Strona 65 z 111

: 28 lis 2011, 11:09
autor: MeWa
Prawda jest taka, że zazwyczaj mieszkania na Kabatach potencjalnym kupcom pokazywane są w ciągu dnia w porze, w której nie są wykonywane manewry. A potem zdziwienie - że głośno, że latarnie za wysokie itp. itd. Od ostatniej sprawy z podkładami mieszkańcy Kabat są szczególnie wyczuleni - gdzieś na jakimś forum czytałem, że rzekomo przez metro mórwki wyginęły w okolicy 8-(
KwZ pisze:Teraz trzeba przekonać miasto do wybudowania drugiej stacji technicznej w Morach, gdzie nie ma zabudowy
raczej trzeba przekonać miasto do zaplanowania i utrzymania strefy ochronnej przy nowej inwestycji ;)

: 28 lis 2011, 11:11
autor: MeWa
Bywalec pisze:http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 27450.html

A czy na pierwszej linii nie było przypadkiem kiedyś planów/testów ciepłego guzika?
jakich testów, skoro składy w nie nie są wyposażone?
Planów też nie kojarzę - jeśli już coś miało się pojawić, to przy okazji napraw głónych taboru, ale jak widać składy w przyciski do otwierania drzwi przez pasażerów nie są wyposażone.

: 28 lis 2011, 17:58
autor: KwZ
MeWa pisze:
KwZ pisze: Teraz trzeba przekonać miasto do wybudowania drugiej stacji technicznej w Morach, gdzie nie ma zabudowy
raczej trzeba przekonać miasto do zaplanowania i utrzymania strefy ochronnej przy nowej inwestycji ;)
Swoją drogą.

: 30 lis 2011, 19:41
autor: Mong
MeWa pisze:mórwki wyginęły
Co wyginęło?

: 30 lis 2011, 19:51
autor: MeWa
myślę, że jak przestawisz litery, to dojdziesz samodzielnie od odpowiedzi =;

: 30 lis 2011, 20:25
autor: Bastian
ZEA_R-0 pisze:
MeWa pisze:mórwki wyginęły
Co wyginęło?
Takie mrówki, co roznoszą zarazę i gnieżdżą się w mórach. Zwłaszcza oporowych.

: 30 lis 2011, 22:50
autor: Michał J
ZEA_R-0 pisze:
MeWa pisze:mórwki wyginęły
Co wyginęło?
Drobni przemytnicy :D

: 10 gru 2011, 22:51
autor: biedronp
.

: 10 gru 2011, 23:10
autor: MeWa
było.

: 13 gru 2011, 21:01
autor: R-9 Chełmska
Dziś ok.10:20 na Stokłosach stała "zemsta Putina", bodajże numer 35. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że w środku siedziało ok.30 panów w kamizelkach "Metro Warszawskie". Czas następstwa od poprzedniego pociągu: 2 minuty. Skąd oni się tam w takiej ilości tak szybko wzięli? Skład odjechał w stronę Kabat z tori przeznaczonego do jazdy na Młociny...

: 14 gru 2011, 0:30
autor: MeWa
Jazda próbna z Kabat w obiegu Kabaty - Stokłosy - Kabaty. Właśnie w międzyszczycie są najczęściej wykonywane takie jazdy, a Stokłosy to pierwsze miejsce, gdzie można zawrócić pociąg.

: 03 kwie 2012, 23:36
autor: R-9 Chełmska
A od kiedy (i z jakiego powodu?) wagony środkowe w składzie nr 11 mają nr taborowe w niestandardowym miejscu?

: 03 kwie 2012, 23:46
autor: MeWa
One tak mają od nowości - od przyjazdu z Rosji. To były pierwsze wagony z nowego zamówienia i Rosjanie przykleili z rozpędu numery po swojemu, tak jak to robią dla wszystkich innych wagonów metra, jakie produkują.

: 15 maja 2012, 10:52
autor: bambi
Witam po dłuuuuugiej przerwie od forum.
Mam pytanie, czy gdzieś da się zdobyc informacje o prognozowanej liczbie pasażerów na budowanych stacjach II linii metra? I jak to się ma do liczby pasażerów na głównych stacjach I linii?

PS. Wiem, że pewnie kiedyś było na jednej z sześdziesięciu stron, ale nie znajduje mi przez "szukaj". Nie zabijajcie! 8-( ;-) =;

: 15 maja 2012, 16:58
autor: lukasek1
Wiadomo może już kiedy metro będzie jeździło, dzięki temu SOP-2. W tym roku jakoś miała ta zmiana być, systemy sterowania wszystkie już chyba przerobione. Mówi się tylko o II linii metra gdzie na starcie ma być od razu taka prędkość a na I sprawa ucichła.