Zmiany obsługowe - grudzień 2006
: 22 lis 2006, 10:52
Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167, 508 oraz kolejne brygady 510. Connex dostaje 155. (Uwaga rozdysponowanie brygadami może jeszcze się zmienić)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Bardzo fajnieFlash8222 pisze:Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167
Tego bym się nie spodziewał, chyba do końca nie przemyslana decyzja ZTM.Flash8222 pisze:Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167
Jeżeli uważasz, że to nie przemyślana decyzja to to samo trzeba powiedzieć o 155. Odległości od baz do pętli bardzo zbliżone.jacek pisze:Tego bym się nie spodziewał, chyba do końca nie przemyslana decyzja ZTM.Flash8222 pisze:Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167
A od kiedy to ITS sobie wybiera linie na które ma wyjechać?djmc100 pisze:A czy ITS nie mógł by dac przegubowce swoje na 186?
Woronicza na tej linii się kompletnie marnuje.
Skoro na 155 ma wskoczyć connex z su15, to bardziej bym tam widział kleszczową,a connex na 109.Plesim pisze:Jeżeli uważasz, że to nie przemyślana decyzja to to samo trzeba powiedzieć o 155. Odległości od baz do pętli bardzo zbliżone.jacek pisze: Tego bym się nie spodziewał, chyba do końca nie przemyslana decyzja ZTM.
No to i ja w takim układzie coś dopowiem.Flash8222 pisze:Nie chciało mi się zakładać nowego tematudzidek pisze:a co to ma do zmian obsługowych od 5.11.2006 ??Wiem jestem leniwy
Ale dałem za to pracę modteamowi
dlatego mam nadzieję, że moderator utworzy nowy temat i przerzuci te informacjeFlash8222 pisze:Nie chciało mi się zakładać nowego tematudzidek pisze:a co to ma do zmian obsługowych od 5.11.2006 ??Wiem jestem leniwy
Ale dałem za to pracę modteamowi
djmc100 pisze:Woronicza na tej linii się kompletnie marnuje.
Ciekawe, ale wcale nie dziwne, bo odległość do Karolina, nie jest specjalnie dużo dalsza niż np. na Koło dla 159.Flash8222 pisze:Connex dostaje 155.
R6 byłaby bardzo nam iejscu gdyby zjazdy, tak jak kiedyś, były płatne z kursami do PKP KOŁO.jacek2357 pisze:Mimo że ITS miałby blisko do 186 jestem stanowczo przeciwny mu na tej linii. Aktualny zestaw zajezdni jest optymalny, no może poza R-6 w DS.
może jeszcze zrobić zjazdy z Metramarker pisze:R6 byłaby bardzo nam iejscu gdyby zjazdy, tak jak kiedyś, były płatne z kursami do PKP KOŁO.jacek2357 pisze:Mimo że ITS miałby blisko do 186 jestem stanowczo przeciwny mu na tej linii. Aktualny zestaw zajezdni jest optymalny, no może poza R-6 w DS.
do R6 daleko tez nie jest.Santos pisze:gdzie pętla jest pod nosem R7