Zmiany od marca 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany od marca 2023
R-1 wchodzi na 208/03
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
jakim kalibrem?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
-
- Posty: 767
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Temat zmian od lutego został zamknięty, więc tu zaanonsuję inną nowość istniejącą od 27.02., Michalczewskie łączenie 066/226+152. W zmianie B jako 066/226. Rano na 152 robi kurs o 7:35 z Derbów do Białołęka-Kanał 02.
A wcześniej o 7:20 na 226 kurs skrócony do Głębockiej. Rozumiem, że bezpośrednio z Białołęki-Kanał zjeżdża do bazy Michalczewskiego?Mateusz950 pisze: ↑27 lut 2023, 10:26Temat zmian od lutego został zamknięty, więc tu zaanonsuję inną nowość istniejącą od 27.02., Michalczewskie łączenie 066/226+152. W zmianie B jako 066/226. Rano na 152 robi kurs o 7:35 z Derbów do Białołęka-Kanał 02.
Od kiedy R1 nie wysyła przegubowych elektryków na linie 127 ?
W rozkładach na R-1 jest samo M przy obsadzie linii 127 a obsługa elektrykami to M,H. Podobno od 27.02 nie ma nakazu wysyłania elektryków na tą linie, można ale nie trzeba.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ogólnie, lepiej by było żeby były wysyłane wszędzie tam gdzie się da. 127 ma pętlę z ładowarką, zresztą trasa była specjalnie w tym celu zmieniona. Nie widzę sensu żeby elektryki marnowały się na dodatkach albo stały w zajezdni.
W ogóle, to było moim zdaniem pokłosie pewnej nadprogramowej liczby autobusów i ładowarek, kupionych pod linię 105 jak ta jeszcze jeździła do Browarnej przez Krakowskie.
Ferie skończone, a 172 i 141 zostało jednak ze starym rozkładem...
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Starym, czyli wprowadzonym w czasie ferii. ZTM własnymi rękami niszczy ten liniowy "dwupak", który ponad 10 lat temu wymyślił i który się bardzo sprawdził, oferując unikatowe relacje. Duetowi 141/172, który kiedyś miał w obu szczytach niezłą częstotliwość 10', w pandemii zmniejszono szczyt popołudniowy do 12', a teraz wylądował po południu z taktem godnym linii peryferyjnych, czyli 15'. Chyba to nie jest najlepszy pomysł...
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ten duet jest dzięki korkom zupełnie nieprzewidywalny, z Puławskiej do Dolnej często jest pójść z buta plus w drugą stronę przybyły częste bezpośrednie autobusy do centrum.
Jest przewidywalny poza godzinami szczytu, w szczycie popołudniowym rzeczywiście nie, ale to nie znaczy, że trzeba drastycznie ciąć częstotliwość.
-
- Posty: 12178
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ale częstotliwość zmieniono właśnie po to by utrzymać regularność, bo mocno wydłużono postoje. I mamy dylemat, 12' na papierze czy 15' z fajnymi wyrównaniami. Utopijne odpowiedzi na tą rozterkę myślę że już znam
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.