Losy linii 517

Moderator: Wiliam

Czy jesteś za utrzymaniem dotychczasowego przebiegu trasy linii 517 po zakończeniu remontu mostu Poniatowskiego?

Tak - linia w obecnym kształcie dobrze spełnia swoje funkcje, a żadnej alternatywy dla niej (w postaci częstej SKM czy szybkich tramwajów) nie ma
49
69%
Nie - należy ją podzielić na stałe, ponieważ lubię się przesiadać i gnieść się w tramwajach, zatrzymujących się co kilkaset metrów
22
31%
 
Liczba głosów: 71

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 lip 2008, 14:09

Ankieta ma za zadanie określenie forumowych preferencji dotyczących w/w linii po oddaniu do ruchu jezdni mostu Poniatowskiego. Jako, że społeczność internetowa jest wycinkiem społeczeństwa, w pewnym stopniu da się to przełożyć na pogląd, prezentowany przez ogół.

Wyraźcie swoje opinie.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 04 lip 2008, 14:13

Oczywiście 517 powinno pozostac w obecnej (przedwakacyjnej) formie. Jeśli linia jest dobra, ma zapelnienie to jakiegolwiek próby "ulepszania" nie mogą skończyc się dobrze.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 lip 2008, 14:16

Jestem tego samego zdania. Najpierw należy zająć się muchowozami, których nadal nie brakuje. Kombinowanie przy liniach pożytecznych, służącym masom może tylko zniechęcić ludzi do korzystania z komunikacji, zatem jest niedopuszczalne. No chyba, ze celem działań jest pogarszanie komunikacji - to już inna rozmowa.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 04 lip 2008, 14:24

A dlaczego w ankiecie nie ma opcji:
C - Tak lubię stać w korkach i spóźniać się do pracy. Lubię także jak pasażerowie czekają po 30 - 40 minut na nie przyjeżdżający autobus, ponieważ on ugrzązł w korku.

Oczywiście nie mam zdania co do nowej formy 517 ale widać pod kogo jest ankieta podłożna - bez sensu.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 lip 2008, 14:29

Pytania są wybitnie tendencyjne. Ale nie od dziś wiadomo, że autor ma swoją, jedyną słuszną opinię w temacie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 lip 2008, 14:31

A ja proponuję skrócić ankietę do "Tak" , "Nie" i "Nie mam zdania"... po co tak stronniczo pisac?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 lip 2008, 14:36

inż. Glonojad pisze:Pytania są wybitnie tendencyjne. Ale nie od dziś wiadomo, że autor ma swoją, jedyną słuszną opinię w temacie.
Przedstawiają jedynie ciąg zdarzeń, jaki nastąpi (bądź nie) przy gmeraniu (bądź nie) przy 517.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 lip 2008, 14:49

Gówno prawda. Miałbyś chociaż tyle przyzwoitości, by nie udawać obiektywizmu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 lip 2008, 15:51

inż. Glonojad pisze:Gówno prawda. Miałbyś chociaż tyle przyzwoitości, by nie udawać obiektywizmu.
To uzasadnij mądralo, co w opcjach ankiety nie jest prawdą :?:

Tramwaje nie są wolne, nie stają na każdych napotkanych światłach przy-przystankowych (nawet jak jest zielone tramwajowe) i nie czekają zwykle do następnego cyklu :?:

Czy przystanki tramwajowe nie znajdują się co kilkaset, jak nie kilkadziesiąt metrów :?:

Czy remont torów w al. Jerozolimskich udrożnił ten ciąg tramwajowy :?:

Czy krańcowanie linii autobusowych, dotychczas przejeżdżających tranzytem przez miasto na obrzeżach Śródmieścia (czyli nie w centrum) nie przyczynia się do dodatkowych przesiadek i uciążliwości z nimi związanych :?:

Nie musisz odpowiadać na te pytania. Są retoryczne.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 04 lip 2008, 16:03

nastepny wątek o 517.....

oczywiście jestem przeciwny podziałowi tej linii ale i takiej ankiecie

pytania, zgadzam sie z Glonojadem, są zadane na maksa tendencyjnie
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 lip 2008, 16:14

mariow pisze:pytania, zgadzam sie z Glonojadem, są zadane na maksa tendencyjnie
Choć jestem sceptycznie nastawiony do podziału, też się zgadzam. Nie głosuję.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 04 lip 2008, 16:19

Bastian pisze:
mariow pisze:pytania, zgadzam sie z Glonojadem, są zadane na maksa tendencyjnie
Choć jestem sceptycznie nastawiony do podziału, też się zgadzam. Nie głosuję.
Przyłączam się do zdania poprzednika.
Pytania są pod tezę. Prywatnie jestem za pozostawieniem linii 517 bez dzielenia na części.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 04 lip 2008, 16:27


Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 lip 2008, 16:47

ZaciszaniN pisze: Nie musisz odpowiadać na te pytania. Są retoryczne.
Owszem, na większość z nich odpowiedź brzmi bowiem "nie". Przystanki co kilkadziesiąt metrów, Boże, jaka piramidalna bzdura... weź kup sobie jakiś atlas, centrymetr, użyj kalkulatora a potem gadaj głupoty, co?

Poza tym, na tych "niepotrzebnych" tramwajowych przystankach w Alejach jest olbrzymia wymiana pasażerów, ale jak ktoś chce budować komunikację na zasadzie "chcę mieć czerwońca spod domu do szkoły" to nic go nie przekona, wiem.

Znasz się na sprawie jak kura na pieprzu, a robisz z siebie jakiegoś niesamowitego fachowca. Ciekawe, czemu, ktoś z rodziny w MZA jeździ? Heh... Tymczasem nawet zmanipulować ankiety skutecznie (tj. tak, by nikt nie widział) nie umiesz. ROTFL.

Aha, też nie jestem zwolennikiem tego podziału na stałe - ale jestem też przeciwnikiem kłamstw, manipulacji i prywaty.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 lip 2008, 17:21

Oczywiście, że linię należy zostawić w jednym kawałku.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

ODPOWIEDZ