Komunikacja zastępcza podczas remontu linii kolejowej 447

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 28 wrz 2017, 9:51

Łukasz pisze:To, że jest od 10 lat nie znaczy, że był projektowany w 2007.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To znaczy, że i 10 lat temu i dziś nie umiemy myśleć rozwojowo, perspektywicznie. Niestety. Wolimy budować Warszawę-Stalową i przesuwać perony na Gocławku :( #-o
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8361
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 paź 2017, 9:13

Co jest nierozwojowego i nieperspektywicznego w budowie Warszawy Stalowej?

Łukasz
Posty: 10594
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 paź 2017, 9:15

person pisze:Co jest nierozwojowego i nieperspektywicznego w budowie Warszawy Stalowej?
Perony pośrodku niczego. Kilometr od metra, bez dojścia do autobusów, nawet bez przejścia do części dzielnicy.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8361
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 paź 2017, 9:20

No tak, to ma sens.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 02 paź 2017, 10:39

person pisze:Co jest nierozwojowego i nieperspektywicznego w budowie Warszawy Stalowej?
Wszystko. Niestety :(
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8361
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 paź 2017, 11:02

Kleszczu pisze:
person pisze:Co jest nierozwojowego i nieperspektywicznego w budowie Warszawy Stalowej?
Wszystko. Niestety :(
Super odpowiedź. Już wszystko wiem.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27397
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 paź 2017, 11:05

No może to, że wszystkie pociągi podmiejskie z Legionowa powinny jechać na Gdański?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 paź 2017, 12:40

Gdyby nie Intercity, to należałoby się modlić o to, by ta budowa przedłużała się w nieskończoność ► wtedy Legionowo w całości musiałoby jeździć na Gdański.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 06 paź 2017, 23:04

Czy ktoś coś wie więcej na ten temat planów uruchomienia nowej linii zastępczej ZW, która ma ruszyć od połowy października po północnej stronie torów Piastowa i Pruszkowa (ul. Warszawską i Warsztatową)? Może w porannym szczycie wreszcie uda się normalnie wsiąść do 717 przy Orzeszkowej, bez jazdy na glonojada. Teraz pomiędzy 7:00 a 8:00 jest masakra - Scanie pękają w szwach.

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 06 paź 2017, 23:38

Mnie bardziej zastanawia czemu nie pomyślano o linii jadącej właśnie od północnej strony stacji Pruszków do linii sochaczewskiej (Ożarów Maz.). Brwinów i Milanówek też mogłyby jeździć do odpowiednio dalszych stacyj.
Warsztatowa wciąż zamknięta.
www.dobowy.w.of.pl - Zapraszam :)

Awatar użytkownika
michciu22
Posty: 169
Rejestracja: 12 lip 2010, 17:46
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: michciu22 » 11 paź 2017, 16:39

Lipa pisze:
06 paź 2017, 23:04
Czy ktoś coś wie więcej na ten temat planów uruchomienia nowej linii zastępczej ZW, która ma ruszyć od połowy października po północnej stronie torów Piastowa i Pruszkowa (ul. Warszawską i Warsztatową)? Może w porannym szczycie wreszcie uda się normalnie wsiąść do 717 przy Orzeszkowej, bez jazdy na glonojada. Teraz pomiędzy 7:00 a 8:00 jest masakra - Scanie pękają w szwach.
Rusza od poniedziałku. Linia będzie kursowała tylko w dni robocze. Przy okazji będzie zmiana rozkładu ZP i 717, z tej pierwszej znikną dwa dodatki oraz zostanie ograniczone kursowanie w soboty.
KM Pruszków

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 12 paź 2017, 12:04

Jest gdzieś info na ten temat? A co z rozkładem 717: też będzie pocięty?

Awatar użytkownika
michciu22
Posty: 169
Rejestracja: 12 lip 2010, 17:46
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: michciu22 » 12 paź 2017, 17:38

Lipa pisze:
12 paź 2017, 12:04
Jest gdzieś info na ten temat? A co z rozkładem 717: też będzie pocięty?
Nowy rozkład 717 jest bardzo zbliżony do aktualnego, ilość brygad się nie zmienia. Linia ZW będzie kursowała w dni robocze z częstotliwością co 30 minut, obsługiwana czterema brygadami.
KM Pruszków

ashir
Posty: 27727
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 paź 2017, 18:15

Aczkolwiek zaskoczyło mnie to, że linia ZW będzie przyśpieszona jedynie na odcinku: Dzieci Warszawy - Dw. Zachodni, tzn. będzie stawała również na każdym przystanku w Warszawie między Ursusem-Sanktuarium, a Dzieci Warszawy. Kolejną ciekawostką jest to, że między przystankami Dzieci Warszawy i Dw. Zachodni zatrzyma się tylko na PKP WKD Al. Jerozolimskie, z pominięciem przystanku Łopuszańska. :)

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 13 paź 2017, 14:07

Trasa ZW to jakaś porażka, myślałem że na odcinku Traugutta-Dw.Zachodni będzie jechało po śladzie 717, żeby wspomóc tę mocno obciążoną relację. Tymczasem będzie krążyło po Niedźwiadku, później utknie w Ursusie na Dzieci Warszawy (w korku do Ryżowej). Jedyny pozytyw stanowi dalsza część trasy: od Ryżowej bezpośrednio przez al. Czerwca 1989 r. i Al. Jerozolimskie (z pominięciem Łopuszańskiej, dzięki czemu ominie dołem skrzyżowanie Al. Jerozolimskie/Łopuszańska). Ten końcowy odcinek jednak już niewiele pomoże: przez kluczenie ZW po Ursusie i tak 717 a nawet ZG po zmianie trasy - będą szybsze. ZG od poniedziałku przetrasowano na Kleszczową, wywalono je z PKP Włochy i przejazdu ul. Popularną, za co ogromne brawa! Zamiast przy PKP Włochy zatrzyma się przy Popularnej w Alejach. Nie rozumiem tylko dlaczego nowa trasa podstawowa ZG wiedzie al. Czerwca 1989 r.-Ryżową-Kleszczową-Al. Jerozolimskimi, zamiast bezpośrednio al. Czerwca 1989 r. i Alejami, przez tunel pod Łopuszańską, tak jak ZW. Tym bardziej, że w przeciwnym kierunku ZG skierowano właśnie tędy :?:

ODPOWIEDZ