Strona 67 z 88
: 27 paź 2009, 9:41
autor: Lukasz436
Dzisiaj miałem więcej czasu na dojazd do pracy. Skorzystałem z usługi linii 136. Wsiadłem do Neoplana w ok. 7:20 na pętli Natolin Płn. Z przystanku Metro Ursynów Neoplan wyjeżdżał dosłownie nabity. Tłok panował do przystanku Rondo Zesłańców Syberyjskich. Dalej już było luźniej. Zastanawia mnie tylko co się działo w Solówce która wyruszała po moim Neoplanie.
Dlatego podtrzymuje. Że kolejne zmiany na 136 są nie potrzebne, a co jedynie można zrobić to zmienić bieg na odcinku Miklaszewskiego - Centrum Onkologii linią 136 / 148.
: 27 paź 2009, 9:50
autor: Doman
Po dzisiejszej porannej obserwacji jestem również za tym, że nalezy poszukac inne rozwiązania dla 136 na Ursynowie.
Moja propozycja jest następująca:
136
od MU - po trasie 195 - Natolin Płn.
195
od Doliny Słuzewieckiej - po trasie 503 - Natolin Płn
503
Nowodwory - Pl. Trzech Krzyży
Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa z Traktem zostawiamy wzmocnione 195 ( brygady przerzucamy ze skróconego 503 ).
: 27 paź 2009, 9:52
autor: Plesim
Glonojad pisze:Czy pracownicy, którzy nudzą się na P+R Połczyńska, też mają takie uprawnienia?
Mają niektórzy, mogą mieć wszyscy.
: 27 paź 2009, 9:56
autor: Lipa
Nie dość, że skomasowano 136 ze 186, które jeździło wyłącznie na przegubach to jeszcze teraz wysyła się tam solówki. Jeżeli zaczęto je wysyłać to jednocześnie powinno się uruchomić 336. Wtedy, kursy solówkowe na 136 powinny być poprzedzone 336.
: 27 paź 2009, 10:15
autor: drapka
Doman pisze:Po dzisiejszej porannej obserwacji jestem również za tym, że nalezy poszukac inne rozwiązania dla 136 na Ursynowie.
Moja propozycja jest następująca:
136 od MU - po trasie 195 - Natolin Płn.
195 od Doliny Słuzewieckiej - po trasie 503 - Natolin Płn
503 Nowodwory - Pl. Trzech Krzyży
Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa z Traktem zostawiamy wzmocnione 195 ( brygady przerzucamy ze skróconego 503 ).
Mam lepszy pomysł:
195 od MU po trasie 136 - na Natolin Płn.
136 po trasie 504 na Os. Kabaty.
504 po trasie 505 na Ursynów Płn
Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa Zachodniego z metrem zostawiamy wzmocnione 179 ( brygady przerzucamy ze skróconego 504).
Czyż nie równie genialne?
: 27 paź 2009, 10:18
autor: Lukasz436
Lipa pisze:Nie dość, że skomasowano 136 ze 186, które jeździło wyłącznie na przegubach to jeszcze teraz wysyła się tam solówki. Jeżeli zaczęto je wysyłać to jednocześnie powinno się uruchomić 336. Wtedy, kursy solówkowe na 136 powinny być poprzedzone 336.
Dlatego zastanawia mnie jak wygladał kolejny kurs solówkowy za moim Neoplanem.
PS. Przeguby marnują się na 165.
Tam wystarczają SU12.
: 27 paź 2009, 10:18
autor: Bastian
drapka pisze:136 po trasie 504 na Os. Kabaty.
504 po trasie 505 na Ursynów Płn
Wtedy z kolei 504 nie nazbiera pasażerów, a wszystkich chętnych z Natolina będziemy wozili przez Surowieckiego. E...
: 27 paź 2009, 10:20
autor: Lukasz436
drapka pisze:Doman pisze:Po dzisiejszej porannej obserwacji jestem również za tym, że nalezy poszukac inne rozwiązania dla 136 na Ursynowie.
Moja propozycja jest następująca:
136 od MU - po trasie 195 - Natolin Płn.
195 od Doliny Słuzewieckiej - po trasie 503 - Natolin Płn
503 Nowodwory - Pl. Trzech Krzyży
Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa z Traktem zostawiamy wzmocnione 195 ( brygady przerzucamy ze skróconego 503 ).
Mam lepszy pomysł:
195 od MU po trasie 136 - na Natolin Płn.
136 po trasie 504 na Os. Kabaty.
504 po trasie 505 na Ursynów Płn
Wtenczas z jednej strony rozdzielamy 136 i 504 oraz dla obsługi Ursynowa Zachodniego z metrem zostawiamy wzmocnione 179 ( brygady przerzucamy ze skróconego 504).
Czyż nie równie genialne?
Absolutnie nie. Po jakiego diabła tak kombinować. Co to da?? 504 wyjeżdzające puste z Ursynowa?. Zauważ że obecnie 504 podjeżdzajace na przystanek CO jest zazwyczaj napchane po brzegi.
[ Dodano: |27 Paź 2009|, 2009 10:22 ]
Bastian pisze:drapka pisze:136 po trasie 504 na Os. Kabaty.
504 po trasie 505 na Ursynów Płn
Wtedy z kolei 504 nie nazbiera pasażerów, a wszystkich chętnych z Natolina będziemy wozili przez Surowieckiego. E...
No więc właśnie - chyba obecny układ jest optymalny. Myślałem że może 136 pusić dalej na Os. Kabaty po trasie cynamonowa - płaskowickiej - rosoła - wąwozowa - al ken - OS. KABATY
Pytanie czy nie jest to trochę naciągane.
: 27 paź 2009, 10:46
autor: drapka
Bastian pisze: E...
Też tak sądzę, więc proponuję mój pomysł razem z pomysłem p. Domana skierować w wiadome miejsce
: 27 paź 2009, 12:24
autor: dzidek
Bastian pisze:A kto pisał, że nie?
Dokładnie. Nikt nie pisze, że linia w okolicach Romera jeździ pusta. Powiem więcej dziś od przystanku Dunikowskiego linia bardzo ładnie się zapełniała jednak między Natolinem a Pięciolinii pusto w Neoplanach aż miło. Widziałem dziś dość sporo kursów koło 9 rano w obu kierunkach i jak między CO a Natolinem było w nich 10 osób to był sukces. W każdym maksymalnie do 10 pasażerów a autobusy jeździły w dość równych odstępach.
Oczywiście zarówno przed 9 rano jak i później po 10 Neoplan linii 136 na Wołoskiej pękał w szwach.
Co do postów Miśka odnośnie SB każdego dnia na linii to nie wiem jak jest popołudniu ale w porannym szczycie niemal zawsze autobusy przyjeżdżają na chwilę przed odjazdem albo równo na odjazd więc nikt nie robi SB (dzięki długim postojom o których pomyślano przy korekcie trasy 136).
Mimo wszystko po kolejnym dniu obserwacji 136 podtrzymuję swoje zdanie, że o ile linia ma sens na północym Ursynowie to im dalej w stronę Natolina tym mniejszy jest jej sens i marnuje się tylko wozy wielkopojemne, których tak bardzo brakuje w Warszawie.
: 27 paź 2009, 12:30
autor: Lukasz436
Czyli już sprecyzowaliśmy że pustka panuje na odcinku Natolin - CO. A ja jeszcze bardziej sprecyzuje. Pustka panuje na odcinku Metro Imielin - CO, ponieważ na odcinku Natolin - Metro Imielin pracuje jako dobra dowozówka do Metra.
Dlatego jeszcze raz powtarzam że nie ma sensu grzebać przy obecnym układzie 136. Jedyna zamiana z 148 to rzecz którą można wprowadzić od zaraz.
: 27 paź 2009, 12:33
autor: dzidek
Przepraszam, że pytam ale w jakich godzinach ta dowozówka między Natolinem a M.Imielin dobrze funkcjonuje? Już kilka razy miałem okazję jeździć różnymi brygadami na 136 od 5 rano i w porannym szczycie nigdy nie trafiłem na konkretne zapełnienie na wspomnianym odcinku. Linia dobrze funkcjonuje w tygodniu tylko do Ursynowa Północnego a w weekendy tylko do Galerii Mokotów. W weekendy już w ogóle samo powietrze + kierowca na dalszym odcinku (przynajmniej w popołudniowych godzinach).
: 27 paź 2009, 12:35
autor: drapka
Lukasz436 pisze: Pustka panuje na odcinku Metro Imielin - CO, ponieważ na odcinku Natolin - Metro Imielin pracuje jako dobra dowozówka do Metra.
Kiedyś szereg takich układów wykoszono pod hasłem "oddzielania funkcji lokalnych od międzydzielnicowych"
Gdyby się tego trzymac, 136 pojechałoby na Ursynów Zachodni, a na Cynamonową powędrowałoby coś, co by wynikło z szachra-machra między 192 i 179.
: 27 paź 2009, 12:48
autor: Lukasz436
dzidek pisze:Przepraszam, że pytam ale w jakich godzinach ta dowozówka między Natolinem a M.Imielin dobrze funkcjonuje? Już kilka razy miałem okazję jeździć różnymi brygadami na 136 od 5 rano i w porannym szczycie nigdy nie trafiłem na konkretne zapełnienie na wspomnianym odcinku. Linia dobrze funkcjonuje w tygodniu tylko do Ursynowa Północnego a w weekendy tylko do Galerii Mokotów. W weekendy już w ogóle samo powietrze + kierowca na dalszym odcinku (przynajmniej w popołudniowych godzinach).
Np. dzisiaj po 7 rano. Ok 20 osób skorzystało z oferty dowozu do metra.
: 27 paź 2009, 13:27
autor: yavorius
Grzesiek pisze:Obecnie na Gotarda w 136 jest niezły sajgon, rano (mój kurs 7:18) w stronę Młynowa chce wsiadać jakieś 20-30 osób, Neoplan mocno załadowany, ale o tym decyduje najprawdopodobniej brak 138.
Decyduje, oj decyduje... A było zrobić na krzyż, 138 i 141 do Tarniny/Bartłomieja, a 174/193 na Bokserską.
Po grzyba przeguby i SU15 na 165?? Skoro o 7 rano to wozi muchy?