Mógłbyś dokładniej napisać do czego odnosi się pytanie „Co?”. Będzie mi wtedy łatwiej odpowiedzieć Tobie.primoż pisze:Co?AdamKlocusky pisze: ↑27 kwie 2023, 15:03Pod warunkiem, że pozbędziemy się wydzielonych torowisk a tory obniżymy i zalejemy asfaltem (by torowisko służyło autobusom nocnym). Wtedy jak najbardziej.
Plany remontowe Tramwajów Warszawskich
Moderator: Wiliam
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Chciałbym poznać czym się kierowałeś, wymyślając asfaltowanie torowiska dla dwóch kursów autobusu na godzinę w nocy. Przecież na to można wyznaczyć nowe przystanki niekolidujące z przystankami wiedeńskimi tramwajowymi
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Można, przy czym nie widzę odważnego, który zdecyduje się zabrać Święte Miejsca Parkingowe pod taki autobus, zwłaszcza na Obozowej
Co do przystanków wiedeńskich - zwracam Wasżą uwagę na mocno daszkowy przekrój ulicy. Żeby piesi nie przewracali się schodząc z takiego peronu do poziomu chodnika trzeba mocno przebudować także ten drugi.
Co do przystanków wiedeńskich - zwracam Wasżą uwagę na mocno daszkowy przekrój ulicy. Żeby piesi nie przewracali się schodząc z takiego peronu do poziomu chodnika trzeba mocno przebudować także ten drugi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Krzysztof_J
- Posty: 455
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Tam fizycznie starczy miejsca i na jezdnię i na wysepki, więc po co robić przystanki na ulicy (nawet wiedeńskie)? Wsiadanie z ulicy powinno być ostatecznością, tam gdzie nie da się inaczej.
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
W momencie pisania posta kierowałem się przekonaniem, że budowanie wiedeńskich przystanków tramwajowych i puszczanie po nich autobusów mija się z celem (nie potrafię sobie tego wyobrazić) i lepiej zaorać wydzielone torowisko jedną bryłą asfaltu. Teraz jednak muszę zwrócić honor, bo stwierdzam, że faktycznie w miejscu wysepek lepiej zwężyć chodnik o 0,5 m każdy (Obozowa ma szerokość 17 m, a z ewentualnymi wysepkami będzie to 18 m - 4 pasy * 3 m + 2 wysepki * 3 m).
Niemniej jednak pamiętajmy o kwestii miejsc parkingowych w okolicy, których jest za mało,a ewentualne zmiany powinny to uwzględnić.
Minęło trochę czasu od ostatniego takiego pytania, więc...
czy są jakieś plany remontu torów na trasie 17 - na wiadukcie na Słowackiego i na wiadukcie przy Arkadii? Co z tego, że tramwaje śmigają z priorytetem wzdłuż Marymonckiej, skoro później toczą się niemiłosiernie przez te dwa miejsca? Aczkolwiek na wiadukcie na JPII sytuacja wygląda najgorzej...
czy są jakieś plany remontu torów na trasie 17 - na wiadukcie na Słowackiego i na wiadukcie przy Arkadii? Co z tego, że tramwaje śmigają z priorytetem wzdłuż Marymonckiej, skoro później toczą się niemiłosiernie przez te dwa miejsca? Aczkolwiek na wiadukcie na JPII sytuacja wygląda najgorzej...
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Słowackiego jest nowy wiadukt i od początku ograniczenie. Wartość ograniczenia, jak na zabytkowym wiadukcie Mostu Poniatowskiego. Po co budować nowe?
miłośnik 13N
Zapytaj GDDKiA. To ich.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A ograniczenie na Słowackiego nie jest przeciw wykoleniowe?
HRC ze swoją małą wagą robią dużo pracy dla ZETiT.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Nie znam szczegółów podziału kompetencji, ale zasadniczo wiadukt jest ich a problemy się pojawiły w wyniku przebudowy realizowanej przez wykonawcę gdaki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ok, czyli mogą zepsuć i/lub zamknąć, a TW będzie cicho.
Dziękuję za odpowiedź.
Z poważaniem,
Pasażer
Dziękuję za odpowiedź.
Z poważaniem,
Pasażer
Nie wiem czy mogą. Nie znam warunków prawnych współpracy. Ale na pewno TW nie może sobie na wiadukcie robić co chce, jak gdzie indziej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A i też nie wiemy czy TW jest cicho. Może się obrzucają z GDDKiA jakimiś pismami od lat?