Komunikacja Miejska na Bemowie
Moderator: Wiliam
Założyłem ten temat, bo chyba jeszcze nie ma wątku poświęconego tej dzielnicy. Chodzi mi przede wszystkim o taką kwestię: Czy wszystkie linie z pętli Stare i Nowe Bemowo muszą jechac przez Górce (ZP Bemowo-Ratusz)? Według mnie można je jakoś rozdzielic i przynajmniej 1-2 puścic skrótem przez Koło (tak jak jeździ 167). Szczególnie w porannym szczycie dałoby to kilkuminutową oszczędnośc czasu w dojeździe do szeroko rozumianego centrum. Kilka lat temu były plany puszczenia tak 507, nawet były przeprowadzane jakieś ankiety wśród pasażerów tej linii, ale nic z tego nie wyszło. Co o tym myślicie?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie, 23 i 24 jadą przez Koło.altar pisze:Czy wszystkie linie z pętli Stare i Nowe Bemowo muszą jechac przez Górce (ZP Bemowo-Ratusz)?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A ja nie widzę sensu rozdzielania tych kategorii.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
IMHO tak. Generalnie powinny jeździć przez Górce, wcześniej zastanawiałem sie nad tym 507 (nawet był o tym artykuł w GW i nasi forumowi Koledzy ), ale myślę, że jeśli cokolwiek robić to na szczyt puścić 507 przez Koło (bo na Górcach i w okolicach w tych godzinach nie jest źle, jeśli chodzi o podaż miejsc), a w pozostałych godzinach można by było dać tą linię przez Górce (I żeby to było jasne dla pasażerów - na dekoracjach - NB przez Górce albo Koło). Jednak i z tym też bym się zastanawiał i do tego rozwiązania też nie jestem w pełni przekonany.
A dlaczego w międzyszczycie powinno jeździc przez Górce zamiast skrótu - czyżby było tam większe zapotrzebowanie w tym czasie?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
- a/p TALENT
- Posty: 1723
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Aby uporządkować dyskusję proponuję temat podzielić na trzy części:
1.komunikacja miejska na Bemowie stan obecny - tj. zawał arterii wylotowych na Bemowie Lotnisku z uwagi na budowę trasy S8, czasowe utrupienie linii 23 i 24 / remont Młynarskiej i trasy WZ/, zawieszenie 20.
2.komunikacja m. po ukończeniu trasy S8 i ew. trasy Nowolazurowej.
3.komunikacja m. po zrealizowaniu inwestycji szynowych /SKM na obwodnicy kolejowej, wykonanie łącznika tramwajowego od Radiowej do Górczewskiej wzdłuż Powst. Śląskich/.
Wszelka dyskusja co poprawić na dziś to tzw. austriackie gadanie. Zapraszam miłośników mocnych wrażeń na poniedziałek 16.03.2009 r. w godz. porannego i wieczornego szczytu w rejon ul. Radiowej , Dywizjonu 303 , Powst. Śląskich i Wrocławskiej. Oj będzie się działo...
1.komunikacja miejska na Bemowie stan obecny - tj. zawał arterii wylotowych na Bemowie Lotnisku z uwagi na budowę trasy S8, czasowe utrupienie linii 23 i 24 / remont Młynarskiej i trasy WZ/, zawieszenie 20.
2.komunikacja m. po ukończeniu trasy S8 i ew. trasy Nowolazurowej.
3.komunikacja m. po zrealizowaniu inwestycji szynowych /SKM na obwodnicy kolejowej, wykonanie łącznika tramwajowego od Radiowej do Górczewskiej wzdłuż Powst. Śląskich/.
Wszelka dyskusja co poprawić na dziś to tzw. austriackie gadanie. Zapraszam miłośników mocnych wrażeń na poniedziałek 16.03.2009 r. w godz. porannego i wieczornego szczytu w rejon ul. Radiowej , Dywizjonu 303 , Powst. Śląskich i Wrocławskiej. Oj będzie się działo...
ZUS fundatorem emigracji
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Proponowałbym zobaczyć co się dzieje codziennie rano na skrzyżowaniu Wrocławskiej z Radiową a potem wysuwać takie tezy. Jak dla mnie to kilkanaście minut w plecy a nie parę do przodu.altar pisze:Szczególnie w porannym szczycie dałoby to kilkuminutową oszczędność czasu w dojeździe do szeroko rozumianego centrum.
Zapraszam rano w dzień powszedni na ul. Dywizjonu 303. Jak to będzie oszczędność, o ja stawiam PIWO.altar pisze:Założyłem ten temat, bo chyba jeszcze nie ma wątku poświęconego tej dzielnicy. Chodzi mi przede wszystkim o taką kwestię: Czy wszystkie linie z pętli Stare i Nowe Bemowo muszą jechac przez Górce (ZP Bemowo-Ratusz)? Według mnie można je jakoś rozdzielic i przynajmniej 1-2 puścic skrótem przez Koło (tak jak jeździ 167). Szczególnie w porannym szczycie dałoby to kilkuminutową oszczędnośc czasu w dojeździe do szeroko rozumianego centrum. Kilka lat temu były plany puszczenia tak 507, nawet były przeprowadzane jakieś ankiety wśród pasażerów tej linii, ale nic z tego nie wyszło. Co o tym myślicie?
Chodzi mi oczywiści o wyjazd z Bemowa.
To ja tylko dorzucę,że popołudniu wygląda to niewiele lepiej,zwłaszcza,że Bemowo jeszcze bardziej się rozbudowywuje,a co za tym idzie-większa ilość aut............jak tak dalej pójdzie to dzielnica bedzie musiała pomyśleć o drugiej nitce8833 pisze:Zapraszam rano w dzień powszedni na ul. Dywizjonu 303. Jak to będzie oszczędność, o ja stawiam PIWO.altar pisze:Założyłem ten temat, bo chyba jeszcze nie ma wątku poświęconego tej dzielnicy. Chodzi mi przede wszystkim o taką kwestię: Czy wszystkie linie z pętli Stare i Nowe Bemowo muszą jechac przez Górce (ZP Bemowo-Ratusz)? Według mnie można je jakoś rozdzielic i przynajmniej 1-2 puścic skrótem przez Koło (tak jak jeździ 167). Szczególnie w porannym szczycie dałoby to kilkuminutową oszczędnośc czasu w dojeździe do szeroko rozumianego centrum. Kilka lat temu były plany puszczenia tak 507, nawet były przeprowadzane jakieś ankiety wśród pasażerów tej linii, ale nic z tego nie wyszło. Co o tym myślicie?
Chodzi mi oczywiści o wyjazd z Bemowa.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Puścisz teraz, potem nie dadzą zabrać...105 R6 pisze:czy eksperymentalnie nie mozna by puscic na bemowo przez kolo 520?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Kiedys bylem zwolennikiem puszczenia 507 przez Gorce. Bylem w 100% przekonany do tego pomyslu. Teraz juz nie jestem. A nawet uwazam, ze to nie rozwiaze problemu dojazdu z Nowego Bemowa do Centrum. Prawdziwy problem polega na tym, ze tramwaje, w tym linia 24, jada za dlugo. To jest glownie kwestia sterowania i braku wydzielenia torowiska na Mlynarskiej. Nad tym trzeba pracowac, a nie robic autobusowa proteze, ktora tylko zamaskowalaby zle funkcjonowanie trasy tramwajowej.
Skrotem powinny jezdzic autobusy. Ale na obwod, czyli nie w relacjach, ktore zapewnia tramwaj. Role obwodu pelni w jakims stopniu 167. Czy to wystarczy, czy nie - mozna sie nad tym zastanawiac.
[ Dodano: Pią 13 Mar, 2009 09:37 ]
W ankiecie oddalem glos oczywiscie na "nie", ale z zastrzezeniem opisanym powyzej.
Skrotem powinny jezdzic autobusy. Ale na obwod, czyli nie w relacjach, ktore zapewnia tramwaj. Role obwodu pelni w jakims stopniu 167. Czy to wystarczy, czy nie - mozna sie nad tym zastanawiac.
[ Dodano: Pią 13 Mar, 2009 09:37 ]
W ankiecie oddalem glos oczywiscie na "nie", ale z zastrzezeniem opisanym powyzej.
Poza 167 to tam raczej linii obwodowych już nie ma - ewentualnie 523 ma najmniej wspólnego z relacjami zapewnianymi przez linie tramwajowe (z kolei na Górcach jest 154 na Dw. Zachodni)...
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.