Zmiany obsługowe - grudzień 2008
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany obsługowe - grudzień 2008
Za kilka dni grudzień, więc pora na założenie tego tematu.
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Przegubowiec pisze:28-11-2008 • Grudniowe zmiany obsługowe skupiają się głównie na alokacji taboru wielkopojemnego.
Na 130 zostaną tylko dwa większe pojazdy: na br. 1 z Woronicza i br. 2 z Kleszczowej. Przeguby pojawią się za to na dwóch woroniczańskich dodatkach na linii 165.
Z porannego dodatku 06/146 ostrobramski przegub przechodzi na poranny dodatek 010/182.
Na obydwie brygady 706 w tygodniu wchodzi niska podłoga. Za to na porannej brygadzie BWL 062, robiącej po kółku na 711 i 733, nie będzie mógł pokazywać się 15-metrowy sztywniak, a wyłącznie wóz przegubowy, czyli siłą rzeczy Ikarus 280. Kleszczowa wystawi też same długie pojazdy na 301.
W tygodniu jedna z brygad 735 będzie niskopodłogowa, a na 732 na dodatek 04 wyjedzie kolejny przegub ze Stalowej.
Dodatkowe poranne brygady w formie wtyczek pojawią się na 116: D21 i D23 obsługiwane wozami krótkimi niskopodłogowymi oraz D22 – wozem przegubowym niskopodłogowym. Dodatkowe brygady wygospodarowano z części wtyczek na 522.
Z powodu zmiany rozkładu na 167 nie będzie już łączenia z brygadą 7 i 10 na 171.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Lukasz436 pisze:A ciekawe co na brygadach 1, 2, 3 - na 165 w DP będzie jeżdziło??
Hmm, to bedzie całkiem ciekawie wyglądało, U10 + ik280 na linii szczególnie jak dodatki tam kursują, o ile dobrze pamietam, zaraz po sobie.pawcio pisze:Dalej SU10. Niestety.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
A może ktoś jest w stanie powiedzieć, na co trafiają solówki z Kleszczowej (w końcu dostali ostatnio 25 nówek, a skasowali, bądż oddali znacznie mniej):
- częściowo spadły z 157 (teraz więcej jest Mobilisu),
- spadły symbolicznie z 210,
- spadły z wtyczek na 504 i E-6
i teraz jeszcze z 301.
A gdzie wypłynęły?
- częściowo spadły z 157 (teraz więcej jest Mobilisu),
- spadły symbolicznie z 210,
- spadły z wtyczek na 504 i E-6
i teraz jeszcze z 301.
A gdzie wypłynęły?
No debilizm do kwadratu. Dokładnie, te dodatki są zaraz po sobie. Przecież ilość osób korzystająca z tej linii nie jest aż tak zróżnicowana w poszczególnych kursach, mobilisowe brygady tym bardziej pękają w szwach. Nie można dać Mobilisa gdzieś na peryferia a tutaj tylko Woronicza? Tak to jest, jak w takim dużym mieście jak Warszawa robi się przetargi na tak dużo wozów 10 metrowych, a poźniej okazuje sie, że właściwie to nie ma gdzie ich eksploatować, bo wszędzie są za małe.Aleksander2634 pisze:Lukasz436 pisze:A ciekawe co na brygadach 1, 2, 3 - na 165 w DP będzie jeżdziło??Hmm, to bedzie całkiem ciekawie wyglądało, U10 + ik280 na linii szczególnie jak dodatki tam kursują, o ile dobrze pamietam, zaraz po sobie.pawcio pisze:Dalej SU10. Niestety.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Według mnie różnorodność taborowana na jakakolwiek linii to głupota (albo raczej zabawa urzedników z ZTMu obsługą), bo pasażerowie nie mają świadomości, który kurs będzie obsługiwany czymś większym (a więc mogą na niego wychodzić z domu/pracy, bo spokojnie się zmieszczą), a który mniejszymi pojazdami (więc który moga przepuścić, jeśli mają więcej czasu na dojazd/powrót). Dlatego uważam, że obsługa powinna być uststematyzowana (czytaj: same przeguby, same sztywniaki lub same solówki).
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Zasadniczo masz rację. Chyba że są linie charakteryzujące się wyjątkowo krótkimi okresami wysokiego zapełnienia na jeden,dwa kursy.ZaciszaniN pisze:Dlatego uważam, że obsługa powinna być uststematyzowana (czytaj: same przeguby, same sztywniaki lub same solówki).
Natomiast na 165 to po prostu nadarzyła się okazja, by poprawić sytuację na dodatkach, to zostało to zrobione. Całki też powinny zostać poprawione, ale to jest grubsza sprawa, bo trzeba zamieszać z obsługą pomiędzy przewoźnikami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Jako ciekawostkę mogę napisać, że dnia 24.12 w tym roku będzie obowiązywał rozkład DS Jako potwierdzenie
http://www.ztm.waw.pl/baza/20081203/211/127709.HTM
http://www.ztm.waw.pl/baza/20081203/211/127709.HTM
Wymyślić, dokąd posłać SU10.Aleksander2634 pisze:No to trzeba... A jaki to problem?pawcio pisze:trzeba zamieszać z obsługą pomiędzy przewoźnikami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem