Zmiany od kwietnia 2025

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 59
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Zmiany od kwietnia 2025

Post autor: fafik » 24 mar 2025, 14:57

Od kwietnia
115 całość z PKS do Ostrobramskiej
123 brygady Ostrobramska przekaże na Stalowa
170 całość (poza łączeniami nocek) ze Stalowej do PKS

Jurand
Posty: 1481
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 mar 2025, 15:35

fafik pisze:
24 mar 2025, 14:57
Od kwietnia
115 całość z PKS do Ostrobramskiej
123 brygady Ostrobramska przekaże na Stalowa
170 całość (poza łączeniami nocek) ze Stalowej do PKS
Te zmiany ,to taka sztuka dla sztuki, czy rzeźbienie w gównie :?:

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 59
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 24 mar 2025, 15:49

Dla PKS to lepiej. Krótsze dojazdy i zjazdy na/z linii.
Dla zajezdni MZA też widzę w tym sens.
Pewnie też chodzi ilość wzkm

Jurand
Posty: 1481
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 mar 2025, 16:08

Dla PKSu dwa dodatki więcej będą, czy to lepiej dla przewoźnika?

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 59
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 24 mar 2025, 17:33

Z jednej strony dodatki ale z drugiej krótsze dojazdy na linie.

Jurand
Posty: 1481
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 mar 2025, 17:54

fafik pisze:
24 mar 2025, 17:33
Z jednej strony dodatki ale z drugiej krótsze dojazdy na linie.
Jakby PKS dostał 156 i 170 w zamian za 179 to widziałbym w tym sens :idea:

alojz
Posty: 2759
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 24 mar 2025, 18:00

fafik pisze:
24 mar 2025, 15:49
Dla PKS to lepiej. Krótsze dojazdy i zjazdy na/z linii.
Czy lepiej? Polemizowałbym.
Na 115 dzienne przebiegi są rzędu 300 km, a na 170 poniżej 200 km. Więc PKS zamiast 1800 płatnych km będzie robił ok. 1000. Spora różnica.

Dochodzi też kwestia warsztatowa - elsnerowska trylinka swoje zrobi, zawieszenie będzie dużo częściej do roboty.

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 59
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 25 mar 2025, 16:22

A może już za dużo robili km?

Jurand
Posty: 1481
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 25 mar 2025, 16:44

fafik pisze:
25 mar 2025, 16:22
A może już za dużo robili km?
Może?
Ale kontrakt dopiero się rozpoczął, zapewne braki kadrowe wymusiły zejście z 736 i może też zmniejszenie wzkm?

Georg
Posty: 6485
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 28 mar 2025, 20:15

Na 122 od 1 kwietnia nowy rozkład. Co się zmienia poza datą, bo nie widzę żadnych różnic?

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 59
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 31 mar 2025, 19:41

Podrzucam wpis kolegi 'autobusy w Warszawie' z discorda:
od 1.04 DP
- 110+705 brak łączeń
- 112 zamiana obsługi między zajezdniami MZA R-2 i MZA R-4 brygad: 8, 9 i 10
- 115 całe do MZA R-3 Ostrobramska 12m
- 123 bryg. 5, 6, 08 trafiają do MZA R-4 Stalowa 12m
- 152+705 brak łączeń
- 157 zamiana obsługi między zajezdniami MZA R-2 i MZA R-4 brygad: 4, 5, 6, 7
- 170 całe do PKS GM 12m (bez łączenia z nocką)
- 249 bryg.
* 177+249/676 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
* 249+743/677 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
* 122+249/678 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
* 249+122+177/679 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
* 249+320/787 - MZA R-2 Kleszczowa 12m
- 705 bryg. 1 i 07 wędrują do MZA R-6 Płochocińska 18m

Jurand
Posty: 1481
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 31 mar 2025, 20:04

Czyżby brygady 1 i 07/705 miały by mieć dołożone po półkursie rano, skoro mają zniknąć łączenia 72 i 615?
R14 znika w DP ze 110, natomiast w DS pojawi się na 110 i 160.

Mateusz950
Posty: 775
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 01 kwie 2025, 8:49

Georg pisze:
28 mar 2025, 20:15
Na 122 od 1 kwietnia nowy rozkład. Co się zmienia poza datą, bo nie widzę żadnych różnic?
BWL 679 zamiast na Górczewskiej z 122 skończy na Niedźwiadku robiąc kurs 177 o 0:14 z Górczewskiej. I to spowodowało zmianę rozkładu na pierwszej wymienionej linii.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

mb112
Posty: 1255
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 01 kwie 2025, 21:30

A co to właściwie daje ? Nic się nie oszczędza, tylko się nieznacznie zmienia czas pracy poszczególnych brygad.

dzidek
Posty: 7766
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 kwie 2025, 9:13

Jeśli kursuje różny tabor na liniach to umożliwia to dostosowanie wozów do potrzeb i tak jak na 177 jeżdżą przeguby które nie są potrzebne o północy to może pojechać tam solówka z 122.

ODPOWIEDZ