Strona 1 z 365

: 08 wrz 2006, 19:39
autor: reserved
Powiem tak, obecny stan jest dobry, ale nie jest najlepszy...
Na sam poczatek proponowal bym tak:
128 powrot na stara trase na ochocie tj. przez wawelska i grojecka
154 Zwiekszenie czestotliwosci w ciagu dnia w dzien powszedni na 15/20 (szczyt, miedzyszczyt)

Otóz jesli chodzi o 128, na poprzedniej trasie miala dosyc duzo zwolennikow, a od kad zmienili trase to przynajmniej na odcinku Dw. Zachodni - Instalatorow w dzien powszedni w szczycie jezdzi pusty, relacje Szczesliwice - Dw. Zachodni spelnia dobrze 184, to po co dubel 128...
Dzisiaj jechalem po raz 5 z rzedu pustym 128 :)

a jesli chodzi o 154, to jest to linia z duzym potencjalem, na odcinku wola - bemowo ma ona frekwencje, jezdzi nia troche ludzi, natomiast na grojeckiej i al. krakowskiej rowniez duzo, tylko mysle, ze ludzie nie jezdza nia ze wzgledu na to, ze wola jechac tramwajem i nie czekac na jedyny rzadki autobus. Dlatego proponuje zwiekszyc czestotliwosc w dzien powszedni. W swieto i sobote zostawic jak jest gdyz w weekendy obecny rozklad sie sprawdza raczej.
Czekam na uwagi, oraz inne propozycje.

PS nie jezdzic po mnie, ani nie uwazac za trolla, pozatym jezdze tymi liniami codziennie lub przynajmniej obserwuje...

: 08 wrz 2006, 20:19
autor: Bastian
No dobra, a Centrum - DWZ?

: 08 wrz 2006, 20:26
autor: reserved
Bastian pisze:No dobra, a Centrum - DWZ?
127, 517...

: 08 wrz 2006, 21:35
autor: MeWa
Jak ktoś jedzie z Ochoty na Bemowo, to sobie podjedzie tramwajem do Banacha, skąd ma większy wybór autobusów... i nie trzeba wówczas zwiększać częstotliwości 154, skoro obecnie ta linia nie cierpi na tłok.

: 08 wrz 2006, 21:45
autor: reserved
MeWa pisze:i nie trzeba wówczas zwiększać częstotliwości 154, skoro obecnie ta linia nie cierpi na tłok.
A skąd wiesz?

tłok może nie... ale jak jedzie 154 to raptem wszyscy gonia ten autobus... bo wszyscy tak jakby chca jechac ale wiedza ze rzadko jezdzi to rezygnuja ;)

: 08 wrz 2006, 21:48
autor: R-9 Chełmska
To chyba pierwszy rozsądny pomysł forumowicza djmc100.

Ta linia to niezły obwód, zabita niestety przez fatalny rozkład :(

: 08 wrz 2006, 21:56
autor: MeWa
djmc100 pisze:
MeWa pisze:i nie trzeba wówczas zwiększać częstotliwości 154, skoro obecnie ta linia nie cierpi na tłok.
A skąd wiesz?

tłok może nie... ale jak jedzie 154 to raptem wszyscy gonia ten autobus... bo wszyscy tak jakby chca jechac ale wiedza ze rzadko jezdzi to rezygnuja ;)
to chyba logiczne, że skoro im autobus pasuje, a są akurat przy przystanku autobusowym, do którego podjechał autobus, to wsiądą do tego autobusu.

: 08 wrz 2006, 21:57
autor: fik
R-9 Chełmska pisze:Ta linia to niezły obwód, zabita niestety przez fatalny rozkład :(
A jakby tak to 154 pojechało zamiast 136 na Postępu...... :D ;)

: 08 wrz 2006, 22:05
autor: Bastian
Fikander pisze:
R-9 Chełmska pisze:Ta linia to niezły obwód, zabita niestety przez fatalny rozkład :(
A jakby tak to 154 pojechało zamiast 136 na Postępu...... :D ;)
Był już taki pomysł i nie jest on całkiem od rzeczy...

: 08 wrz 2006, 22:14
autor: reserved
R-9 Chełmska pisze:To chyba pierwszy rozsądny pomysł forumowicza djmc100.
Ten pomysl nie moze byc nierozsadny... wiem jak jest poprostu,,, codziennie albo jezdze albo obserwuje (zalezy co przyjedzie i w ktora strone(
R-9 Chełmska pisze:Ta linia to niezły obwód, zabita niestety przez fatalny rozkład
Np na Górczewskiej czasami tworzyl sie tlok w tym autobusie... moze nie tyle co na gorczewskiej ale mniej wiecej od wola parku dalej w kierunku ochoty i on sie konczyl przy dw. zachodnim ... niewiem jak teraz... ale mysle ze podobnie
Fikander pisze: jakby tak to 154 pojechało zamiast 136 na Postępu......
I co wtedy na Cargo? 177?
154 wg mnie na postepu to zly pomysl
MeWa pisze:to chyba logiczne, że skoro im autobus pasuje, a są akurat przy przystanku autobusowym, do którego podjechał autobus, to wsiądą do tego autobusu.
chyba sie zle zrozumielismy... ludzie z reguly wsiadaja do tramwaju bo wiedza ze autobus i tak nie przyjedzie zaraz... a to blad... autobus jest znacznie szybszy w tamtym rejonie a i odciazy i tak juz ciasne tramwaje...

: 08 wrz 2006, 22:19
autor: ITS A 218
A ja proponuje coś takiego:

128 :arrow: INSTALATORÓW- ...- Al. Jerozolimskie- Nowy Świat- Krakowskie Przedmieście- Miodowa- Pl. Krasińskich- Bonifraterska- Muranowska- Stawki- Al. Jana Pawła II- Rondo "Radosława"- Pl. Grunwaldzki- Ks. Popiełuszki- Słowackiego- Żeromskiego- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- HUTA
15/20/20
R6 i R7

154 :arrow: trasa bez zmian
15/20/20
R6 i R7

157 :arrow: trasa bez zmian
8-10/15/15

198 :arrow: SZCZĘŚLIWICE- Dickensa- Grójecka- 1 Sierpnia- Żwirki i Wigury- Sasanki- Marynarska- Rzymowskiego- Dolina Służewiecka- Al. KEN- Surowieckiego- Romera- Herbsta- Jastrzębowskiego- Rosoła- Jastrzębowskiego- URSYNÓW PŁN.
15/20/20
R7 i R11

PONADTO:

107 :arrow: ESPERANTO- METRO WILANOWSKA

303 :arrow: kasacja linii

Argumenty:
1. 128 zastąpi linię 303 na odcinku Nowy Świat- Huta
2. Na linii 154 zwiększenie częstotliwości w związku z dużym wykorzystaniem
3. 157 to samo co 154
4. Linia 198 poprawi dojazd do szkół na Szczęśliwicach z Ochoty i Służewca
5. skrócenie linii 107 do M. Wilanowskiej z powodu zbyt długiego czasu przejazdu całej trasy.

: 08 wrz 2006, 22:24
autor: reserved
8205 pisze:128 INSTALATORÓW- ...- Al. Jerozolimskie- Nowy Świat- Krakowskie Przedmieście- Miodowa- Pl. Krasińskich- Bonifraterska- Muranowska- Stawki- Al. Jana Pawła II- Rondo "Radosława"- Pl. Grunwaldzki- Ks. Popiełuszki- Słowackiego- Żeromskiego- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- HUTA
15/20/20
R6 i R7
Ale my teraz nie mowimy o odcinku w centrum i na północy warszawy
8205 pisze:154 trasa bez zmian
15/20/20
R6 i R7
Popieram
8205 pisze:157 trasa bez zmian
8-10/15/15
8-10 zdecydowanie nie... 157 zazwyczaj jedzie zaraz po 512 lub przed przynajmniej na ochockim odcinku... obecna sytuacja jest dobra.. a moze nawet za czesto aktualnie jezdzi ta linia nawet... moze to przez to ze robi kolko niepotrzebne po ochocie.. ale jest troche ludzi co wlasnie z tego skorzystaja
8205 pisze:198 SZCZĘŚLIWICE- Dickensa- Grójecka- 1 Sierpnia- Żwirki i Wigury- Sasanki- Marynarska- Rzymowskiego- Dolina Służewiecka- Al. KEN- Surowieckiego- Romera- Herbsta- Jastrzębowskiego- Rosoła- Jastrzębowskiego- URSYNÓW PŁN.
15/20/20
R7 i R11
W sumie niezly pomysl.. ale na Szczesliwicach juz nie ma miejsca na jeszcze jedna linie
8205 pisze:303 kasacja linii
Nie zgadzam sie z tym... linia dobrze spelnia obecna role jaka ma pelnic...
8205 pisze:4. Linia 198 poprawi dojazd do szkół na Szczęśliwicach z Ochoty i Służewca
Do jakich szkół? :|

: 08 wrz 2006, 22:26
autor: jacek
8205 pisze:A ja proponuje coś takiego:

128 :arrow: INSTALATORÓW- ...- Al. Jerozolimskie- Nowy Świat- Krakowskie Przedmieście- Miodowa- Pl. Krasińskich- Bonifraterska- Muranowska- Stawki- Al. Jana Pawła II- Rondo "Radosława"- Pl. Grunwaldzki- Ks. Popiełuszki- Słowackiego- Żeromskiego- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- HUTA
15/20/20
R6 i R7

154 :arrow: trasa bez zmian
15/20/20
R6 i R7

157 :arrow: trasa bez zmian
8-10/15/15

198 :arrow: SZCZĘŚLIWICE- Dickensa- Grójecka- 1 Sierpnia- Żwirki i Wigury- Sasanki- Marynarska- Rzymowskiego- Dolina Służewiecka- Al. KEN- Surowieckiego- Romera- Herbsta- Jastrzębowskiego- Rosoła- Jastrzębowskiego- URSYNÓW PŁN.
15/20/20
R7 i R11

PONADTO:

107 :arrow: ESPERANTO- METRO WILANOWSKA

303 :arrow: kasacja linii

Argumenty:
1. 128 zastąpi linię 303 na odcinku Nowy Świat- Huta
2. Na linii 154 zwiększenie częstotliwości w związku z dużym wykorzystaniem
3. 157 to samo co 154
4. Linia 198 poprawi dojazd do szkół na Szczęśliwicach z Ochoty i Służewca
5. skrócenie linii 107 do M. Wilanowskiej z powodu zbyt długiego czasu przejazdu całej trasy.
Dlaczego na 128 i 154 chcesz dac R7?

: 08 wrz 2006, 22:29
autor: MeWa
djmc100 pisze: autobus jest znacznie szybszy w tamtym rejonie a i odciazy i tak juz ciasne tramwaje...
jaasne :) zwłaszcza, jeśli stoi w korku, a te się zdarzają na Grójeckiej nie tak rzadko

[ Dodano: 2006-09-08, 22:31 ]
8205 pisze: 154 :arrow: trasa bez zmian
15/20/20
R6 i R7
żeby 154 spełniało zadanie wysuwane przez djmc-a, to powinno jeździć co najmniej tak często jak tramwaj... BO mając w godzinach szczytu tramwaj co 3-5 minut, to na pewno 154 jeżdżące co 15 minut mnie nie zachęci...

: 08 wrz 2006, 22:31
autor: ITS A 218
R7 na 128 i 154 ma blisko do zakładu z pętli (zwłaszcza na 154, nie musiałby jechać z Cargo na Redutową)