Zmiany obsługowe - grudzień 2016
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany obsługowe - grudzień 2016
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Tak w ramach podsumowania :Walas pisze:Zmiany od 1 grudnia
1. Znikają wszystkie brygady A0xx.
2. Jak zmienia się plan brygad na starszym kontrakcie Mobilisu ?. [A1xx]
3. Jak zmienia się plan brygad na PKS Wschód i PKS Południe ?.
4. Jak zmienia się plan MZA ?.
Ad 2. Zostaje 30 brygad.
Ad 3. Południe 20 brygad, Wschód 50 brygad.
Ad 4. Sumarycznie wychodzi że bez zmian, 50 brygad po Mobilisie i PKS przejmuje Arriva.
Ad 3. Południe 20 brygad, Wschód 50 brygad.
Ad 4. Sumarycznie wychodzi że bez zmian, 50 brygad po Mobilisie i PKS przejmuje Arriva.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
- vernalisadonis
- Posty: 3104
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
ZTM robi nową praktykę i przekazuje ajentom całe linie, a nie poszczególne brygady. W sumie to i lepiej, bo na danej linii można spodziewać się pewnego standardu.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
np na 153 zamiast Su10 to 2 metry więcejvernalisadonis pisze:ZTM robi nową praktykę i przekazuje całe ajentom całe linie, a nie poszczególne brygady. W sumie to i lepiej, bo na danej linii można spodziewać się pewnego standardu.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tylko nie bardzo rozumiem, czemu Arriva z Płochocińskiej wysyłana jest do Rembertowa, gdzie mogła przejąć linie od Stalowej i odciążyć ją np. na 101, 126, 152, 734. Albo Ostrobramska na 179... :O
Dodano po 1 minucie 55 sekundach:
Z jednej strony rozumie, że ZTM ma takie prawo, że wymaga szczególnie od ajenta... ale ktoś za to jednak płaci - w długim łańcuchu konsumenckim wychodzi na to, że to i tak my płacimy.
Dodano po 1 minucie 55 sekundach:
Z jednej strony rozumie, że ZTM ma takie prawo, że wymaga szczególnie od ajenta... ale ktoś za to jednak płaci - w długim łańcuchu konsumenckim wychodzi na to, że to i tak my płacimy.
Nie prawda bo Arriva wliczyla w stawkę takie dojazdy.
Jest w artykule wspomniane o zmianie trasy 121 od 26 listopada. Jaka jest ta nowa trasa
Nie znalazłem nigdzie na ten temat informacji, ale pewnie źle szukałem...
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Pozdrawiam
A na 120 też będzie Arriva w ramach porannej brygady 053/120+326? ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Możliwe, że tak, ale ręki sobie uciąć nie dam.ashir pisze:A na 120 też będzie Arriva w ramach porannej brygady 053/120+326?
A czy po tych zmianach zostanie coś zajezdni "Woronicza" na linii 154 ?
RELOBUS A38 ESTRADY
Całość będzie miała Kleszczowa.
Ta nowa praktyka to całe pierwsze transze Rapidu naście lat temu, 160, 171, 180 (co tam jeszcze?) itp. na ówczesne czasy były rzeczywiście jakością, bo na nowych U12/U15. Potem weszły jelcze wysokopodłogowe, na 140, 513, 138 (i inne) i okazało się, że np. na 138 nie ma już niskich (a były), więc 2 brygady zamieniono ze 160... I tak się zaczęło pierwsze mieszanie kontraktów...vernalisadonis pisze:ZTM robi nową praktykę i przekazuje ajentom całe linie, a nie poszczególne brygady. W sumie to i lepiej, bo na danej linii można spodziewać się pewnego standardu.
ŁK