Strona 64 z 151

: 02 sie 2007, 11:42
autor: pietia
Po co? Z Falenicy na DWW jest KM, z Wału 147, ew. przesiadka przy Powszechnym

: 02 sie 2007, 11:46
autor: Andrzej
ZTM pisze:skierowanie linii 143 na trasę:
REMBERTÓW-KOLONIA - Czerwonych Beretów - Frontowa - Republikańska - gen. Chruściela - PKP Rembertów - Marsa - Grochowska - WIATRACZNA
częstotliwość kursowania linii 143: 20 min. w szczycie, 30 min. poza szczytem i w święto


poprawa dojazdu do stacji w Rembertowie z osiedla Rembertów-Kolonia i AON (koordynacja rozkładów z linią 196),
Mam nadzieję, że 196 dostanie dzięki temu regularną częstotliwość, a co za tym idzie, będzie mogło być przedłużone na Grochów przez Marysin (skoordynowane ze 173), dzięki czemu silne 137 śmignie przez Rembertów.

: 02 sie 2007, 11:53
autor: Bastian
Dennis pisze:Proponuję 141 na OLSZYNKĘ
Którędy? Jeśli nie przez Wiatrak, to nie będzie łączyć niczego z niczym.
Dennis pisze:168 na MARYSIN
Nie. Nie trzeba dwóch linii z Doliny Służewieckiej na Płowiecką, a żadnej na Grochów. Zwłaszcza, że 515 wessie cały ten potok. 168 zostałoby tylko z lokalnymi potokami z Gocławia i na Gocław - jak teraz 143.

: 02 sie 2007, 11:59
autor: Andrzej
Bastian pisze: Nie. Nie trzeba dwóch linii z Doliny Służewieckiej na Płowiecką, a żadnej na Grochów. Zwłaszcza, że 515 wessie cały ten potok. 168 zostałoby tylko z lokalnymi potokami z Gocławia i na Gocław - jak teraz 143.
no i trzeba te lokalne potoki zostawić w jakiejś formie, bo 515 nam Gocław ominie.
były dwie linie na Mokotów i okolice (141 i 143) to niech dwie zostaną (wg projektu stare 141 i nowe 515), a zamiast starego kiepskiego 141 może być dobre 168 na Marysin, a 141 oczywiście przez Grochów na Olszynkę lub Witolin.

: 02 sie 2007, 12:03
autor: Bastian
Ale 141 najprawdopodobniej i tak nie zostanie na Marysinie! Więc linia z Marysina na Gocław - ok, ale dalej po 301, nie ma po co wracać na południe do trasy 515.

: 02 sie 2007, 14:12
autor: Łukasz
Dennis pisze: oraz... UWAGA... wydłużając 138 na URSYNÓW PŁD. (tylko nie biiiijcie ;) [-o< ). Wiem, że taka linia (mówię o 138) nie ma szans być wykorzystywana w relacjach dalekobieżnych, tylko raczej - mniej lub bardziej – odcinkowo (chociaż i obecnie przecież jest podobnie), ale ze względu na układ tras na całym Ursynowie/Natolinie IMHO można to jakoś przeboleć.

138 na Ursynów tylko wtedy, gdy zamieni się na Pradze ze 166, które by jeździło przez Trasę Siekierkowską i Saską Kepę na Pl.Hallera. Bo tak to robi się długawa.

[ Dodano: 2007-08-02, 14:19 ]
TGM pisze:
mariow pisze: - Warneńska
- Al. Witosa (?)
Ten znak zapytania to chyba jedno piętro za nisko...


[ Dodano: 2007-08-02, 14:19 ]
esm pisze:
mariow pisze: - Warneńska
to ma być linia, której bliżej do E-x, a nie 1xx.
TAK, bez Stegien, bez Gocławia i w ogóle bez przystanków.

: 02 sie 2007, 15:21
autor: PATS
to ma być linia, której bliżej do E-x, a nie 1xx.
TAK, bez Stegien, bez Gocławia i w ogóle bez przystanków.
Jak najbardziej przystanek "Tor stegny" byłby idealny dla kierunku via Dolna albo po prostu dla ciągu Sobieskiego skoro mają stracić 143

: 02 sie 2007, 15:37
autor: mariow
Czy ktoś juz wysyłał opinię na konsultacje@ztm?

to jednoczesnie propozycja do podzielenia się wysłanymi opiniami (dla chętnych ofkorz :) )

: 02 sie 2007, 16:26
autor: Łukasz
mariow pisze:Czy ktoś juz wysyłał opinię na konsultacje@ztm?

to jednoczesnie propozycja do podzielenia się wysłanymi opiniami (dla chętnych ofkorz :) )

Ja wysłałem, zbliżoną do komentarzy z forum.

: 02 sie 2007, 16:30
autor: Kra
mariow pisze:Czy ktoś juz wysyłał opinię na konsultacje@ztm?

to jednoczesnie propozycja do podzielenia się wysłanymi opiniami (dla chętnych ofkorz :) )
Ja też, dokładnie to samo co napisałem na forum. Napisałem też do burmistrza Bielan do UD nic nie wiedział oczywiście o likwidacji 515 choć dziś jest i tak za późno na jakieś działanie.

: 02 sie 2007, 16:59
autor: TGM
Ja napisałem że nie do przyjęcia jest rozrzedzenie częstotliwości 185 w międzysczycie. Cięcie 189 to bardzo zły pomysł. Zamiana 143 na 168 jest dobra, ale niech skoordynują ze 141 podbijając tej drugiej częstotliwość.

: 02 sie 2007, 17:26
autor: Jarek
O rety, dorwałem się do internetu na godzinę i ledwo przekopałem przez dziesiątki postów. Już nawet nie pamiętam, na jakie chciałem odpisać.

Chyba odpiszę TGMowi, skoro się tutaj wyrwał, odnośnie jego pomysłu z 416. Linia od Płowieckiej na Siekierę ma sens, jeśli przetnie metro i Puławską. Obecne 143 tego nie robi i dlatego na południowym odcinku jest o wiele gorszą linią, niż by mogło. Stąd 416 z Rembertowa na Ursynów miałoby znacznie mniej pasażerów niż przyszłe 515.

Dobra, wracam na plażę, póki słońce świeci... ;-)

: 02 sie 2007, 17:35
autor: TGM
No to na próbę 401 do Rembertowa. A nie walić od razu z grubej rury. Na tak duże odległości jeździ się przeważnie w g. szczytu.

: 02 sie 2007, 17:40
autor: Bastian
No to na próbę 401 do Rembertowa. A nie walić od razu z grubej rury. Na tak duże odległości jeździ się przeważnie w g. szczytu.
Bzdura, zobacz takie 408 - naprawdę dobrą frekwencję miało wtedy, gdy było całodzienne, bo pasażerowie wiedzą, że mogą na taką linię liczyć, a nie że zostaną w polu, bo się spóźnią na ostatni kurs w którymś ze szczytów. No i skądś trzeba brygady na tę linię wziąć, nawet jako 4XX.
TGM pisze:Ja napisałem że nie do przyjęcia jest rozrzedzenie częstotliwości 185 w międzysczycie.
No i dlatego walczyliśmy o zamianę ze 162, bo jego cięcie by nie mogło raczej przejść. Span, teraz już łapiesz, o co mi chodziło? ;)

: 02 sie 2007, 17:48
autor: TGM
Bastian pisze:
No to na próbę 401 do Rembertowa. A nie walić od razu z grubej rury. Na tak duże odległości jeździ się przeważnie w g. szczytu.
Bzdura, zobacz takie 408 - naprawdę dobrą frekwencję miało wtedy, gdy było całodzienne, bo pasażerowie wiedzą, że mogą na taką linię liczyć, a nie że zostaną w polu, bo się spóźnią na ostatni kurs w którymś ze szczytów. No i skądś trzeba brygady na tę linię wziąć, nawet jako 4XX.
Mało to linii już pocięli? 515 jaką miało częstotliwość? Kilka lat temu wiele linii miało lepsze zapełnienie. Nie tylko 408.
TGM pisze:Ja napisałem że nie do przyjęcia jest rozrzedzenie częstotliwości 185 w międzysczycie.
No i dlatego walczyliśmy o zamianę ze 162, bo jego cięcie by nie mogło raczej przejść. Span, teraz już łapiesz, o co mi chodziło? ;)
185 nie powinno być cięte z trzech powodów:
- 187
- 503
- bardzo słaba komunikacja na środkowym odcinku Wisłostrady.
Zmiana ze 162 załatwi tylko dwie pierwsze