Strona 1 z 14
: 04 wrz 2008, 10:37
autor: Santos
Takiego tematu chyba jeszcze nie było
R7 DP
10/136 Młynów
3/141 Os.Ostrobramska
1/189 Os.Górczewska
11/189 Os.Górczewska
DS
7/116 Chomiczówka
5/174 Pl.Hallera
5/186 Tarchomin
8/186 Tarchomin
2/189 Os.Górczewska
6/189 Os.Górczewska
7/189 Os.Górczewska
: 04 wrz 2008, 11:06
autor: BJ
Zmiany na 130 w Powsinie też do wygodnych nie należą, a chyba jeszcze takie są
: 04 wrz 2008, 11:28
autor: Flash8222
Nie widzę w tym nic dziwnego i absurdalnego. Czasami tak musi być i już, trzeba się z tym pogodzić i żyć, a nie żalić się na forum... Zazwyczaj nawet jak zmiana jest na bardzo oddalonym krańcu to kierowcy i tak zmieniają się na trasie, więc nie wiem po co wasze te żale...
: 04 wrz 2008, 11:36
autor: pawcio
Zwłaszcza, że jest to wewnętrzna sprawa przewoźnika.
: 04 wrz 2008, 12:30
autor: Santos
[ Dodano: Czw 04 Wrz, 2008 12:30 ]
pawcio pisze:Zwłaszcza, że jest to wewnętrzna sprawa przewoźnika.
A kto pisze,że tak nie jest ?!
[ Dodano: Czw 04 Wrz, 2008 12:32 ]
BJ.2052 pisze:Zmiany na 130 w Powsinie też do wygodnych nie należą, a chyba jeszcze takie są
W DP są dwie na 519 i w DS jedna na 130(reszta WILANóW 01)
//edit by R11: pocięto
: 04 wrz 2008, 16:25
autor: Adam G.
pawcio pisze:Zwłaszcza, że jest to wewnętrzna sprawa przewoźnika.
Nie w 100%. Jak ZTM daje rozkład z czasem pracy brygady np. 19,75 lub coś koło tego, to z jednej strony trudno jest to podzielić na 3, z drugiej - podział na 2 wymusza bezsensowne miejsce zmiany.
Flash8222 pisze:Nie widzę w tym nic dziwnego i absurdalnego. Czasami tak musi być i już, trzeba się z tym pogodzić i żyć, a nie żalić się na forum... Zazwyczaj nawet jak zmiana jest na bardzo oddalonym krańcu to kierowcy i tak zmieniają się na trasie, więc nie wiem po co wasze te żale...
Ty się przyzwyczaiłeś, bo Mobilis ma zmiany w każdym możliwym miejscu miasta
Kierowcy MZA są rozpieszczeni, bo zawsze mają zmiany niedaleko zakładu. A jak już trafi się wyjątek, to zadowoleni nie są. Poza tym, ostatnimi czasy coraz mniej popularne jest zmienianie się pod zakładem, choćby w przypadku 186 i zmiany na Tarchominie.
: 04 wrz 2008, 16:33
autor: pawcio
Adam G. pisze:Nie w 100%. Jak ZTM daje rozkład z czasem pracy brygady np. 19,75 lub coś koło tego, to z jednej strony trudno jest to podzielić na 3, z drugiej - podział na 2 wymusza bezsensowne miejsce zmiany.
19.75 już by musiało być na trzy zmiany, bo jeszcze dochodzi 35 minut na OC. Maksymalny czas pracy brygady dwuzmianowej do 19:25 czyli 19,42. Z drugiej strony nikt nie zabrania podzielić takiej brygady na trzy zmiany, by wychodziły one pod zakładem.
: 04 wrz 2008, 16:34
autor: Jamnik
R-2
DP
2/517 Targówek
2/521 Falenica
8/521 Falenica
DŚ
1/512 Zacisze
4/517 Targówek
11/517 Targówek
1/711 Na Skraju
1/716 Piastów - Ogińskiego
Jaki główny dyspozytor - takie miejsca zmian. Cóż, może za 3 miesiące będzie lepiej.
: 04 wrz 2008, 16:36
autor: pawcio
Bo tu dochodzi jeszcze jeden ewenement z MZA. Unika się zmian na trasie, przez co wychodzą czasami takie kwiatki.
: 04 wrz 2008, 16:38
autor: Jamnik
pawcio pisze:Bo tu dochodzi jeszcze jeden ewenement z MZA. Unika się zmian na trasie, przez co wychodzą czasami takie kwiatki.
Niekoniecznie. Są również planowe zmiany nawet na takich przystankach jak Centrum (512) i Metro Politechnika (182).
: 04 wrz 2008, 16:50
autor: pawcio
Czasami trzeba, bo na żadnym krańcu nie da się zrobić zmiany nie przekraczając 10 godzin.
: 04 wrz 2008, 16:53
autor: Walas
Kierowcy z R-11 zmieniają się pod zajezdnią i to jest bardzo dobre.
: 04 wrz 2008, 16:58
autor: Jamnik
małpa pisze:Kierowcy z R-11 zmieniają się pod zajezdnią i to jest bardzo dobre.
Zmianę przy R-2 ma oficjalnie tylko 4/106 w DP.
: 04 wrz 2008, 18:00
autor: Walas
Jamnik pisze:małpa pisze:Kierowcy z R-11 zmieniają się pod zajezdnią i to jest bardzo dobre.
Zmianę przy R-2 ma oficjalnie tylko 4/106 w DP.
I co z tego jak i tak wszyscy się zmieniają pod R-2?
: 04 wrz 2008, 18:02
autor: 5280
dś R-13
brygad nie pamietam
732
Pustelnik
112
Karolin
723
Legionowo
118
Spartańska
186
Metro Wilanowska
517
Ursus