Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 11 paź 2014, 9:52

Jutro wszystko się okaże - oby jednak ER75 wyjechał na KM7. Na pewno od jutra dwa obiegi EN57AL i będzie ich coraz więcej. Również 2 obiegi starych AKM, 1 Ex-KM oraz 2 nowszych AKM. Takie są informacje jakie posiadam.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 11 paź 2014, 10:27

zxcvbnm pisze:Jutro wszystko się okaże - oby jednak ER75 wyjechał na KM7. Na pewno od jutra dwa obiegi EN57AL i będzie ich coraz więcej. Również 2 obiegi starych AKM, 1 Ex-KM oraz 2 nowszych AKM. Takie są informacje jakie posiadam.
Obawiam się, że 7 obiegów na około 20 jakie pojawiają się na KM7 w dzień roboczy (dane sprzed około roku, teraz może mniej) to nie jest aż taki duży postęp - ewentualnie znaczy to więcej nowych AKM i AL zamiast tych starych które już wyjeździły kilometry/godziny i muszą udać się na P4.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 11 paź 2014, 10:36

Już ci mówię jak sprawa ma docelowo wyglądać:
- EN57AKM -ex-czoper 1 obieg (czasem zamiast niego EW60)
- EN57AKM 2009-2011 r. 4 obiegi
- EN57AKM 2013 r. 2 obiegi
---------
7 obiegów
---------
- EN57AL 8-10 obiegów
- ER75 1 obieg
---------
9-11 obiegów
---------
Reszta zwykłe kible

AL jest przydzielonych 16 jednostek max. - 6 obiegów podwójnych i 4 pojedyncze lub 8 obiegów podwójnych. Reszta pójdzie na inne linie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 11 paź 2014, 11:35

Może kolega zamiast 57 powiedział/napisał omyłkowo 75? :mrgreen:

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 11 paź 2014, 12:00

Co dziś na obiegu Falenica-Dęblin 12:11 ? (12707)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 11 paź 2014, 23:17

Stare jednostki.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 12 paź 2014, 14:34

Wczoraj jechałem pojedynczym ER75 do Siedlec. W niektórych godzinach szału nie ma - "sardynkowo", stojąc nie ma za bardzo gdzie się chwycić, na ciężkostrawną dietę części narodu nawet mocno rozkręcona klima nie pomaga, do Mińska ciężko o miejsce siedzące, potem też wcale pociąg też pustkami nie świeci. Schodek do wysiadania na niski peron rozkłada się szybko i bezszelestnie.

Ciekawe jak zobiegowany jest teraz jedyny weekendowy podwójny obieg ER75 (którego podobno nie ma, ale sam sprawdzałem parę miesięcy temu że był), wg mnie wyjeżdżając z Siedlec ok. 21:00 był dość pustawy.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 paź 2014, 16:56

Podwójny Flirt pojawił się np dziś w Warszawie o z Siedlec 14:40, można sobie wybadać resztę obiegu.
Następne oczywiście pojedyncze i ciasne. Potem z Łukowa 91898 powinien być na dwóch i jeszcze na trzech piętrusach jeden obieg siedlecki też powinien wrócić (przynajmniej dziś go widzę w rozkładzie).
Wczoraj jechałem pojedynczym ER75 do Siedlec. W niektórych godzinach szału nie ma - "sardynkowo", stojąc nie ma za bardzo gdzie się chwycić, na ciężkostrawną dietę części narodu nawet mocno rozkręcona klima nie pomaga, do Mińska ciężko o miejsce siedzące, potem też wcale pociąg też pustkami nie świeci.
Niektóre pociągi tak wyglądają od lat w weekendy na tej trasie.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 12 paź 2014, 19:37

A co dziś jeździło na 12707 ? Jeżeli nie ER75 to nadzieja ostatecznie upada.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 12 paź 2014, 23:33

zxcvbnm pisze:A co dziś jeździło na 12707 ? Jeżeli nie ER75 to nadzieja ostatecznie upada.
Porzuć wszelkie nadzieje :P Nie widziałem 12707, ale jeśli ten skład wraca na 21714, to były dwa stare EN57, w tym 1764, znany nam z dziewiczego flirtowego rejsu 4X. Poza tym w paśmie po 18:00 szły dzisiaj aż dwa obiegi siedleckie na 2 x ER75 (trzeci na pojedynczym, czwarty nie wiem) i KME26 też w podwójnym zestawieniu, więc z niedzielnej nadwyżki FLIRT-ów chyba nici :-D

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 13 paź 2014, 10:13

Pytanie od pasażerów startujących rano z Rembertowa: czy Góra Kalwaria (98910), odjazd 07:29, musi czekać na opóźnione Mińsk-Blonie (98490, odjazd 07:15)? Jakieś skomunikowanie, czy coś innego?

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 13 paź 2014, 13:25

:-k :idea: "Skomunikowanie" to może miało na celu (planową/nie planową?) wymianę np. drużyn trakcyjnych :?:

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 13 paź 2014, 14:29

zxcvbnm pisze:Już ci mówię jak sprawa ma docelowo wyglądać:
- EN57AKM -ex-czoper 1 obieg (czasem zamiast niego EW60)
Dziś EN57AKM-1567 na 21704 - to chyba ulubiony obieg czopków (zarówno przed jak i po ich modernizacji do AKM). Jeśli ma być też czasem EW60, to już nie mogę się doczekać :wink:

alojz
Posty: 2668
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 13 paź 2014, 16:49

EN57AL- 1632 +1690 na 98919 Zachodnia :arrow: Rembertów.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 13 paź 2014, 20:22

Jest tragicznie. Na KM7 NIC lepszego niż EN57.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ