Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Autosan
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 sie 2023, 11:00
Post
autor: Autosan » 30 maja 2024, 9:33
Zmiany od 1.06.2024
Zaczyna się powolne wygaszanie ITS...
W DS całe 226 przejmuje Relobus
A od DP 06/212 przechodzi ITS
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
R13
oraz 04/226 z ITS
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Relobus
104/br739 z U12
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
U9
-
Mateusz950
- Posty: 741
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Post
autor: Mateusz950 » 05 cze 2024, 13:50
Od 5.06. na 207 w DP liczba całek została zwiększona z 4 do 5. Tym samym liczba dodatków spadła do dwóch.
-
Łukasz
- Posty: 10695
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 05 cze 2024, 14:41
Na 300 3 brygady?
ŁK
-
kmwaw
- Posty: 71
- Rejestracja: 07 wrz 2022, 16:38
-
Kontakt:
Post
autor: kmwaw » 06 cze 2024, 15:34
Łukasz pisze: ↑05 cze 2024, 14:41
Na 300 3 brygady?
Tak, obsłuży je MZA R-1 Woronicza 18m
-
Mateusz950
- Posty: 741
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Post
autor: Mateusz950 » 08 cze 2024, 8:46
Od 8.06 w DŚ zmiany na węźle P+R Al. Krakowska (rozmaite łączenia na 124). Ciąg linii jest następujący:
506/124+706+124+706+124+706+124+706+124+703+706
507/124+706+124+706+124+706+124+706+124+706+124
508/124+728+706
509 bez zmian
510 zmienione na 1/703
511/706+721
512/706+124+706+124+706+124+706+124+706+711
Wszystko na przeguby.
-
Łukasz
- Posty: 10695
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 08 cze 2024, 9:05
A kto to mi pisał, że nie można zrobić bwl 178 z 222, bo różne częstotliwości? 124 i 706 mają wybitnie różne, a jeszcze na dobranoc dochodzi 703 co 2h.
ŁK
-
Flash8222
- Posty: 7627
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 08 cze 2024, 9:09
Nie da się zrobić BWL 178 z 222 bo ta druga zostanie połączona z 118
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Georg
- Posty: 6036
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 08 cze 2024, 9:20
Nawet gdyby tak nie było to łączenie linii 178, która ma duże opóźnienia na swojej trasie i jeszcze kursy skrócone z drugą linią to nie jest dobry pomysł. W ostatnich dniach widzę, że 178 jest mocno opóźnione przez korki przy RZS. A krótkie postoje na Daszyńskim sprawiają, że punktualność to w ogóle tam jest fikcją.
-
Łukasz
- Posty: 10695
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 08 cze 2024, 9:28
Georg pisze:Nawet gdyby tak nie było to łączenie linii 178, która ma duże opóźnienia na swojej trasie i jeszcze kursy skrócone z drugą linią to nie jest dobry pomysł. W ostatnich dniach widzę, że 178 jest mocno opóźnione przez korki przy RZS. A krótkie postoje na Daszyńskim sprawiają, że punktualność to w ogóle tam jest fikcją.
Kiedyś te tunele skończą. Rozważania były tylko teoretyczne pod kątem ładowania, niemniej padł argument o różnych częstotliwościach.
Jeśli trakt będzie zamknięty, to rzeczywiście podróże 222 po Marszałkowskiej są bez sensu. W tygodniu trochę szkoda, ale można się przesiąść.
ŁK
-
Georg
- Posty: 6036
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 08 cze 2024, 10:10
Jak to jest z tym tunelem? Jakieś 2-3 lata temu też wyłączano tam ruch. Potem się to skończyło. Teraz znowu. Kiedy to się ma skończyć? Za chwilę będą kolejne utrudnienia bo przecież ma powstać tramwaj na Bitwy. Też będzie okazja do jakiegoś zwężenia.
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2236
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 08 cze 2024, 13:38
Wydaje mi się, że teraz to są naprawy gwarancyjne. W zimie czy podczas dużych opadów kiedy jechałem tamtędy autem to w środku tunelu zdarzało się że woda kapała mi na szybę. Oczywiście to są moje domysły tylko.
-
TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Post
autor: TranslatorPS » 08 cze 2024, 13:52
Łukasz pisze: ↑08 cze 2024, 9:05
A kto to mi pisał, że nie można zrobić bwl 178 z 222, bo różne częstotliwości? 124 i 706 mają wybitnie różne, a jeszcze na dobranoc dochodzi 703 co 2h.
Różne manewry są na to możliwe, jak np. kółko 706 raz na parę kółek 124. Przy minimalnych postojach wychodzi z tego schemat 124-124-124-706, a wynikające z tego postoje pozwalają na zapewnienie jakichś tam 15ek (gdyby 124 jeździła na trzech, to by 15ek nie było w ogóle).
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
-
Łukasz
- Posty: 10695
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 08 cze 2024, 13:57
TranslatorPS pisze:Łukasz pisze: ↑08 cze 2024, 9:05
A kto to mi pisał, że nie można zrobić bwl 178 z 222, bo różne częstotliwości? 124 i 706 mają wybitnie różne, a jeszcze na dobranoc dochodzi 703 co 2h.
Różne manewry są na to możliwe, jak np. kółko 706 raz na parę kółek 124. Przy minimalnych postojach wychodzi z tego schemat 124-124-124-706, a wynikające z tego postoje pozwalają na zapewnienie jakichś tam 15ek (gdyby 124 jeździła na trzech, to by 15ek nie było w ogóle).
No dla mnie to nie problem
ŁK
-
primoż
- Posty: 3829
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: z pól kartoflanych
Post
autor: primoż » 08 cze 2024, 15:15
Flash8222 pisze: ↑08 cze 2024, 9:09
Nie da się zrobić BWL 178 z 222 bo ta druga zostanie połączona z 118
Jeszcze ZTM nie opublikował propozycji zmian, a tu już przecieki
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
Raz już chciano łączyć, ale przez św. konsultacje nie wypaliło
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Georg
- Posty: 6036
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 08 cze 2024, 15:34
A od czego zależy, czy zmiany będą konsultowane, czy wprowadzone od razu?