Strona 146 z 150

Autobusy testowane w Warszawie

: 20 sty 2024, 15:15
autor: zxcvbnm
Naprawdę, wiele różnych rzeczy o testowym Yutongu można powiedzieć, lecz nie można mu odmówić tego, że nie ma problemu z zasięgiem (nawet zimą) i jest w stanie wykonać całą zmianę, a nawet więcej. Może linia 115 nie jest wymagająca, ale tu w razie awarii akumulatorów czy zbyt ich szybkiego wydrenowania nie ma gdzie zjechać i załadować autobus. Można powiedzieć że R3 przeprowadza testy przez duże T. Całkiem inna sytuacja, jak wiemy, jest z 948... Jak widać, chinczyki biją na głowę Europę jeśli chodzi o tabor elektryczny. Na miejscu MZA pomyślałbym - czy szukać pretekstu do uwalenia Yutonga, czy może ofertę przyjąć (wszak najtańsza, ale nie wiem jak finalnie wypadnie że względu na inne kryteria) na transzę 18 autobusów elektrycznych (zapewne zostaną posłane na R1 lub R4, ewentualnie R3 bo tu jednak dobrze się sprawdzają).

Autobusy testowane w Warszawie

: 20 sty 2024, 15:35
autor: fluger
A może dla testów autobus jest lepiej zrobiony, a na zamówcie dla klienta już nie koniecznie.

Autobusy testowane w Warszawie

: 20 sty 2024, 15:38
autor: KwZ
A może jednak Chińczycy mają większe doświadczenie. Ile lat temu Shenzhen miało wszystkie kilkanaście tysięcy autobusów elektryczne?
2017, czyli 7.

Autobusy testowane w Warszawie

: 20 sty 2024, 15:40
autor: zxcvbnm
fluger pisze:
20 sty 2024, 15:35
A może dla testów autobus jest lepiej zrobiony, a na zamówcie dla klienta już nie koniecznie.
Chińczyki nie robią egzemplarzy testowych w zwyczaju. Ten egzemplarz został zakupiony przez ebusco, a dopiero ebusco udostępnia na testy.

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 9:15
autor: Flash8222
Słabiutki ten wodorowy Autosan skoro musi się dotankowywać w ciągu dnia. W Krakowie jeździł tylko na dodatkach.

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 11:23
autor: MJ
Flash8222 pisze:
22 sty 2024, 9:15
Słabiutki ten wodorowy Autosan skoro musi się dotankowywać w ciągu dnia. W Krakowie jeździł tylko na dodatkach.
Czy na pewno musi? Wczoraj chyba przejeździł, a jeśli nie to na pewno większość dnia, bo wyruszył w kurs o 17:25 z P3K.

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 12:36
autor: Flash8222
Dwa kółka wypadły bo musiał zrobić przerwę na tankowanie.

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 12:40
autor: px33
To jaki jest sens takiego wodoru? Drożej niż elektryczne, zasięg jak elektryczne i nie można ładować na mieście.

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 12:43
autor: zxcvbnm
Właśnie dlatego MZA chce zamówić max 5-10 wozów wodorowych :D

W teorii tanie paliwo z dobrymi właściwościami, w praktyce - droga produkcja wodoru...

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 12:47
autor: Flash8222
px33 pisze:
22 sty 2024, 12:40
To jaki jest sens takiego wodoru? Drożej niż elektryczne, zasięg jak elektryczne i nie można ładować na mieście.
Zwracam uwagę, że Nesobus przejeżdżał całą zmianę na jednym tankowaniu.

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 15:25
autor: ashir
Ba, chwalili się, że zasięg to 450 km i przy krótszych zadaniach to wodoru by starczyło na 2 dni. ;-)

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 15:27
autor: ashir
Flash8222 pisze:
22 sty 2024, 12:36
Dwa kółka wypadły bo musiał zrobić przerwę na tankowanie.
A nie jedno? O 14:09 ze Spartańskiej i o 14:45 z Pl. Trzech Krzyży na które wyjechał 1915.

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 16:50
autor: Flash8222
Możliwe, nie sprawdzałem tego.

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 17:21
autor: Szymon
ashir pisze:
22 sty 2024, 15:25
Ba, chwalili się, że zasięg to 450 km i przy krótszych zadaniach to wodoru by starczyło na 2 dni. ;-)
Nesobus ma zbiorniki na 37,5kg wodoru i zasięg 450km, a Autosan na 32kg i zasięg 400km (przynajmniej tak mówią katalogi).

Autobusy testowane w Warszawie

: 22 sty 2024, 19:25
autor: KR88
Mój zmiennik ściągnął sobie miraia z USA i mówi że ma zbiornik ok 6L na 600-700 km. Tankowanie na Ursynowie, z Ząbek kawałek 🙂