6930 i 6954 Dalej na stalowej posiadają nr 9330 i 92541000 pisze:Od 1/12 zabytki są już po nowemu:
9254 6954
9741 6941
9330 6930
9405 6905
9960 6960
9970 6971
źródło: O-B
Przenumerowania taboru MZA
#5690 07.11.1997-10.09.2013
Zapewne czekają na swoje nietypowe cyferki, nie popędzaj, bo ktoś wspaniałomyślnie weźmie zwykłe naklejki z magazynu i będzie obleśnie po całości, tak to tylko numer taborowy będzie z czapy.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
9254 już przenumerowany.5690 pisze:6930 i 6954 Dalej na stalowej posiadają nr 9330 i 9254
Poprzedni numer 9254 wyglądał zdecydowanie lepiej niż obecny 6954...
Zdjęcie 6954
Bo ci się z Neoplanami kojarzy. Robota klejącego i tworzącego z folii numery została wykonana na medal. To jest IMHO ważniejsze. Tobie robi to różnicę. A jak MZA wystawi autobus gdzieś na jakieś DTP, to nikt nie zauważy, że numer jest "nie z tego zakresu", bo wygląda tak, jakby ten autobus miał go od zawsze.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Nie mam tutaj na myśli jakości, chociaż można tak było moją wypowiedź odczytać. Oznakowanie rzeczywiście jest wykonane wzorowo. A do samego "neoplanowego" numeru trzeba będzie się przyzwyczaić.
A kiedyś wrócimy do właściwego i pozostaje trzymać kciuki, by został wykonany równie dobrze, a może i lepiej, bo od szablonu.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Nie ma to jak zmieniać taborowy wozu który nawet do Warszawy nie przyjechał bo jeździ w Wałbrzychu.
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Jakbyś umiał czytać ze zrozumieniem...5690 pisze:940 zmienia numer na 5200
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa