Trasa i Most Krasińskiego

Moderator: Wiliam

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 25 lis 2016, 7:57

Sebastian pisze:Mnie ciekawi co na tej drodze zrobiono że się zapycha. Nie ma świateł w ciągu drogi więc przy dobrej organizacji ruchu nawet i przy dwóch pasach powinna być zachowana płynność ruchu.
Ruch lokalny przeplata się z tranzytem. Tranzyt powinien mieć 2 pasy ruchu wydzielone przed Łabiszyńską i aż do Broniewskiego i zjazd na Modlińską i Wisłostradę po estakadach nad jezdnią ruchu lokalnego. Lokalny powinien mieć 2 w porywach do 3 pasów ruchu z możliwością włączenia się na część tranzytową, ale bez możliwości powrotu. I wszystko by śmigało aż miło.

Niektórzy zamiast Mostu Krasińskiego chcieliby pewnie 2 liny i 500 desek. Ale nie ma problemu. Wawer chętnie przyjmie Most na Zaporze :)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8352
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 lis 2016, 11:25

cns80 pisze:Ruch lokalny przeplata się z tranzytem. Tranzyt powinien mieć 2 pasy ruchu wydzielone przed Łabiszyńską i aż do Broniewskiego i zjazd na Modlińską i Wisłostradę po estakadach nad jezdnią ruchu lokalnego.
Dzięki temu rozwiązaniu ile poziomów miałoby skrzyżowanie z Modlińską i Wisłostradą?

kajo
Posty: 2795
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 01 gru 2016, 23:28

person pisze:
cns80 pisze:Ruch lokalny przeplata się z tranzytem. Tranzyt powinien mieć 2 pasy ruchu wydzielone przed Łabiszyńską i aż do Broniewskiego i zjazd na Modlińską i Wisłostradę po estakadach nad jezdnią ruchu lokalnego.
Dzięki temu rozwiązaniu ile poziomów miałoby skrzyżowanie z Modlińską i Wisłostradą?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Interstat ... ington.jpg Proste:)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Stary Pingwin
Posty: 5814
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 02 gru 2016, 9:40

Prawie jak planowany Plac Zawiszy.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ