Strona 1 z 12

Zmiany obsługowe - marzec 2015

: 23 lut 2015, 17:04
autor: 1000
Od poniedziałku 2/03 zostaną zawieszone linie E-4 i 460.
Powodem są braki taborowe, spowodowane skierowaniem dodatkowych 25 wozów do obsługi objazdów Mostu Łazienkowskiego oraz 14 wozów, które będą obsługiwać linie Z-1 i Z-2.
Artykuł

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 19:56
autor: Georg
Ale Z-1 będzie całodzienną linią. Nawet jeśli weźmiemy łączną ilość brygad z E-4 i 460 to autobusów nie starczy do obsługi obydwu zetek. Poza tym E-4 kursuje tylko rano, a po południu przekształca się w E-6.

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 19:57
autor: pawcio
Po południu jest rezerwa planu.

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 20:00
autor: Georg
Aż taka, żeby starczyło na dwie zetki? To co ile one będą jeździć? Co 10-15 minut, czy jak? Myślałem, że Z-1 co 4/7-8/7-8, a Z-2 dodatkowo w szczycie co 5 minut.

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 20:01
autor: pawcio
Gazeta pisała że obie co 6.

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 22:08
autor: Georg
A ile obecnie brygad obsługuje 460 i E-4? Na Zetkach potrzebne jest 14.

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 22:10
autor: pawcio
Po trzy na każdej chyba.

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 22:21
autor: vernalisadonis
Na E-4 są napewno trzy brygady.

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 22:56
autor: MisiekK
vernalisadonis pisze:Na E-4 są napewno trzy brygady.
Ta linia już nie wróci.

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 23:12
autor: 1000
MisiekK pisze:
vernalisadonis pisze:Na E-4 są napewno trzy brygady.
Ta linia już nie wróci.
Też tak uważam. Po uruchomieniu tramwaju na Tarchominie, E-4 i tak było przewidziane do kasacji. Widać, że wzmocnienie komunikacji zastępczej w innych częściach miasta była okazją (i koniecznością), aby tę linię skasować zdecydowanie wcześniej (bo jeszcze przed zapowiadanymi konsultacjami) oraz w miarę bezboleśnie...

Oficjalnie, wprowadzone zmiany mają obowiązywać do końca czerwca, czyli do rozpoczęcia wakacji. Na wakacji część linii zostanie zawieszona. Co będzie po wakacjach, zobaczymy. Wiadomo, że mostu Ł nie będzie nadal...

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 23:14
autor: Georg
Nie widzę logiki w tych zawieszeniach. Zawieszone zostaje 460 w godzinach największego obłożenia na Moście Śląsko-Dąbrowskim, a 521, które wozi powietrze w Centrum co pół godziny zostaje. Gdzie tu logika?

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 23:18
autor: reserved
Akurat 521 wzmacnia Most Poniatowskiego (niewiele, ale zawsze).

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 23:21
autor: Emyl
Georg pisze:Nie widzę logiki w tych zawieszeniach. Zawieszone zostaje 460 w godzinach największego obłożenia na Moście Śląsko-Dąbrowskim, a 521, które wozi powietrze w Centrum co pół godziny zostaje. Gdzie tu logika?
Nigdzie. To jest kolejna jawna kpina z pasażerów. Podobnie jak duble tramwaju na Bemowe, częstotliwość 101, półpuste autobusy na objazdach Łazienkowskiego i wiele, wiele innych.
reserved pisze:Akurat 521 wzmacnia Most Poniatowskiego (niewiele, ale zawsze).
Na Ochocie?

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 23:36
autor: reserved
Skrócenie 521 do Centralnego byłoby problematyczne z dwóch powodów:
- polityka - więcej zamieszania niż dobrego, zwłaszcza, że ma to częstotliwość pksową
- brak miejsca przy centralnym

Zmiany od MARCA 2015

: 23 lut 2015, 23:42
autor: Jalerb
Z całym szacunkiem, ale po co skracać 521 do Centralnego? Trzeba do Wiatracznej. Jeśli ta linia ma częstotliwość PKS-ową, to nie jest to linia do obsługi centrum miasta. A na objeździe przez Poniatoszczaka i tak autobusy jeżdżą - delikatnie mówiąc - nierównomiernie zapełnione więc obecność pekaesowego 521 nic tu nie zmienia. Proponowałbym raczej skupić się na tramwajach, przykładowo jest dziewiątka lub 77. To jest połączenie Ochoty z Al. Jerozolimskimi i Grochowem.