[RJ] O rozkĹadzie jazdy pociÄ gĂłw 2010
Moderator: JacekM
Załącznik 2.7 do Regulaminu 2009/10: "Wykaz linii kolejowych, na których wprowadzone zostały ograniczenia ich użytkowania" http://www.plk-sa.pl/fileadmin/pdf/OFER ... 7_w1.0.pdf
i tak m.in.: linia nr 1: Grodzisk Maz. - Skierniewice tylko dla pociągów regionalnych i "łódzkich",
9: Warszawa - Tczew - przerwa w ruchu 23 - 4.
Jeśli PLK utrzyma te ograniczenia to można pożegnać się z Ustroniem i Monciakiem w obecnej wersji
i tak m.in.: linia nr 1: Grodzisk Maz. - Skierniewice tylko dla pociągów regionalnych i "łódzkich",
9: Warszawa - Tczew - przerwa w ruchu 23 - 4.
Jeśli PLK utrzyma te ograniczenia to można pożegnać się z Ustroniem i Monciakiem w obecnej wersji
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Ja wam proponuje zapoznać się z zał. 5 (Wykaz zamknięć torowych w okresie obowiązywania rozkładu jazdy 2009/2010 objętych planowaniem) poz. 1003 (str. 18). Wynika z tego, że grupa torów podmiejskich na średnicy będzie zamknięta od maja 2010 do kwietnia 2012 (sic!)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Przewoźnicy dostali informacje, że będzie zamknięta. Powód zamknięcia jest następujący: przygotowanie PKP do EURO. KM do Wschodniego i Zachodniego, SKM i KM Radom via Centralny.
Poza tym ciężko jest robić prace na obiekcie mostowym pod obciążeniem pełnym ruchem. No chyba, że uważasz inaczej.
Poza mostem nie wiem co jest w zakresie tego przygotowania do Euro, bo dopiero jest robione SW.
Poza tym ciężko jest robić prace na obiekcie mostowym pod obciążeniem pełnym ruchem. No chyba, że uważasz inaczej.
Poza mostem nie wiem co jest w zakresie tego przygotowania do Euro, bo dopiero jest robione SW.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Oprócz tego baj baj dla Oleńki, Kormorana, Jaćwinga, Zamenhofa, Kmicica i innych. Duzo bardziej przydatnych ludziom niz Monciak i Ustroniebohun pisze:Załącznik 2.7 do Regulaminu 2009/10: "Wykaz linii kolejowych, na których wprowadzone zostały ograniczenia ich użytkowania" http://www.plk-sa.pl/fileadmin/pdf/OFER ... 7_w1.0.pdf
i tak m.in.: linia nr 1: Grodzisk Maz. - Skierniewice tylko dla pociągów regionalnych i "łódzkich",
9: Warszawa - Tczew - przerwa w ruchu 23 - 4.
Jeśli PLK utrzyma te ograniczenia to można pożegnać się z Ustroniem i Monciakiem w obecnej wersji
Zreszta z linia W-wa Tczew jak na mój gust to siejesz panike - nie da się zamknąc takiego odcinka w całości i powinienes o tym wiedzieć. Beda pewnie odcinkami zamykac na noc tak jak teraz. A wtedy da się przejechac pociągami.
[ Dodano: Pią 20 Mar, 2009 13:33 ]
Daj linkahumptyangel pisze:Ja wam proponuje zapoznać się z zał. 5 (Wykaz zamknięć torowych w okresie obowiązywania rozkładu jazdy 2009/2010 objętych planowaniem) poz. 1003 (str. 18). Wynika z tego, że grupa torów podmiejskich na średnicy będzie zamknięta od maja 2010 do kwietnia 2012 (sic!)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Tu się nie zgodzę. Jak jeździłem "USTRONIEM", to jakoś nigdy pociąg nie świecił pustkami, z zasady wagony 2 klasy miały zapełnienie rzedu 70 - 80%. No i nadmieniam, iż jest to jedyny nocny pociąg pomiędzy Kielcami, Radomiem i Gdynią. Zastępowanie rzeźni "Monciakiem", który jest TLKą nie uważam za zbyt fortunne rozwiązanie. No, chyba, że zdetronizują z miana TLK.rufio198 pisze:Duzo bardziej przydatnych ludziom niz Monciak i Ustronie
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Te pociągi ominą co najwyżej Żyrardów i złapią z 40 minut więcej czasu przelotu, nie tragedia.rufio198 pisze:Oprócz tego baj baj dla Oleńki, Kormorana, Jaćwinga, Zamenhofa, Kmicica i innych. Duzo bardziej przydatnych ludziom niz Monciak i Ustronie
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Przeciez Monciak jest zwykłym pospiechemWolfchen pisze:Tu się nie zgodzę. Jak jeździłem "USTRONIEM", to jakoś nigdy pociąg nie świecił pustkami, z zasady wagony 2 klasy miały zapełnienie rzedu 70 - 80%. No i nadmieniam, iż jest to jedyny nocny pociąg pomiędzy Kielcami, Radomiem i Gdynią. Zastępowanie rzeźni "Monciakiem", który jest TLKą nie uważam za zbyt fortunne rozwiązanie. No, chyba, że zdetronizują z miana TLK.rufio198 pisze:Duzo bardziej przydatnych ludziom niz Monciak i Ustronie
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Zobaczymy jak w przyszłym roku będzierufio198 pisze:Przeciez Monciak jest zwykłym pospiechem
W każdym razie, jeśli nawet miałoby być połączone USTRONIE z MONCIAKIEM, to skład powinien mieć kilkanaście wagonów, inaczej winogronka na korytarzu będą...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43