Zmiany obsługowe - grudzień 2008

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Zmiany obsługowe - grudzień 2008

Post autor: radeom » 24 lis 2008, 0:06

Za kilka dni grudzień, więc pora na założenie tego tematu. :razz:

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 24 lis 2008, 14:17

radeom pisze:Za kilka dni grudzień, więc pora na założenie tego tematu. :razz:
A co będzie ciekawego w grudniu?? :)
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 28 lis 2008, 14:51

Przegubowiec pisze:28-11-2008 • Grudniowe zmiany obsługowe skupiają się głównie na alokacji taboru wielkopojemnego.
Na 130 zostaną tylko dwa większe pojazdy: na br. 1 z Woronicza i br. 2 z Kleszczowej. Przeguby pojawią się za to na dwóch woroniczańskich dodatkach na linii 165.
Z porannego dodatku 06/146 ostrobramski przegub przechodzi na poranny dodatek 010/182.
Na obydwie brygady 706 w tygodniu wchodzi niska podłoga. Za to na porannej brygadzie BWL 062, robiącej po kółku na 711 i 733, nie będzie mógł pokazywać się 15-metrowy sztywniak, a wyłącznie wóz przegubowy, czyli siłą rzeczy Ikarus 280. Kleszczowa wystawi też same długie pojazdy na 301.
W tygodniu jedna z brygad 735 będzie niskopodłogowa, a na 732 na dodatek 04 wyjedzie kolejny przegub ze Stalowej.
Dodatkowe poranne brygady w formie wtyczek pojawią się na 116: D21 i D23 obsługiwane wozami krótkimi niskopodłogowymi oraz D22 – wozem przegubowym niskopodłogowym. Dodatkowe brygady wygospodarowano z części wtyczek na 522.
Z powodu zmiany rozkładu na 167 nie będzie już łączenia z brygadą 7 i 10 na 171.

1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 28 lis 2008, 15:23

A ciekawe co na brygadach 1, 2, 3 - na 165 w DP będzie jeżdziło??

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lis 2008, 15:24

Dalej SU10. Niestety.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 28 lis 2008, 15:26

Lukasz436 pisze:A ciekawe co na brygadach 1, 2, 3 - na 165 w DP będzie jeżdziło??
pawcio pisze:Dalej SU10. Niestety.
Hmm, to bedzie całkiem ciekawie wyglądało, U10 + ik280 na linii :) szczególnie jak dodatki tam kursują, o ile dobrze pamietam, zaraz po sobie.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

TOMEK
Posty: 2494
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 28 lis 2008, 15:59

Powtórka z absurdu jaki rok temu był na linii 715 gdzie obok dwóch całek SU10 był przegub na dodatku #-o ](*,)

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 28 lis 2008, 16:06

A może ktoś jest w stanie powiedzieć, na co trafiają solówki z Kleszczowej (w końcu dostali ostatnio 25 nówek, a skasowali, bądż oddali znacznie mniej):
- częściowo spadły z 157 (teraz więcej jest Mobilisu),
- spadły symbolicznie z 210,
- spadły z wtyczek na 504 i E-6
i teraz jeszcze z 301.
A gdzie wypłynęły?

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 28 lis 2008, 16:27

Aleksander2634 pisze:
Lukasz436 pisze:A ciekawe co na brygadach 1, 2, 3 - na 165 w DP będzie jeżdziło??
pawcio pisze:Dalej SU10. Niestety.
Hmm, to bedzie całkiem ciekawie wyglądało, U10 + ik280 na linii :) szczególnie jak dodatki tam kursują, o ile dobrze pamietam, zaraz po sobie.
No debilizm do kwadratu. ](*,) ](*,) Dokładnie, te dodatki są zaraz po sobie. Przecież ilość osób korzystająca z tej linii nie jest aż tak zróżnicowana w poszczególnych kursach, mobilisowe brygady tym bardziej pękają w szwach. Nie można dać Mobilisa gdzieś na peryferia a tutaj tylko Woronicza? Tak to jest, jak w takim dużym mieście jak Warszawa robi się przetargi na tak dużo wozów 10 metrowych, a poźniej okazuje sie, że właściwie to nie ma gdzie ich eksploatować, bo wszędzie są za małe.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 28 lis 2008, 17:25

TOMEK pisze:Powtórka z absurdu jaki rok temu był na linii 715 gdzie obok dwóch całek SU10 był przegub na dodatku #-o ](*,)
Akurat tą brygadą (kurs 5:50 z Natolina) podróżowało ok 100os. (kurs szkolny)

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 28 lis 2008, 18:06

Według mnie różnorodność taborowana na jakakolwiek linii to głupota (albo raczej zabawa urzedników z ZTMu obsługą), bo pasażerowie nie mają świadomości, który kurs będzie obsługiwany czymś większym (a więc mogą na niego wychodzić z domu/pracy, bo spokojnie się zmieszczą), a który mniejszymi pojazdami (więc który moga przepuścić, jeśli mają więcej czasu na dojazd/powrót). Dlatego uważam, że obsługa powinna być uststematyzowana (czytaj: same przeguby, same sztywniaki lub same solówki).
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lis 2008, 19:44

ZaciszaniN pisze:Dlatego uważam, że obsługa powinna być uststematyzowana (czytaj: same przeguby, same sztywniaki lub same solówki).
Zasadniczo masz rację. Chyba że są linie charakteryzujące się wyjątkowo krótkimi okresami wysokiego zapełnienia na jeden,dwa kursy.
Natomiast na 165 to po prostu nadarzyła się okazja, by poprawić sytuację na dodatkach, to zostało to zrobione. Całki też powinny zostać poprawione, ale to jest grubsza sprawa, bo trzeba zamieszać z obsługą pomiędzy przewoźnikami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 28 lis 2008, 20:19

pawcio pisze:trzeba zamieszać z obsługą pomiędzy przewoźnikami.
No to trzeba... A jaki to problem?
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 28 lis 2008, 21:13

Jako ciekawostkę mogę napisać, że dnia 24.12 w tym roku będzie obowiązywał rozkład DS :P Jako potwierdzenie :P
http://www.ztm.waw.pl/baza/20081203/211/127709.HTM

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lis 2008, 21:17

Aleksander2634 pisze:
pawcio pisze:trzeba zamieszać z obsługą pomiędzy przewoźnikami.
No to trzeba... A jaki to problem?
Wymyślić, dokąd posłać SU10.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany