SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 23 kwie 2007, 23:43

tylko Dw. Wschodni nie przestaje być ważnym punktem, poza tym chyba tam ma być dworzec autobusowy.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 kwie 2007, 23:57

Fikander pisze:Wyobraź sobie teraz 20000 osób próbujących zmieścić się jednocześnie na peronie
Hm. W metrze po mszy papieskiej jakos sobie poradzili z wpuszczaniem ludzi na peron ;-)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 kwie 2007, 0:00

w okolicy masz dwie stacje, a poza tym gdy peron się zapełniał, to wejścia na stację były zamykane
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

JaBaal
Posty: 740
Rejestracja: 09 lis 2006, 21:06

Post autor: JaBaal » 24 kwie 2007, 0:26

cHarcerz pisze:A nie sądzicie, że [...] ciągnięcie III lini metra do DWsch jest trochę bez sensu?
Uważam wręcz przeciwnie! Doprowadzenie metra do DW przyniosłoby znaczące odciążenie Centralnego - nie ma pociągu przejeżdżającego przez Centralny, który nie zatrzymywałby się na Wschodnim. Wtedy ruch pasażerski by się nieco 'zdecentralizował'. To samo dotyczyłoby Zachodniego - gdyby nie znaczna ilość pociągów, które się tam nie zatrzymują. Dlaczego? Bo do Zachodniego nie ma dogodnego dojazdu. (?) A wyobraźmy sobie, że mieszkaniec Wilanowa, który na dziś jeździ z Centralnego ma połączenie tramwajowe 'szybkie' z Zachodnim i te same pociągi co z Centralnego (gdyby się wszystkie tam zatrzymywały).
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 24 kwie 2007, 21:35

MeWa pisze:tylko Dw. Wschodni nie przestaje być ważnym punktem, poza tym chyba tam ma być dworzec autobusowy.
Gdzie-tzn mam na mysli lokalizację-od Luelskiej czy Kijowskiej?
Cos wiecej mozesz na ten temat napisać?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 kwie 2007, 22:39

z mapki w Rzepie wynika, że chodzi o teren pomiędzy zajezdnią tramwajową a torami.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 kwie 2007, 23:38

Kiedyś planowano dworzec autobusowy od strony Lubelskiej...
Trudno nadążyć za Warszawą ;-)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 kwie 2007, 23:40

jedno nie wyklucza drugiego :)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 kwie 2007, 16:21

MeWa pisze:jedno nie wyklucza drugiego
Przy okazji budowy stadionu i przebudowy DWW można o tym pomyśleć. Wtedy mamy sytuację optymalną: PKS Zach obsługuje teren na zachód od Wisły, a PKS Wsch na wschód. Pomiędzy nimi komunikację zapewnia głównie SKM. Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 25 kwie 2007, 17:44

Busmann pisze:Przy okazji budowy stadionu i przebudowy DWW można o tym pomyśleć. Wtedy mamy sytuację optymalną: PKS Zach obsługuje teren na zachód od Wisły, a PKS Wsch na wschód.
To by było dobre :) Choć jeden dworzec i większość połączeń to rozwiązanie także dobre ;)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 kwie 2007, 17:52

Busmann pisze:Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...
Zastanawiam mnie dlaczego niektórzy z uporem maniaka powtarzają ten szkodliwy pomysł.
Po co ludzi zmuszać do przesiadek na dwie (albo i jedną) stacje, skoro moga dojechać bezpośrednio do centrum Warszawy/celu podróży?
Tunel średnicowy jest czymś, co naprawdę ułatwia podróżowanie i należy z tego korzystać.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 25 kwie 2007, 17:56

Tunel średnicowy jest czymś, co naprawdę ułatwia podróżowanie i należy z tego korzystać.
Tylko przydałoby się większą przepustowośc zrobić 8-[
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 25 kwie 2007, 18:03

Pomiędzy nimi komunikację zapewnia głównie SKM. Niektóre pociągi podmiejskie są wycofane ze średnicy i kończą bieg na DWZ lub DWW, ewentualnie część do WG (o ile będzie odremontowany)...
To jest po prostu głupota. Tą głupotę przedstawił ZDE TOR i jakoś niektórym się spodobała. ZDE TOR później wpadł na pomysł by przez średnicowy poprowadzić II linię metra. To jest raczej utrudnianie niż ułatwianie życia gdyż pomiędzy stacjami Wschodnia i Zachodnia obliczono ze korzysta niecały 1% pasażerów

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 kwie 2007, 19:33

Tylko przydałoby się większą przepustowośc zrobić 8-[
Tylko, że własnie zakończony 3 miesiące temu remont zwiększył przepustowość o 66%, która w nadmiarze nie jest aktualnie wykorzystywana.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 kwie 2007, 12:22

geograf pisze:Zastanawiam mnie dlaczego niektórzy z uporem maniaka powtarzają ten szkodliwy pomysł.
To jest plan awaryjny na wypadek zapchania średnicy i 7 - 8 linii SKM
Piotrek pisze:Choć jeden dworzec i większość połączeń to rozwiązanie także dobre
Na wieki to nie wystarczy. Kiedyś się zapcha...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ