Strona 20 z 27

: 04 sty 2013, 21:48
autor: sajbeer
Chodziło mi o coś takiego:

http://maps.google.pl/maps?q=D%C5%BAwig ... 33.03,,0,0

Chyba zajmuje stosunkowo mało miejsca. ;-)

: 05 sty 2013, 19:13
autor: rufio198
Wolfchen pisze:O rok za późno, jeśli chcą tamtędy objazd prowadzić już w tym roku.
Niby dlaczego? To ma być remont a nie modernizacja. Sam szlak też jest strasznie długi, remont powinien całkiem sprawnie pójść.

: 05 sty 2013, 19:16
autor: Wolfchen
rufio198 pisze:Niby dlaczego?
Kwestia tego, ile zajmie cała procedura przetargowa (wiadomo, jak z tym jest w przypadku odwołań), potem projektować jeszcze trzeba. Paradoksalni, z robotami może pójść najszybciej.

: 05 sty 2013, 21:55
autor: MichalJ
Przecież jest napisane: "PKP Polskie Linie Kolejowe oczekują wykonania wszystkich prac w ciągu 12 miesięcy do momentu podpisania umowy". Czyli linia przez Radzymin będzie gotowa do przyjęcia objazdu najwcześniej na wiosnę 2014.

: 06 sty 2013, 21:48
autor: kveld
sajbeer pisze:Chodziło mi o coś takiego:

http://maps.google.pl/maps?q=D%C5%BAwig ... 33.03,,0,0

Chyba zajmuje stosunkowo mało miejsca. ;-)
Jeszcze raz: tor musi zostać na tym samym poziomie co jest. Manewry z drogą utrudnia bliskość skrzyżowania z ul. Szatkowników - jak sobie wyobrażasz zmianę poziomu drogi o co najmniej ok. 6 m na długości ok 30 m? A po drodze jeszcze jest bocznica wojskowa, której raczej też nie dadzą zaorać... No chyba, żeby wjazd w Szatkowników zrobić jakoś niezależnie - czyli powiedzmy: zaczynamy zagłębiać tunel gdzieś na wysokości ul. Posłańców, a obok na pasie zieleni budujemy drugą jezdnię. Wtedy gdzieś w połowie pętli jesteśmy na dobrym poziomie ze spadkiem 6,7% (dla 60km/h dopuszcza się chyba 8%). Ale to wszystko fantastyka.

: 06 sty 2013, 22:52
autor: MeWa
rufio198 pisze:
Wolfchen pisze:O rok za późno, jeśli chcą tamtędy objazd prowadzić już w tym roku.
Niby dlaczego? To ma być remont a nie modernizacja. Sam szlak też jest strasznie długi, remont powinien całkiem sprawnie pójść.
Tak jak z objazdem w Łodzi trasy objazdowej do Kaliskiej? Też się PLK-a nie wyrobiła i w efekcie przepustowość objazdu była znacznie ograniczona w momencie, gdy Fabryczna była już zamknięta.

: 08 sty 2013, 22:36
autor: MichalJ
Tor, który mógłby przeszkadzać w budowie tunelu pod torem z Białegostoku, wygląda tak:
http://goo.gl/maps/WodGI

Jeśli jest potrzebny strategicznie :), to można go odgałęzić po drugiej stronie szosy.

: 09 sty 2013, 11:02
autor: kveld
MichalJ pisze:Tor, który mógłby przeszkadzać w budowie tunelu pod torem z Białegostoku, wygląda tak:
http://goo.gl/maps/WodGI

Jeśli jest potrzebny strategicznie :), to można go odgałęzić po drugiej stronie szosy.
Ale tak czy owak odległość skrzyżowania z ul. Szatkowników od toru z Białegostoku jest raczej zbyt mała na jakieś dwupoziomowe manewry.

: 09 sty 2013, 11:21
autor: MichalJ
Co mnie obchodzi Szatkowników? Jezdnię do tunelu odgałęziam zaraz za skrzyżowaniem z Markietanki, na trawnik (z nieczynną bocznicą) między torami a obecną ulicą, ponad 200 przed przecięciem toru. Dla samochodów do zjazdu na poziom -1 wystarczy 100m. Albo odwrotnie, tunel na wprost, a jezdnię lokalną dam na północ od obecnej ulicy, tam miejsce jest (częściowo zajęte przez pętlę), wtedy i pod bocznicą przejdę bez problemu.

: 09 sty 2013, 11:59
autor: kveld
MichalJ pisze:Co mnie obchodzi Szatkowników? Jezdnię do tunelu odgałęziam zaraz za skrzyżowaniem z Markietanki, na trawnik (z nieczynną bocznicą) między torami a obecną ulicą, ponad 200 przed przecięciem toru. Dla samochodów do zjazdu na poziom -1 wystarczy 100m. Albo odwrotnie, tunel na wprost, a jezdnię lokalną dam na północ od obecnej ulicy, tam miejsce jest (częściowo zajęte przez pętlę), wtedy i pod bocznicą przejdę bez problemu.
Tak, zgadzam się, sam to pisałem wcześniej...

: 13 sty 2013, 19:51
autor: Lukasz436
Tak z samej ciekawości - czy odcinek Warszawa Zachodnia (Peron 8) - Warszawa Gdańska jest przewidziany do modernizacji. Ostatnio kilka razy korzystałem z tego odcinka i frekwencja może nie była powalająca (ale też nie była żenująca) za to prędkość była dramatyczna.

: 13 sty 2013, 20:29
autor: MALIN
Lukasz436 pisze:za to prędkość była dramatyczna
Szczególnie w okolicy Kasprzaka...

: 13 sty 2013, 20:56
autor: przewoz
Tak, wieczna modernizacja WWK... i na razie to tyle. SBL założyli i więcej na razie nie widać. Tam powinien się jakiś pociąg wykoleić i zaorać te tory (a przy 10km/h przy Woli wykolejenie w miarę bezpieczne), może PLK by w końcu coś zrobiła.

: 13 sty 2013, 21:03
autor: MALIN
A czy przypadkiem w sprawie nowego projektu rozbudowy Dw.Zachodniego nie było żadnej wzmianki,by od strony Woli pociągi mogły wjechać na tory w kierunku Dw.Centralnego ? 8-( już bez manewrowania

: 13 sty 2013, 22:02
autor: przewoz
Dworzec - dworcem. Układ torowy - inna kwestia.
Ja tam dalej za wiele miejsca nie widzę na tą akcję.