[GPA] Grodziskie Przewozy Autobusowe
Moderator: JacekM
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
[GPA] Grodziskie Przewozy Autobusowe
Grodziskie Przewozy Autobusowe ogłosiły przetarg na obsługę 100 brygad na okres roku z możliwością przedłużenia na kolejne 2 lata. Z dokumentacji można dowiedzieć się także o uruchomieniu nowych linii. Chodzi głównie o włączenie pruszkowskiego-brwinowskiego podsystemu do GPA (swoją drogą, GPA sprawniej integruje transport niż ZTM XD). Z tego co wyłapałem to:
- 45 Brwinów - Grodzisk
- 64 Brwinów - Pruszków
- 65 Brwinów - Nadarzyn
- 66 Brwinów - Pruszków
- 67 Błonie - Pruszków
- 68 Moszna - Pruszków
- 69 Brwinów - Rokitno
- 78 Moszna - Pruszków
- 80 Pułapina Nowa - Międzyborów
Przetarg podzielony jest na 4 części:
- część A: 52 autobusy od 6,5 do 9,1m oraz 2 od 6,5 do 11m, linie: 10, 11, 12, 14, 19, 23, 29, 30, 31, 32, 33, 50, 51, 52, 61, 63, 67, 80, 23;
- część B: 18 autobusów od 5,4 do 9,1m, linie: 15, 16, 18, 21, 22, 28, 45, 58;
- część C: 23 autobusy od 8,1 do 8,6m, linie: 13, 20, 24, 25, 26, 48, 55, 60, 64, 65, 66, 68, 69;
- część D: 14 autobusów od 8,1 do 8,6m, linie: 17, 27, 62, 78.
Do części C i D teoretycznie mógłby się zglosić Mobilis z Alpinami.
- 45 Brwinów - Grodzisk
- 64 Brwinów - Pruszków
- 65 Brwinów - Nadarzyn
- 66 Brwinów - Pruszków
- 67 Błonie - Pruszków
- 68 Moszna - Pruszków
- 69 Brwinów - Rokitno
- 78 Moszna - Pruszków
- 80 Pułapina Nowa - Międzyborów
Przetarg podzielony jest na 4 części:
- część A: 52 autobusy od 6,5 do 9,1m oraz 2 od 6,5 do 11m, linie: 10, 11, 12, 14, 19, 23, 29, 30, 31, 32, 33, 50, 51, 52, 61, 63, 67, 80, 23;
- część B: 18 autobusów od 5,4 do 9,1m, linie: 15, 16, 18, 21, 22, 28, 45, 58;
- część C: 23 autobusy od 8,1 do 8,6m, linie: 13, 20, 24, 25, 26, 48, 55, 60, 64, 65, 66, 68, 69;
- część D: 14 autobusów od 8,1 do 8,6m, linie: 17, 27, 62, 78.
Do części C i D teoretycznie mógłby się zglosić Mobilis z Alpinami.
Bo są tańsi?Autobus Czerwon pisze: ↑13 wrz 2023, 15:50(swoją drogą, GPA sprawniej integruje transport niż ZTM XD).
BTW - fajne te dokumenty przetargowe, zwłaszcza załączniki z informacjami o liniach. Fajne, bo czytelne.
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ciekawe w którym roku doczekamy się zintegrowanego systemu transportowego dla całego województwa. Inb4: witam, chyba nigdy.
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Wystarczy Czechom, przynajmniej język bardziej podobny.
I czeska reprezentacja też ma większe prawdopodobieństwo awansu na Euro 2024, będzie potem komu kibicować
- ZielonyJamnik
- Posty: 966
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Tylko w B, Urbino z Mobilisu ma 8,9mAutobus Czerwon pisze: ↑13 wrz 2023, 15:50
Do części C i D teoretycznie mógłby się zglosić Mobilis z Alpinami.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W części C i D masz:
Liczba pojazdów: 23 pojazdy, w tym:
[...]
1.5. 23 pojazdy typu MIDI1, w tym pojazdy rezerwowe spełniające wszystkie wymagania
jak dla pojazdów podstawowych, albo 23 pojazdy typu MIDI2, w tym pojazdy
rezerwowe spełniające wszystkie wymagania jak dla pojazdów podstawowych,
w zależności od oferty przedstawionej przez Operatora
w postępowaniu;
[...]
typu MIDI1: 2018 lub młodsze
typu MIDI2: 2016 lub młodsze;
[...]
typu MIDI1: 8100 ÷ 8599 mm;
typu MIDI2: 8600 ÷ 9099 mm;
Nikt nie podał, a mamy zwycięzców
Przy okazji postanowiłem się przejechać tymi liniami i powiem wam, że jestem pozytywnie zaskoczony. Linia 63 w sobotę w Jankach zawalona po dach, kupa ludzi przyjechała na zakupy. 62 do Pruszkowa w piątek koło 12 wiele osób stało. W Pruszkowie wsiadało sporo osób by pojechać do Piastowa. Widać, jak się zrobi porządną ofertę to ludzie się nagle znajdują. Ciekawe czy kiedyś to tych linii dołączą linie z Pruszkowa? Fajna by była taka integracja bo obecnie za przejazd z Janek za tory wychodzi 8 PLN, trochę sporo. (w moim przypadku 62+7), na szczęście w 62 można jechać na podstawie biletu ZTM.
No i ciągle dziwi mnie czemu linia 63 i w przyszłości 62 nie wjeżdża na P+R. Przesiadanie się na tramwaj czy 141/154 to jakiś absurd.
https://gpa.grodzisk.pl/nowa-siec-polac ... rzygniety/Najkorzystniejsze oferty na obsługę linii od 1 stycznia 2024 r. złożyli:
w części 1: PKS Tarnobrzeg (obsługa linii 10, 11, 12, 14, 19, 23, 29, 30, 31, 32, 33, 50, 51, 52, 61, 63, 67 i 80)
w części 2: PKS Bodzentyn (obsługa linii 15, 16, 18, 21, 22, 28, 45 i 58)
w części 3: PKS Grodzisk Maz. (obsługa linii 13, 20, 24, 25, 26, 48, 55, 60, 64, 65, 66, 68 i 69)
w części 4: PKS Grodzisk Maz. (obsługa linii 17, 27, 62 i 78).
Przy okazji postanowiłem się przejechać tymi liniami i powiem wam, że jestem pozytywnie zaskoczony. Linia 63 w sobotę w Jankach zawalona po dach, kupa ludzi przyjechała na zakupy. 62 do Pruszkowa w piątek koło 12 wiele osób stało. W Pruszkowie wsiadało sporo osób by pojechać do Piastowa. Widać, jak się zrobi porządną ofertę to ludzie się nagle znajdują. Ciekawe czy kiedyś to tych linii dołączą linie z Pruszkowa? Fajna by była taka integracja bo obecnie za przejazd z Janek za tory wychodzi 8 PLN, trochę sporo. (w moim przypadku 62+7), na szczęście w 62 można jechać na podstawie biletu ZTM.
No i ciągle dziwi mnie czemu linia 63 i w przyszłości 62 nie wjeżdża na P+R. Przesiadanie się na tramwaj czy 141/154 to jakiś absurd.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Co to za firma "PKS Bodzentyn"? Jakaś dawna placówka terenowa?
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
MAT-BUS po rebrandingu
Dzisiaj postanowiłem sobie pozwiedzać linie GPA i jestem w szoku co do frekwencji. Linia 63 kurs o 11:00 w Jankach wychodzi tłum osób i nadal wszystkie miejsca siedzące zajęte. Jechałem też ostatnio 62 do Pruszkowa i jest podobnie. Jestem w szoku jak bardzo komunikacja się tam rozwija.
Zarazem zastanawiam się czy ich sukces nie jest jednym z powodów, że w Warszawie brakuje kierowców. Skoro łącznie jest tam 100 brygad to oznacza 300 kierowców potrzebnych do obsługi. Jakaś część z tego musiała przejść może nie z MZA ale z eLek.
Zarazem zastanawiam się czy ich sukces nie jest jednym z powodów, że w Warszawie brakuje kierowców. Skoro łącznie jest tam 100 brygad to oznacza 300 kierowców potrzebnych do obsługi. Jakaś część z tego musiała przejść może nie z MZA ale z eLek.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Sporo jest też Ukraińcówkajo pisze: ↑01 lut 2024, 15:23Dzisiaj postanowiłem sobie pozwiedzać linie GPA i jestem w szoku co do frekwencji. Linia 63 kurs o 11:00 w Jankach wychodzi tłum osób i nadal wszystkie miejsca siedzące zajęte. Jechałem też ostatnio 62 do Pruszkowa i jest podobnie. Jestem w szoku jak bardzo komunikacja się tam rozwija.
Zarazem zastanawiam się czy ich sukces nie jest jednym z powodów, że w Warszawie brakuje kierowców. Skoro łącznie jest tam 100 brygad to oznacza 300 kierowców potrzebnych do obsługi. Jakaś część z tego musiała przejść może nie z MZA ale z eLek.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Alimenciarze na pewno zadowoleni