Strona 11 z 14
: 14 gru 2009, 22:42
autor: Desert
Odświeżam troche temat:
R-13
DP:
5/162
Siekierki
1,2,4,7,10,11,13/190
Górczewska
/ Czyli wszystkie Stalowe
2,3,4,7/500
Radosława
2/160
Centralny
DŚ bije wszystko na głowe:
8,9,11/112
Karolin
6/156
"Huta"
1,2/174
Bokserska
6/186
Szczęsliwice
2,3,4/190
Górczewska
6/195
Natolin
7/503
Natolin
4/509
Gocław
1,3/517
Ursus
1,2,3/732
Marki
Narazie to na tyle tych dobroci
: 14 gru 2009, 22:44
autor: pawcio
Unikanie trójzmianówek tak się zwykle kończy.
: 14 gru 2009, 22:46
autor: Desert
Bez kitu ale ZTM mógłby trochę pomyśleć nad ustawieniem tych brygad czasowo na Marki... bo znając życie Pierdutowe mają zmianę w Markach
A najlepiej by było gdyby przekazać plan centrali MZA i niech sami rozdzielają brygady między zajezdnie jak to jest w przypadku ajentów, bo w przeciwnym razie widać skutki i to dość poważne w "DZIWADŁACH"
Być może się mylę
: 14 gru 2009, 23:30
autor: R-9 Chełmska
Desert pisze:Bez kitu ale ZTM mógłby trochę pomyśleć nad ustawieniem tych brygad czasowo na Marki...
Jaka w tym wina ZTM? To przewoźnik organizuje zmiany. Zresztą jak poustawiać je czasowo na Marki? Pewnie te 9-9,5h to akurat x,5 kółka, więc albo start pod zakładem i zmiana na drugim końcu miasta, albo wyjazd przez całe miasto i zmiana pod zakładem...
: 16 gru 2009, 8:26
autor: Walas
Niewiem jak to jest w ITSie ale np. na 2/114 kierowca ma przyjazd na Bródno-Podgrodzie 13:29 odjazd 13:50 a zmiana 13:42. Następnie 2/527 przyjazd na Arkadię o 14:22 odjazd 14:45 a zmiana 14:35. Niewiem dlaczego tak to jest zrobione. Przecież można było dać zmianę na przyjazd a nie w czasie przerwy.
: 16 gru 2009, 9:33
autor: dzidek
Walas pisze: Przecież można było dać zmianę na przyjazd a nie w czasie przerwy.
A jak wygląda czas pracy brygady porannej a jak wygląda brygad popołudniowej na wspomnianym 2/114 i 2/527?
: 16 gru 2009, 9:44
autor: Walas
dzidek pisze:Walas pisze: Przecież można było dać zmianę na przyjazd a nie w czasie przerwy.
A jak wygląda czas pracy brygady porannej a jak wygląda brygad popołudniowej na wspomnianym 2/114 i 2/527?
2/
114:
4:00-13:42+13:42-23:23
2/
527:
5:23-14:35+14:35-23:58
: 16 gru 2009, 11:36
autor: marcus
Walas pisze:Niewiem jak to jest w ITSie ale np. na 2/114 kierowca ma przyjazd na Bródno-Podgrodzie 13:29 odjazd 13:50 a zmiana 13:42. Następnie 2/527 przyjazd na Arkadię o 14:22 odjazd 14:45 a zmiana 14:35. Niewiem dlaczego tak to jest zrobione. Przecież można było dać zmianę na przyjazd a nie w czasie przerwy.
Po prostu - taki zwyczaj w ITSie, że zmiana jest w połowie przerwy - każda brygada tak ma i nie musisz się doszukiwać głębszej ideologii.
: 16 gru 2009, 23:32
autor: eMeLPe
R-2 w DP prezentuje:
12/157 GWIAŻDZISTA
7, 8/521 WIATRACZNA > SZCZĘŚLIWICE
DŚ
2/112 CH MARKI
2/188 OLSZYNKA
1/711 NA SKRAJU > OKĘCIE
1/733 SZYSZKOWA > OKĘCIE
: 28 lut 2012, 23:58
autor: Szymon
Trochę odkopię temat z głębokiej otchłani
Takie ciekawe miejsca zmian żeby kierowca miał łatwy dojazd np. z zajezdni
R-10
142/1 DP - ALEKSANDRÓW
142/2 DŚ - jw.
151/5 DP - MŁYNÓW
722/1 DP - WOLA KARCZEWSKA
722/62 DŚ - RADIÓWEK
R-13
133/1 DP - CHOSZCZÓWKA
133/2 (B/C) DP - jw.
718/4,6 DP - CZARNA STRUGA
738/4 DP - OS. VICTORIA
Jak jeszcze coś wygrzebię to dopiszę
A na pewno się coś znajdzie od marca bo ponoć R-11 likwiduje sporo "trzyzmianówek"
: 29 lut 2012, 0:21
autor: Patryk2222
718/5 zmienia się na Ratuszu!!
Na R-4
190 brygady 2,5,14,16 Górczewska
503/5 Natolin
738/4,52 os Victoria
: 29 lut 2012, 8:56
autor: chester
O ile zmiany w Warszawie są chyba zrozumiałe, nawet R4 na 503 na Natolinie, to kompletnie nie kumam tych zmian na siedemsetkach. W Radzyminie? Przecież chyba jedynym sensownym dojazdem, będzie ta właśnie brygada z Warszawy...
: 29 lut 2012, 9:03
autor: pawcio
Kwestia dzielenia brygad na pół w celu zaoszczędzeniu ludzi z prymatem robienia zmian na krańcu, a nie na trasie.
: 29 lut 2012, 9:49
autor: Stary Pingwin
Ustawa o czasie pracy kierowców się kłania. Swego czasu Mokotów brał 4 na Żeraniu Wsch., do dziś część 33 ma zmiany na Hucie.
: 29 lut 2012, 9:54
autor: pawcio
Bardziej niż UCP, to jednak kwestia uzgodnień ze związkami w zakresie preferowanych miejsc zmian.