Komunikacja miejska po otwarciu estakady nad koleją radomską

Moderator: Wiliam

dzidek
Posty: 5463
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 14 lis 2007, 17:45

Jak widzicie komunikację w tym rejonie?
Ja bym zrobił tak:
148 Wiatraczna ... Poleczki, Wirażowa, Żwirki i Wigury, 17 Stycznia, Al. Krakowska -Okęcie
154 Os. Górczewska... 17 Stycznia, Wirażowa, Żwirki i Wigury - Lotnisko Okęcie
lub drugi wariant:
148 Wiatraczna ... Poleczki, Wirażowa, 17 Stycznia, Al. Krakowska -Okęcie
154 Os. Górczewska... 17 Stycznia, Żwirki i Wigury - Lotnisko Okęcie
Zarówno w jednym jak i drugim wariancie 154 nie będzie kończyć na Cargo gdyż 148 w zupełności wystarczy w pobliżu tej pętli.
a poza tym :
182 - Okęcie, trasa 301, Czerniakowska, Trasa Łazienkowska, trasa 182 , Os. Ostrobramska.
301 - kasacja
504 Dw.Centralny (albo lepiej pl.3+) ... Żwirki i Wigury, Wirażowa, Poleczki ... Os. Kabaty

Grzesiek
Posty: 423
Rejestracja: 26 kwie 2006, 17:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Grzesiek » 14 lis 2007, 18:05

Z-5 :arrow: 1xx na swej trasie
138 :arrow: powrót na Wyczółki
165 :arrow: połączyć ze 177

I jeszcze jedno: czy zadania po 504 na Służewcu miałoby przejąć 136?
Obrazek

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 14 lis 2007, 18:47

dzidek pisze: 182 - Okęcie, trasa 301, Czerniakowska, Trasa Łazienkowska, trasa 182 , Os. Ostrobramska.
=D>
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

ITS A 218
Posty: 1143
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 14 lis 2007, 18:48

A ja widziałbym to tak:

148 :arrow: WIATRACZNA- ...- Poleczki- Wirażowa- Żwirki i Wigury- Hynka- Al. Krakowska- OKĘCIE
15/20/20

301 :arrow: 182 :arrow: OKĘCIE- Al. Krakowska- 17 Stycznia- Żwirki i Wigury- Racławicka- Odyńca- Al. Niepodległości- Al. Armii Ludowej- Most Łazienkowski- Al. Stanów Zjednoczonych- Ostrobramska- Rodziewiczówny- Łukowska- OS. OSTROBRAMSKA
10/15/15

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 14 lis 2007, 18:50

ITS A 218 pisze:A ja widziałbym to tak:

148 :arrow: WIATRACZNA- ...- Poleczki- Wirażowa- Żwirki i Wigury- Hynka- Al. Krakowska- OKĘCIE
15/20/20

301 :arrow: 182 :arrow: OKĘCIE- Al. Krakowska- 17 Stycznia- Żwirki i Wigury- Racławicka- Odyńca- Al. Niepodległości- Al. Armii Ludowej- Most Łazienkowski- Al. Stanów Zjednoczonych- Ostrobramska- Rodziewiczówny- Łukowska- OS. OSTROBRAMSKA
10/15/15
Nie zabieraj linii z Rakowieckiej (-X
No i osłabiasz Sielce
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

dzidek
Posty: 5463
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 14 lis 2007, 19:52

groov pisze:
ITS A 218 pisze:A ja widziałbym to tak:

148 :arrow: WIATRACZNA- ...- Poleczki- Wirażowa- Żwirki i Wigury- Hynka- Al. Krakowska- OKĘCIE
15/20/20

301 :arrow: 182 :arrow: OKĘCIE- Al. Krakowska- 17 Stycznia- Żwirki i Wigury- Racławicka- Odyńca- Al. Niepodległości- Al. Armii Ludowej- Most Łazienkowski- Al. Stanów Zjednoczonych- Ostrobramska- Rodziewiczówny- Łukowska- OS. OSTROBRAMSKA
10/15/15
Nie zabieraj linii z Rakowieckiej (-X
No i osłabiasz Sielce
Oprócz Twoich (słusznych) argumentów przeciw tej propozycji dochodzą kolejne:
148 bez sensu będzie objeżdżać od Wirażowej do Al. Krakowskiej przez co nie może liczyć na wielu pasażerów a poza tym 301 w tej chwili się sprawdza na Hynka więc nie widzę powodów aby ją zabierać .

Co do moich propozycji dotyczących zmian tras 148 i 301(182) to oczywiście częstotliwości powinny pozostać bez zmian dzięki czemu mieszkańcy Os. Ostrobramska również zyskają na zmianach.

ITS A 218
Posty: 1143
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 14 lis 2007, 20:21

Poprostu pomyślałem że dobrze by było żeby 148 dojeżdżało do ZP SASANKI gdzie jest duża możliwość na przesiadkę. A na 17 Stycznia według mnie wystarczyło by 154 (najwyżej troszkę wzmocnione).

dzidek
Posty: 5463
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 14 lis 2007, 20:25

504 jeździ z Ursynowa do Sasanek a poza tym jak ktoś ma tak wielką potrzebę tam dojechać to wysiądzie sobie na przystanku 17 Stycznia i przejdzie na piechotę. Nie jest daleko.

rudy
Posty: 1461
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 14 lis 2007, 20:37

dzidek pisze:Jak widzicie komunikację w tym rejonie?
Ja bym zrobił tak:
148 Wiatraczna ... Poleczki, Wirażowa, Żwirki i Wigury, 17 Stycznia, Al. Krakowska -Okęcie
154 Os. Górczewska... 17 Stycznia, Wirażowa, Żwirki i Wigury - Lotnisko Okęcie
lub drugi wariant:
148 Wiatraczna ... Poleczki, Wirażowa, 17 Stycznia, Al. Krakowska -Okęcie
154 Os. Górczewska... 17 Stycznia, Żwirki i Wigury - Lotnisko Okęcie
Zarówno w jednym jak i drugim wariancie 154 nie będzie kończyć na Cargo gdyż 148 w zupełności wystarczy w pobliżu tej pętli.
Chyba lepszy jest drugi wariant. Nie wydaje mi się potrzebne zahaczanie 154 o Wirażową, jeśli byłoby tam 148. Dwie linie byłyby tam zbędne.
I oczywiście 148 przez 17 stycznia. Puszczanie jej przez Hynka byłoby bezsensowne - mało kto jeździłby tak na około.
Pozdrawiam

dzidek
Posty: 5463
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 14 lis 2007, 20:46

Tylko gdyby 154 jechało jak teraz do Wirażowej i dopiero tam skręcało w ulicę łączącą z Lotniskiem to 148 mogłby zostać puszczone przez Lotnisko . Chociaż w momencie gdy 504 połączy Ursynów z Lotniskiem to czy 148 będzie tam potrzebne?

rudy
Posty: 1461
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 14 lis 2007, 21:09

dzidek pisze:Tylko gdyby 154 jechało jak teraz do Wirażowej i dopiero tam skręcało w ulicę łączącą z Lotniskiem to 148 mogłby zostać puszczone przez Lotnisko . Chociaż w momencie gdy 504 połączy Ursynów z Lotniskiem to czy 148 będzie tam potrzebne?
Samo 504 powinno wystarczyć.
Pozdrawiam

195
Posty: 489
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 14 lis 2007, 21:16

dzidek pisze:A ja widziałbym to tak:

301 182 OKĘCIE- Al. Krakowska- 17 Stycznia- Żwirki i Wigury- Racławicka- Odyńca- Al. Niepodległości- Al. Armii Ludowej- Most Łazienkowski- Al. Stanów Zjednoczonych- Ostrobramska- Rodziewiczówny- Łukowska- OS. OSTROBRAMSKA
10/15/15

Nie zabieraj linii z Rakowieckiej
No i osłabiasz Sielce
a ja widze to tak:
182+301 :arrow: OKĘCIE- Al. Krakowska- 17 Stycznia- Żwirki i Wigury- Racławicka- Odyńca- Al. Niepodległości- Rakowiecka- Puławska- Waryńskiego- Al. Armii Ludowej- Most Łazienkowski- Al. Stanów Zjednoczonych- Ostrobramska- Rodziewiczówny- Łukowska- OS. OSTROBRAMSKA

A 301 to taki dodatek dla linii 167 i 168 na trasie: SIELCE- Gagarina- Spacerowa- Goworka- Al.Niepodległości- Batorego- Boboli- Rakowiecka- RAKOWIECKA KOŚCIÓŁ (powrót: tak jak 168)

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 14 lis 2007, 21:46

Mi się wydaje że układ powinien wyglądać następująco:
301+182 :arrow: 182 - Okęcie, trasa 301, Czerniakowska, Trasa Łazienkowska, trasa 182 , Os. Ostrobramska
=D> =D> =D> Dzidek

504 przez Lotnisko

I właściwie tyle. A co do łączenia 177 ze 165 to ja bym szybciej połączył 177 z Z-5, i to 177 na 17 Stycznia za zabrane 182.
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

ja0306
Posty: 610
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 15 lis 2007, 10:06

Moje pomysły na zmiany po otwarciu wiaduktu Poleczki-Wirażowa
Z-5 w 1xx bez zmiany trasy
co do setek to powinno sie pozłączac niektóe linie by numerów wolnych było więcej.
165 na trasę OKĘCIE-Al.Krakowska-Mineralna-Muszkieterów-Leonidasa-Orzechowa-Łopuszańska-F.Hynka-Żwirki i Wigury-Jakaśtam-Wirażowa-Poleczki-Pętla Wyczółki-Poleczki-W.Pileckiego-J.F.Ciszewskiego-Al.K.E.N.-Beli Bartoka-URSYNÓW PŁN
177 w 3xx całodzienną lub
177 URSUS RATUSZ-...-Al.Krakowska-Siedemnastego Stycznia-F.Żwirki i S.Wigury-Pierwszego Sierpnia-Al.Krakowska-Grójecka-Włodarzewska-WKD AL.JEROZOLIMSKIE
301 połączyć ze 183 przez Al.Stanów Zjednoczonych
182 bez zmian

TJ
Posty: 162
Rejestracja: 31 maja 2006, 14:09
Lokalizacja: Okęcie

Post autor: TJ » 15 lis 2007, 10:29

dzidek pisze:Jak widzicie komunikację w tym rejonie?
Ja bym zrobił tak:
148 Wiatraczna ... Poleczki, Wirażowa, Żwirki i Wigury, 17 Stycznia, Al. Krakowska -Okęcie
154 Os. Górczewska... 17 Stycznia, Wirażowa, Żwirki i Wigury - Lotnisko Okęcie
lub drugi wariant:
148 Wiatraczna ... Poleczki, Wirażowa, 17 Stycznia, Al. Krakowska -Okęcie
154 Os. Górczewska... 17 Stycznia, Żwirki i Wigury - Lotnisko Okęcie

182 - Okęcie, trasa 301, Czerniakowska, Trasa Łazienkowska, trasa 182 , Os. Ostrobramska.
301 - kasacja
1. Lepiej nie pchać przegubów przez wirażową i 17-Stycznia. Lepiej lecieć przez ŻiW do 17-go.
2. Jeżeli chcesz zmieniać 182 to musisz dać jakiś dojazd dla osiedla na końcu Woronicza. 107 jest dla tego osiedla za małe.

ODPOWIEDZ