Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7844
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 10 cze 2006, 0:05
Robert 514 pisze:3/514 miał +6
no to jak czyta to ktoś z MZA to na pewno pochwali

5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
-
marker
- Zbanowany
- Posty: 429
- Rejestracja: 17 gru 2005, 22:00
- Lokalizacja: ZaCiSzAńSkI kLaN - LoŻa SzYdErCóW
Post
autor: marker » 10 cze 2006, 0:10
R-9 Chełmska pisze:Robert 514 pisze:3/514 miał +6
no to jak czyta to ktoś z MZA to na pewno pochwali

Pochwali czy nie pochwalo co za różnica

CHRABĄSZCZ: Bzzzzzzzzzz
-
Jožin z bažin
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
-
Kontakt:
Post
autor: Jožin z bažin » 10 cze 2006, 10:18
Proboszcz pisze:Ale za to potem ekspedytorzy mają pretensje do kierowców
Nie, nie mają. Podpisują normalnie kartę. Widziałem taką sytuację osobiście.
xxx
-
Jožin z bažin
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
-
Kontakt:
Post
autor: Jožin z bažin » 10 cze 2006, 10:24
Gdyby ktoś miał pretensje do osób poprawnie wykonujących swoją pracę, to byłaby kompletna porażka. Dodam, że była to linia 510 w szczycie porannym. A kierujący tym pojazdem jest użytkownikiem tego forum. Ile brygad było wyprzedzonych, to dokładnie nie pamiętam, ale zaręczam, że więcej niż jedna.
xxx
-
Szamot
- Posty: 2315
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Szamot » 10 cze 2006, 10:49
4 brygady (ale mój rekord to zdublowanie poprzedniej brygady linii 607

). Ehh... Stare dzieje...
Ale owszem, bywają z tego tytułu problemy na ekspedycjach. Ponoć regulamin pracy zakazuje wyprzedzeń brygad tej samej linii (moim zdaniem to mocny archaizm, z lat 70-80 i niewielkiego ruchu w mieście). W tej chwili, przy tak różnej charakterystyce dynamicznej wozów, oraz tak dużym znaczeniem czasowym choćby zmiany pasa ruchu taki przepis jest absurdem. Nie mam ochoty zmieniając pas i przestrzegając rozkładu jazdy zastanawiać się, czy gdzieś pas obok nie stoi jakaś opóźniona sierota poprzednią brygadą.
-
Santos
- Zbanowany
- Posty: 3448
- Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07
Post
autor: Santos » 10 cze 2006, 10:59
Mój kumpel z wozu 2092(pzdr dla kniaźa

) też ma rekord 4 brygad na ''
mediolanie''

Tego dnia gdy wyprzedził owe brygady jadąc normalnie z czasem gdy przyjechał na Górczewską ekspedytor podbił karte i nakazał normalnie jechac o czasie

Bo po co miał specjalanie czekac na te sieroty i pozniej wracac na Sadybe z dużym opuźnieniem

Myślenie mobile ona mija sie z celem

-
Nazgul
- Posty: 705
- Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
- Lokalizacja: z XI RP
Post
autor: Nazgul » 10 cze 2006, 11:59
Szamot pisze:4 brygady (ale mój rekord to zdublowanie poprzedniej brygady linii 607

). Ehh... Stare dzieje...
Ale owszem, bywają z tego tytułu problemy na ekspedycjach. Ponoć regulamin pracy zakazuje wyprzedzeń brygad tej samej linii (moim zdaniem to mocny archaizm, z lat 70-80 i niewielkiego ruchu w mieście). W tej chwili, przy tak różnej charakterystyce dynamicznej wozów, oraz tak dużym znaczeniem czasowym choćby zmiany pasa ruchu taki przepis jest absurdem. Nie mam ochoty zmieniając pas i przestrzegając rozkładu jazdy zastanawiać się, czy gdzieś pas obok nie stoi jakaś opóźniona sierota poprzednią brygadą.
Zgadzam się, takie przepisy nie mają w ogóle odzwierciedlenia w teraźniejszości, "zakorkowanej" teraźniejszości. Np przy wyjeździe z Rembertowa przed skrzyżowaniem Żołnierskiej z Marsa, gdzie rano tworzy się niemiłosierny korek, jak jakaś "ciota" ustawi się na prawym pasie, to z jakiej racji trzeźwo myślący kierowca następnej brygady nie może go wyprzedzić lewym pasem?
-
mobil one
- Posty: 2482
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
- Lokalizacja: właściwa
-
Kontakt:
Post
autor: mobil one » 10 cze 2006, 12:04
Szamot pisze:regulamin pracy zakazuje wyprzedzeń brygad tej samej linii
No właśnie...
Szamot pisze:bywają z tego tytułu problemy na ekspedycjach.
Bywają...
Santos pisze:Myślenie mobile ona mija sie z celem
Ale takie są przepisy, oraz zdrowa logika i tego nie zmienisz.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
-
Nazgul
- Posty: 705
- Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
- Lokalizacja: z XI RP
Post
autor: Nazgul » 10 cze 2006, 12:07
mobil one pisze:
Ale takie są przepisy, oraz zdrowa logika i tego nie zmienisz.
Raczej niezdrowa

-
Robert 514
- Posty: 2148
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Post
autor: Robert 514 » 10 cze 2006, 12:39
ja akurat jechałem 2/514 dzień wczęsniej jak sie okazało z tym samym kierowca co nastepnego dnia miał te -9 około, to niskopodłogowy zamiasr zając lewy pas ruchu zaraz za wiaduktem na Marsa to zajął prawy dzięki czemu zamiast jechać stał na 8 światłach - lewy pas zały czas piął sie do przodu. Tego dnia dosłownie stanął przed zebrą przy Nadddnieprzańskiej w stronę Centrum. Te kilka cm wysatrczyło, że nie wiadomo skąd skręciła w luke ciężarówka. Trąbienie nic nie dało. Nastęopnego dnia jadąc następną brygadą dogoniłem niskopodłgoqwego na Marszałkowskiej
-
Santos
- Zbanowany
- Posty: 3448
- Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07
Post
autor: Santos » 10 cze 2006, 13:00
mobil one pisze:Ale takie są przepisy, oraz zdrowa logika i tego nie zmienisz.
ja napewno nie zmienie

ale przepisy nie przekładaja sie na to co sie dzieje na ulicach i napewno nie bedą sie przekładać

-
Proboszcz
- Posty: 2271
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
- Lokalizacja: WWA - TGK
Post
autor: Proboszcz » 10 cze 2006, 13:37
Mój znajomy rok temu na 160 wyprzedził 4 brygady i miał z tego powodu nieprzyjemności u ekspedytora z Targówka. Nawet ekspedytor postraszył go raportem. Ale wolałbym mieć takie nieprzyjemności niż jeździć w kółko bez postoju całą zmianę...
-
Karol
- Posty: 857
- Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
- Lokalizacja: Marysin Wawerski
Post
autor: Karol » 11 cze 2006, 14:56
Szamot pisze:4 brygady (ale mój rekord to zdublowanie poprzedniej brygady linii 607

). Ehh... Stare dzieje...
Ale owszem, bywają z tego tytułu problemy na ekspedycjach. Ponoć regulamin pracy zakazuje wyprzedzeń brygad tej samej linii (moim zdaniem to mocny archaizm, z lat 70-80 i niewielkiego ruchu w mieście). W tej chwili, przy tak różnej charakterystyce dynamicznej wozów, oraz tak dużym znaczeniem czasowym choćby zmiany pasa ruchu taki przepis jest absurdem. Nie mam ochoty zmieniając pas i przestrzegając rozkładu jazdy zastanawiać się, czy gdzieś pas obok nie stoi jakaś opóźniona sierota poprzednią brygadą.
Dogoniłeś 607 które miało -30

www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
-
TGM
- Posty: 5445
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 11 cze 2006, 22:25
mobil one pisze:
Ale takie są przepisy, oraz zdrowa logika i tego nie zmienisz.
Logika jest taka, że jak wóz dogoni tego co jest przed nim, to ten drugi jest dużo luźniejszy od tego pierwszego. Logika nakazuje, aby zapełnienie było równomierne. A więc i wyprzedzenie takiego ślimaka jest wskazane.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
Kra
- Posty: 1941
- Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
- Lokalizacja: Żoliborz/Bielany
Post
autor: Kra » 14 cze 2006, 15:45
Hieronim pisze:Gdyby ktoś miał pretensje do osób poprawnie wykonujących swoją pracę, to byłaby kompletna porażka.
No właśnie, uważam, że doszlibyśmy do kompletnego idiotyzmu gdyby karać (a nawet mieć pretensje) kogoś kto pracuje tak jak trzeba dla swoich klientów (pasażerów).
Pozdrawiam tych, którzy potrafią być o czasie nawet w spotykanych niekorzystnych warunkach drogowych.