Zmiany od kwietnia 2025
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany od kwietnia 2025
Od kwietnia
115 całość z PKS do Ostrobramskiej
123 brygady Ostrobramska przekaże na Stalowa
170 całość (poza łączeniami nocek) ze Stalowej do PKS
115 całość z PKS do Ostrobramskiej
123 brygady Ostrobramska przekaże na Stalowa
170 całość (poza łączeniami nocek) ze Stalowej do PKS
www.km-lublin.strefa.pl - Zapraszam!
Dla PKS to lepiej. Krótsze dojazdy i zjazdy na/z linii.
Dla zajezdni MZA też widzę w tym sens.
Pewnie też chodzi ilość wzkm
Dla zajezdni MZA też widzę w tym sens.
Pewnie też chodzi ilość wzkm
www.km-lublin.strefa.pl - Zapraszam!
Dla PKSu dwa dodatki więcej będą, czy to lepiej dla przewoźnika?
Z jednej strony dodatki ale z drugiej krótsze dojazdy na linie.
www.km-lublin.strefa.pl - Zapraszam!
Czy lepiej? Polemizowałbym.
Na 115 dzienne przebiegi są rzędu 300 km, a na 170 poniżej 200 km. Więc PKS zamiast 1800 płatnych km będzie robił ok. 1000. Spora różnica.
Dochodzi też kwestia warsztatowa - elsnerowska trylinka swoje zrobi, zawieszenie będzie dużo częściej do roboty.
Na 122 od 1 kwietnia nowy rozkład. Co się zmienia poza datą, bo nie widzę żadnych różnic?
Podrzucam wpis kolegi 'autobusy w Warszawie' z discorda:
od 1.04 DP
- 110+705 brak łączeń
- 112 zamiana obsługi między zajezdniami MZA R-2 i MZA R-4 brygad: 8, 9 i 10
- 115 całe do MZA R-3 Ostrobramska 12m
- 123 bryg. 5, 6, 08 trafiają do MZA R-4 Stalowa 12m
- 152+705 brak łączeń
- 157 zamiana obsługi między zajezdniami MZA R-2 i MZA R-4 brygad: 4, 5, 6, 7
- 170 całe do PKS GM 12m (bez łączenia z nocką)
- 249 bryg.
* 177+249/676 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
* 249+743/677 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
* 122+249/678 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
* 249+122+177/679 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
* 249+320/787 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
- 705 bryg. 1 i 07 wędrują do MZA R-6 Płochocińska 18m
www.km-lublin.strefa.pl - Zapraszam!
Czyżby brygady 1 i 07/705 miały by mieć dołożone po półkursie rano, skoro mają zniknąć łączenia 72 i 615?
R14 znika w DP ze 110, natomiast w DS pojawi się na 110 i 160.
R14 znika w DP ze 110, natomiast w DS pojawi się na 110 i 160.
-
- Posty: 775
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
BWL 679 zamiast na Górczewskiej z 122 skończy na Niedźwiadku robiąc kurs 177 o 0:14 z Górczewskiej. I to spowodowało zmianę rozkładu na pierwszej wymienionej linii.
A co to właściwie daje ? Nic się nie oszczędza, tylko się nieznacznie zmienia czas pracy poszczególnych brygad.
Jeśli kursuje różny tabor na liniach to umożliwia to dostosowanie wozów do potrzeb i tak jak na 177 jeżdżą przeguby które nie są potrzebne o północy to może pojechać tam solówka z 122.