: 02 sie 2007, 11:42
Po co? Z Falenicy na DWW jest KM, z Wału 147, ew. przesiadka przy Powszechnym
Mam nadzieję, że 196 dostanie dzięki temu regularną częstotliwość, a co za tym idzie, będzie mogło być przedłużone na Grochów przez Marysin (skoordynowane ze 173), dzięki czemu silne 137 śmignie przez Rembertów.ZTM pisze:skierowanie linii 143 na trasę:
REMBERTÓW-KOLONIA - Czerwonych Beretów - Frontowa - Republikańska - gen. Chruściela - PKP Rembertów - Marsa - Grochowska - WIATRACZNA
częstotliwość kursowania linii 143: 20 min. w szczycie, 30 min. poza szczytem i w święto
poprawa dojazdu do stacji w Rembertowie z osiedla Rembertów-Kolonia i AON (koordynacja rozkładów z linią 196),
Którędy? Jeśli nie przez Wiatrak, to nie będzie łączyć niczego z niczym.Dennis pisze:Proponuję 141 na OLSZYNKĘ
Nie. Nie trzeba dwóch linii z Doliny Służewieckiej na Płowiecką, a żadnej na Grochów. Zwłaszcza, że 515 wessie cały ten potok. 168 zostałoby tylko z lokalnymi potokami z Gocławia i na Gocław - jak teraz 143.Dennis pisze:168 na MARYSIN
no i trzeba te lokalne potoki zostawić w jakiejś formie, bo 515 nam Gocław ominie.Bastian pisze: Nie. Nie trzeba dwóch linii z Doliny Służewieckiej na Płowiecką, a żadnej na Grochów. Zwłaszcza, że 515 wessie cały ten potok. 168 zostałoby tylko z lokalnymi potokami z Gocławia i na Gocław - jak teraz 143.
Dennis pisze: oraz... UWAGA... wydłużając 138 na URSYNÓW PŁD. (tylko nie biiiijcie ). Wiem, że taka linia (mówię o 138) nie ma szans być wykorzystywana w relacjach dalekobieżnych, tylko raczej - mniej lub bardziej – odcinkowo (chociaż i obecnie przecież jest podobnie), ale ze względu na układ tras na całym Ursynowie/Natolinie IMHO można to jakoś przeboleć.
TGM pisze:Ten znak zapytania to chyba jedno piętro za nisko...mariow pisze: - Warneńska
- Al. Witosa (?)
TAK, bez Stegien, bez Gocławia i w ogóle bez przystanków.esm pisze:to ma być linia, której bliżej do E-x, a nie 1xx.mariow pisze: - Warneńska
to ma być linia, której bliżej do E-x, a nie 1xx.
Jak najbardziej przystanek "Tor stegny" byłby idealny dla kierunku via Dolna albo po prostu dla ciągu Sobieskiego skoro mają stracić 143TAK, bez Stegien, bez Gocławia i w ogóle bez przystanków.
mariow pisze:Czy ktoś juz wysyłał opinię na konsultacje@ztm?
to jednoczesnie propozycja do podzielenia się wysłanymi opiniami (dla chętnych ofkorz )
Ja też, dokładnie to samo co napisałem na forum. Napisałem też do burmistrza Bielan do UD nic nie wiedział oczywiście o likwidacji 515 choć dziś jest i tak za późno na jakieś działanie.mariow pisze:Czy ktoś juz wysyłał opinię na konsultacje@ztm?
to jednoczesnie propozycja do podzielenia się wysłanymi opiniami (dla chętnych ofkorz )
Bzdura, zobacz takie 408 - naprawdę dobrą frekwencję miało wtedy, gdy było całodzienne, bo pasażerowie wiedzą, że mogą na taką linię liczyć, a nie że zostaną w polu, bo się spóźnią na ostatni kurs w którymś ze szczytów. No i skądś trzeba brygady na tę linię wziąć, nawet jako 4XX.No to na próbę 401 do Rembertowa. A nie walić od razu z grubej rury. Na tak duże odległości jeździ się przeważnie w g. szczytu.
No i dlatego walczyliśmy o zamianę ze 162, bo jego cięcie by nie mogło raczej przejść. Span, teraz już łapiesz, o co mi chodziło?TGM pisze:Ja napisałem że nie do przyjęcia jest rozrzedzenie częstotliwości 185 w międzysczycie.
Mało to linii już pocięli? 515 jaką miało częstotliwość? Kilka lat temu wiele linii miało lepsze zapełnienie. Nie tylko 408.Bastian pisze:Bzdura, zobacz takie 408 - naprawdę dobrą frekwencję miało wtedy, gdy było całodzienne, bo pasażerowie wiedzą, że mogą na taką linię liczyć, a nie że zostaną w polu, bo się spóźnią na ostatni kurs w którymś ze szczytów. No i skądś trzeba brygady na tę linię wziąć, nawet jako 4XX.No to na próbę 401 do Rembertowa. A nie walić od razu z grubej rury. Na tak duże odległości jeździ się przeważnie w g. szczytu.
185 nie powinno być cięte z trzech powodów:No i dlatego walczyliśmy o zamianę ze 162, bo jego cięcie by nie mogło raczej przejść. Span, teraz już łapiesz, o co mi chodziło?TGM pisze:Ja napisałem że nie do przyjęcia jest rozrzedzenie częstotliwości 185 w międzysczycie.