Zmiany obsługowe - grudzień 2016

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Walas
Posty: 17109
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Zmiany obsługowe - grudzień 2016

Post autor: Walas » 16 lis 2016, 20:24

1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 lis 2016, 21:29

Tak w ramach podsumowania :
1. Znikają wszystkie brygady A0xx.
2. Jak zmienia się plan brygad na starszym kontrakcie Mobilisu ?. [A1xx]
3. Jak zmienia się plan brygad na PKS Wschód i PKS Południe ?.
4. Jak zmienia się plan MZA ?.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 16 lis 2016, 21:32

Ad 2. Zostaje 30 brygad.
Ad 3. Południe 20 brygad, Wschód 50 brygad.
Ad 4. Sumarycznie wychodzi że bez zmian, 50 brygad po Mobilisie i PKS przejmuje Arriva.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3104
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 16 lis 2016, 23:03

ZTM robi nową praktykę i przekazuje ajentom całe linie, a nie poszczególne brygady. W sumie to i lepiej, bo na danej linii można spodziewać się pewnego standardu.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 16 lis 2016, 23:23

vernalisadonis pisze:ZTM robi nową praktykę i przekazuje całe ajentom całe linie, a nie poszczególne brygady. W sumie to i lepiej, bo na danej linii można spodziewać się pewnego standardu.
np na 153 zamiast Su10 to 2 metry więcej :)

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 17 lis 2016, 13:17

Tylko nie bardzo rozumiem, czemu Arriva z Płochocińskiej wysyłana jest do Rembertowa, gdzie mogła przejąć linie od Stalowej i odciążyć ją np. na 101, 126, 152, 734. Albo Ostrobramska na 179... :O

Dodano po 1 minucie 55 sekundach:
Z jednej strony rozumie, że ZTM ma takie prawo, że wymaga szczególnie od ajenta... ale ktoś za to jednak płaci - w długim łańcuchu konsumenckim wychodzi na to, że to i tak my płacimy.

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 17 lis 2016, 13:31

Nie prawda bo Arriva wliczyla w stawkę takie dojazdy.

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 17 lis 2016, 13:32

Jest w artykule wspomniane o zmianie trasy 121 od 26 listopada. Jaka jest ta nowa trasa :?: Nie znalazłem nigdzie na ten temat informacji, ale pewnie źle szukałem...
Pozdrawiam

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 17 lis 2016, 13:37


rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 17 lis 2016, 15:14

Dziękuję :wink: .
Pozdrawiam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 lis 2016, 16:03

A na 120 też będzie Arriva w ramach porannej brygady 053/120+326? :)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 17 lis 2016, 16:31

ashir pisze:A na 120 też będzie Arriva w ramach porannej brygady 053/120+326? :)
Możliwe, że tak, ale ręki sobie uciąć nie dam.

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 17 lis 2016, 17:02

A czy po tych zmianach zostanie coś zajezdni "Woronicza" na linii 154 ?
RELOBUS A38 ESTRADY

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 lis 2016, 17:07

Całość będzie miała Kleszczowa.

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 lis 2016, 22:47

vernalisadonis pisze:ZTM robi nową praktykę i przekazuje ajentom całe linie, a nie poszczególne brygady. W sumie to i lepiej, bo na danej linii można spodziewać się pewnego standardu.
Ta nowa praktyka to całe pierwsze transze Rapidu naście lat temu, 160, 171, 180 (co tam jeszcze?) itp. na ówczesne czasy były rzeczywiście jakością, bo na nowych U12/U15. Potem weszły jelcze wysokopodłogowe, na 140, 513, 138 (i inne) i okazało się, że np. na 138 nie ma już niskich (a były), więc 2 brygady zamieniono ze 160... I tak się zaczęło pierwsze mieszanie kontraktów...
ŁK

Zablokowany