Odczytywanie komunikatów w autobusach i tramwajach
Miałem dziś dość ciekawy przypadek w 3246. Początkowo podczas podjazdu do przystanku mówił normalnie: "Przystanek: *nazwa*". Jednak od Wiatracznej zaczął podawać jedynie nazwę przystanku.
Wymiana SIP:
128N: 3601, 3603-3618, 3620, 3622-3630, 3635, 3637-3650
134N: 3801-3830
128N: 3601, 3603-3618, 3620, 3622-3630, 3635, 3637-3650
134N: 3801-3830
W 10tce (wagon 2155) na Szpitalu Wolskim lektor zapowiada... "UWAGA. Wysiadanie na jezdnię" 
Podejrzewam, że w BUSE zostanie to jeszcze jakiś czas, bo do każdego sterownika osobno trzeba wgrać nowe zapowiedzi. Niektóre Hipolity nadal zapowiadają np. Plac Politechniki głosem Matyszewskiego

- Krzysztof_J
- Posty: 516
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Tak samo, jak ciągle są dwie wersje angielskiej zapowiedzi Dw. Centralnego (Warsaw Central Railway Station i Central Railway Station).
Również do dziś nikt nie potrafi zrobić, by na zajezdni Praga gadało o wysiadaniu na jezdnię tylko w jednym kierunku (i to w każdym wagonie).
A stara zapowiedź placu Politechniki to jest chyba we wszystkich składach z R-1 (z kolei w delfinach z R-3 już jest właściwa).
Za czasów Woli na 35 (ahh kiedyś to byłoKrzysztof_J pisze: ↑10 kwie 2024, 10:25
Tak samo, jak ciągle są dwie wersje angielskiej zapowiedzi Dw. Centralnego (Warsaw Central Railway Station i Central Railway Station).
Również do dziś nikt nie potrafi zrobić, by na zajezdni Praga gadało o wysiadaniu na jezdnię tylko w jednym kierunku (i to w każdym wagonie).
A stara zapowiedź placu Politechniki to jest chyba we wszystkich składach z R-1 (z kolei w delfinach z R-3 już jest właściwa).

Na jesieni jechałem jakąś zjazdówką na R-1 i przystanki zapowiadał Knapik, a komunikat, że jest to zjazd do zajezdni Wola zapowiadał już Matyszewski.
Buse z R-3 za to czasem ma problemy z nazwami krańców i potrafi wyświetlić 33 HUTA albo 15 OKĘCIE.
Do tej pory niektóre wozy źle zapowiadają (czyli albo jakieś bardzo stare, albo puste) Woloska-Szpital albo Kulskiego na 138.
ŁK
Wczoraj wieczorem jechałem 17 z północy aż do pl. Konstytucji. Ani razu nie było zapowiedzi informacji o zmianie trasy.
Powyższe jest tym dziwniejsze, że... w piątek jechałem 17 i informacja o zmianie trasy była wygłoszona między ZP Tarchomin i Mehoffera
Powyższe jest tym dziwniejsze, że... w piątek jechałem 17 i informacja o zmianie trasy była wygłoszona między ZP Tarchomin i Mehoffera

Swingi nie zostały nauczone wygłaszać takich komunikatów. A Hyundaie robią to albo na początku albo na końcu trasy, bez związku z odcinkiem zmienionym. O ile w Swingach można się tłumaczyć tym, że to starszy system o tyle ktoś kto odpowiada za to w Hyundaiach nie ogarnia.

Dziwne, bo onegdaj zapowiedzi w 17 o skróconej do Marymontu działały bez zarzutu.
Czym innym komunikat o trasie skróconej, czym innym o trasie zmienionej 

-
- Posty: 3311
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Który z solarisów 886x lub 887x ze Stalowej przed głosową zapowiedzią przystanku ma krótki dźwięk 

Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo 

- Krzysztof_J
- Posty: 516
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
8877.michał1984 pisze: ↑06 maja 2024, 19:48Który z solarisów 886x lub 887x ze Stalowej przed głosową zapowiedzią przystanku ma krótki dźwięk![]()
Na dniach to zaktualizuję, dzięki.
W mokotowskich Hyundaiach na linii 11 brakuje zapowiedzi "Następny przystanek: Goworka" i "Następny przystanek Ordona WSA". Obie zapowiedzi zostały nagrane już przez Macieja Knapika, może to dlatego.
We wszystkich Hyundaiach, nie tylko mokotowskich. Zapowiedź - nazwa przystanku jest ale nie ma fragmentu "następny przystanek" tylko od czapy pada nazwa przystanku.
