad torami kolejki radomskiej linia 165 pojedzie na Okęcie i tam połączy się z linią 177. Obecny kształt linii 165 będzie wyłącznie tymczasowy.
Czyli będziemy mieli dwie linie z Ursynowa na lotnisko ?

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 01 sie 2007, 13:32

Fikander pisze:Tak - i jedź sobie PKP Służewiec - Centrum Targowe via Gotarda?
Boże uchowaj, ja bym podjechał do POSTĘPU-ZREMB i dalej zu fuss - albo wogóle całą tę ogromną odległość (pokonywaną dzień dziennie przez tysiące ludzi, co idzie w miliony niemal osobokilometrów :P) bym przebył "z buta".

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 01 sie 2007, 13:33

Dennis pisze:505 zaś powinno pozostać/trafić na Młynowie/ów,
Po trasie obecnego 436 jak rozumiem ?

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 01 sie 2007, 13:34

Dobrze rozumiesz ;)

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 01 sie 2007, 13:36

Dennis pisze:
Fikander pisze:Tak - i jedź sobie PKP Służewiec - Centrum Targowe via Gotarda?
Boże uchowaj, ja bym podjechał do POSTĘPU-ZREMB i dalej zu fuss - albo wogóle całą tę ogromną odległość (pokonywaną dzień dziennie przez tysiące ludzi, co idzie w miliony niemal osobokilometrów :P) bym przebył "z buta".
Z Marynarskiej do Centrum Targowego jest spora odległość. Zimą nikt nie myśli o odśnieżaniu chodników na Służewcu Przemysłowym.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 sie 2007, 13:42

Dennis pisze:
Fikander pisze:Tak - i jedź sobie PKP Służewiec - Centrum Targowe via Gotarda?
Boże uchowaj, ja bym podjechał do POSTĘPU-ZREMB i dalej zu fuss - albo wogóle całą tę ogromną odległość (pokonywaną dzień dziennie przez tysiące ludzi, co idzie w miliony niemal osobokilometrów :P) bym przebył "z buta".
Brodzenie po kostki w śniegu na słabo oświetlonej i jeszcze słabiej bezpiecznej Postępu wydaje mi się średnio ciekawym pomysłem.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 01 sie 2007, 14:01

A jak bedzie wyglądała sytuacja z przystankami dla nowego 515. Jak rozumiem jadąc od Ursusa odziedziczy je po 401 a potem:
- Dolina Służewiecka
- Warneńska
- Al. Witosa (?)
- Gocław - na wysokości pętli bedzie przystanek?
- Płowiecka
i nastepne 5 do AONu
PURA VIDA!

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 01 sie 2007, 14:06

Oby bez Astronautów [-o<

Maro D.
Posty: 238
Rejestracja: 14 gru 2005, 15:08
Lokalizacja: Gocławski Klan Samorządowy
Kontakt:

Post autor: Maro D. » 01 sie 2007, 14:47

mariow pisze:A jak bedzie wyglądała sytuacja z przystankami dla nowego 515. Jak rozumiem jadąc od Ursusa odziedziczy je po 401 a potem:
- Dolina Służewiecka
- Warneńska
- Al. Witosa (?)
- Gocław - na wysokości pętli bedzie przystanek?
- Płowiecka
i nastepne 5 do AONu
Na prawej stronie Wisły pewniakami są: Płowiecka, Gocław, Most Siekierkowski na żądanie. Tak przynajmniej ZTM podał w oficjalnym piśmie.
Gocławska linia mikrobusowa:

211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz

Bo fantazja jest od tego O-)

marek1979
Posty: 23
Rejestracja: 06 cze 2006, 14:52

Post autor: marek1979 » 01 sie 2007, 16:29

124 – połączenie z linią 189
168 – SADYBA - Św. Bonifacego - Sikorskiego - Dolina Służewiecka - Nowoursynowska - Ciszewskiego - Kiedacza - Indiry Gandhi - Dereniowa - Ciszewskiego - Roentgena - Płaskowickiej - Puławska – Baletowa – Starzyńskiego – DAWIDY BANKOWE : Starzyńskiego – ZAMIENIE : Dawidowska - Karczunkowska - PKP JEZIORKI (powrót : Karczunkowska – Puławska)
182 – OS. OSTROBRAMSKA - ... – Postępu – Bokserska - BOKSERSKA
186 - TARCHOMIN - ... - Pawińskiego - Korotyńskiego - Mołdawska - Racławicka (powrót: Żwirki i Wigury - Pruszkowska) - Racławicka - Wołoska - al. Wilanowska – Al. Lotników – Wałbrzyska - Nowoursynowska – Ciszewskiego – Al. KEN – URSYNÓW PŁD.
189 – połączenie z linią 124 przy zachowaniu że linia 515 pojedzie do Ursusa
193 – kasacja linii
301 – 1xx i bez zmiany trasy
715 – OKĘCIE – PODOLSZYN (skrócenie linii)

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 01 sie 2007, 16:38

marek1979 pisze:189 – połączenie z linią 124 przy zachowaniu że linia 515 pojedzie do Ursusa
że co? że jak? że po co??? ](*,)

nie no w sumie reszty nie skomentuje bo po co :-#
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5312
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 01 sie 2007, 16:47

mariow pisze: - Warneńska
- Al. Witosa (?)
Ten znak zapytania to chyba jedno piętro za nisko...

esm
Posty: 156
Rejestracja: 25 cze 2006, 20:27
Lokalizacja: Natolin

Post autor: esm » 01 sie 2007, 18:26

mariow pisze: - Warneńska
to ma być linia, której bliżej do E-x, a nie 1xx.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 sie 2007, 18:44

Mnie z tej dyskusji Ochockiej wyszedł taki, całkiem chyba znośny, układ.
130 na Blue City
136 po trasie 154 na Os. Górczewską.
154 przez Górczewską na Młynów
157 bez zmian na Szczęśliwice
172 do CH Reduta

Co do Postępu, to jeżeli zawrotka na Grójeckiej mniej więcej na wysokości ul. Racławickiej się do tego nadaje, to może faktycznie 306 wytrasować tak: Instalatorów, Grójecka, Hynka, Sasanki, Marynarska, Postępu, Bokserska? Lub ewentualnie dalej do Metra Wilanowska?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 01 sie 2007, 19:21

Dennis pisze:
Maro D. pisze:No i z Metrem Politechnika, w końcu to dla nich chyba najbliższa stacja! Tak to co, z Żółkiewskiego cofać się do Płowieckiej tam w szereg linii przesiadać się?
Argument o dojeździe w same okolice POLIBUDY zrozumiem, ale argument o stacji??! Przecież tramwajem do METRA CENTRUM jest dużo szybciej (przynajmniej w godzinach szczytu, kiedy to TŁ jest masakrycznie zakorkowana) :shock:
Bzdura
Maksymalny czas przejazdu 515 z Szembeka (środek odcinka Wiatraczna-Goclawek) do Politechniki to 17 min. Oczywiście, czasami w korkach jest dlużej ale tylko CZASAMI. TŁ to już nie jest ta trasa sprzed otwarcia T Siekierkowskiej i masakry takiej jak kiedyś tam już nie ma.
A zresztą po co pasażerow ktorzy nie chcą jechac do Centrum a gdzieś w okolice Politechniki-al Niepodległości wozić do ścisłego Centrum?

[ Dodano: 2007-08-01, 19:26 ]
mariow pisze:A jak bedzie wyglądała sytuacja z przystankami dla nowego 515. Jak rozumiem jadąc od Ursusa odziedziczy je po 401 a potem:
- Dolina Służewiecka
- Warneńska
- Al. Witosa (?)
- Gocław - na wysokości pętli bedzie przystanek?
- Płowiecka
i nastepne 5 do AONu
Warneńska bym zdecydowanie pominął, tam 416 jak się zatrzymywala to najwyżej dla 1-2 osób.
Al Witosa oczywiście bo jednak jest to jakiś węzeł przesiadkowy na ktorym nie wiedzieć z jakiego powodu nie staje 522 które za to staje na wielu innych mniej potrzebnych przystankach.
I dodałbym tej 515 przystanek Tor Stegny. Jeśli ma byc obwodówka to dobrze by bylo gdyby ludzie z Wawra czy Rembertowa mogli na tym przystanku przesiąść sie w cos jadące na Stegny czy w kierunku Dolnej.

ODPOWIEDZ