Strona 1 z 8

Zmiany od marca 2023

: 24 lut 2023, 12:35
autor: Walas
R-1 wchodzi na 208/03

Zmiany od marca 2023

: 24 lut 2023, 12:53
autor: Glonojad
jakim kalibrem?

Zmiany od marca 2023

: 24 lut 2023, 13:07
autor: Walas
Glonojad pisze:
24 lut 2023, 12:53
jakim kalibrem?
10m

Zmiany od marca 2023

: 24 lut 2023, 13:41
autor: Autobus Czerwon
Walas pisze:
24 lut 2023, 12:35
R-1 wchodzi na 208/03
A także na 04 i 05.

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 10:26
autor: Mateusz950
Temat zmian od lutego został zamknięty, więc tu zaanonsuję inną nowość istniejącą od 27.02., Michalczewskie łączenie 066/226+152. W zmianie B jako 066/226. Rano na 152 robi kurs o 7:35 z Derbów do Białołęka-Kanał 02.

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 11:23
autor: ashir
Mateusz950 pisze:
27 lut 2023, 10:26
Temat zmian od lutego został zamknięty, więc tu zaanonsuję inną nowość istniejącą od 27.02., Michalczewskie łączenie 066/226+152. W zmianie B jako 066/226. Rano na 152 robi kurs o 7:35 z Derbów do Białołęka-Kanał 02.
A wcześniej o 7:20 na 226 kurs skrócony do Głębockiej. Rozumiem, że bezpośrednio z Białołęki-Kanał zjeżdża do bazy Michalczewskiego?

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 14:31
autor: 927
Od kiedy R1 nie wysyła przegubowych elektryków na linie 127 ?

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 14:33
autor: Walas
927 pisze:
27 lut 2023, 14:31
Od kiedy R1 nie wysyła przegubowych elektryków na linie 127 ?
Przecież jeżdżą

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 14:41
autor: 927
Walas pisze:
27 lut 2023, 14:33
927 pisze:
27 lut 2023, 14:31
Od kiedy R1 nie wysyła przegubowych elektryków na linie 127 ?
Przecież jeżdżą
W rozkładach na R-1 jest samo M przy obsadzie linii 127 a obsługa elektrykami to M,H. Podobno od 27.02 nie ma nakazu wysyłania elektryków na tą linie, można ale nie trzeba.

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 14:44
autor: michael112
927 pisze:
27 lut 2023, 14:41
nie ma nakazu wysyłania elektryków na tą linie, można ale nie trzeba
Ogólnie, lepiej by było żeby były wysyłane wszędzie tam gdzie się da. 127 ma pętlę z ładowarką, zresztą trasa była specjalnie w tym celu zmieniona. Nie widzę sensu żeby elektryki marnowały się na dodatkach albo stały w zajezdni.
W ogóle, to było moim zdaniem pokłosie pewnej nadprogramowej liczby autobusów i ładowarek, kupionych pod linię 105 jak ta jeszcze jeździła do Browarnej przez Krakowskie.

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 17:00
autor: TGM
Ferie skończone, a 172 i 141 zostało jednak ze starym rozkładem...

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 19:12
autor: man1956
Starym, czyli wprowadzonym w czasie ferii. ZTM własnymi rękami niszczy ten liniowy "dwupak", który ponad 10 lat temu wymyślił i który się bardzo sprawdził, oferując unikatowe relacje. Duetowi 141/172, który kiedyś miał w obu szczytach niezłą częstotliwość 10', w pandemii zmniejszono szczyt popołudniowy do 12', a teraz wylądował po południu z taktem godnym linii peryferyjnych, czyli 15'. Chyba to nie jest najlepszy pomysł...

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 19:40
autor: Autobus Czerwon
Ten duet jest dzięki korkom zupełnie nieprzewidywalny, z Puławskiej do Dolnej często jest pójść z buta plus w drugą stronę przybyły częste bezpośrednie autobusy do centrum.

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 19:44
autor: man1956
Jest przewidywalny poza godzinami szczytu, w szczycie popołudniowym rzeczywiście nie, ale to nie znaczy, że trzeba drastycznie ciąć częstotliwość.

Zmiany od marca 2023

: 27 lut 2023, 20:00
autor: bartoni722
Ale częstotliwość zmieniono właśnie po to by utrzymać regularność, bo mocno wydłużono postoje. I mamy dylemat, 12' na papierze czy 15' z fajnymi wyrównaniami. Utopijne odpowiedzi na tą rozterkę myślę że już znam ;)

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka