Niech przeprojektują L11 by dojechało do Nadarzyna to chętni sie znajdą...
Nie ma tu w tym żadnego egocentryzmu, sa chętni jeździć ale za normalnie pieniądze a nie za 14zł dwa bilety jednorazowe
No ale po drodze 3 jednostki sam. terytorialnego, Gmina Nadarzyn, Michałowice, i Pruszków, Michałowice pewnie ani myślą uruchamiać linii lokalnej bo to przecież tylko Komorów który jeszcze chce się odłączyć, a Pruszkowowi niee widzi się brać udział z innymi i jest jak jest.
Trasa była by prosta jak konstrukcja cepa.
Oto moja propozycja.
LEGENDA:
Pomarańczowy - Wariant I - przedłużenie L11 do Nadarzyna,
Czerwony - wariant II - przez Komorów.
Zielony znaczek - Wszystko OK (przystanki, miejsce)
Czerwony Krzyżyk - Brak przystanku
Od południowego krańca Obecnego L11 prowadzimy dalej na południe przez ul. Grodziska, tam zalicza przystanek Działkowa i potem jedzie aż do Skrzyżowania w Nowej Wsi. Tam autobus skręca w lewo i jedzie ul. Główną.
W Nowej Wsi mamy dwa przystanki stałe za skrzyżowaniem przy WKD NOWA WIEŚ.
Jedzie dalej i zatrzymuje się na przystanku bez zatoczki - przystanek NŻ - SZKOŁA PODSTAWOWA.
Dalej ul. Pruszkowską po przejechaniu lasu trafia na przystanek NŻ, OSIEDLE KANIE (a po drugiej stornie ogródki działkowe). Wjeżdża do Strzeniówki, zalicza jednokierunkowy przystanek NŻ, STRZENIÓWKA, na przystanek w druga strone nie ma miejsca. Potem pojawia sie skrzyżowanie z 711 ale tam nie maja wspólnego przystanku (bo i po co), jest tylko przystanek NŻ w kierunku Pruszkowa.
Przystanek LIPOWA (w ogóle to on powinien zmienić nazwę na OSIEDLE NSM), istnieje już dla 711, jest zatoka, po drugiej stronie przystanek byłby bez zatoki. Jedne z niewielu przystanków stałych.
Potem standardowo wjeżdża na PL. PONIATOWSKIEGO. Tu jednak trzeb zrobić małe korekte przy zawracaniu bo trudno jest szybko wyjechać.
Potem jedzie sobie na kraniec PLANTOWA (trzeba tylko wypłytowac), wraca i skręca w prawo iw zależności od wariantu albo jedzie na PL. Poniatowskiego, zawraca i jedzie do Pruszkowa. W innym wariancie Jedzie tak jak 733 na STARĄ WIEŚ. W drodze powrotnej ze starej wsi znów zalicza Pl. Poniatowskiego i jedzie z Powrotem do Pruszkowa.
W przypadku wariantu II, obsługuje więcej mieszkańców, nie ma garbów do likwidacji, jednak jest dość wąsko, przystanki były by i tak NŻ, ta droga jest bardzo szybka do przejechania bo nigdy sie nie korkuje. Po drodze jest mały łącznik między WKD NOWA WIEŚ i WARSZAWSKA. Który może służyć ekstra wariantom.
Kursowanie w Wariancie tylko do Nadarzyna (15)30/30/60, Pierwszy kurs z Nadarzyna o 5:30, ostatni o 22:30. Szczyt A od 6:30 do 8:30, Szczyt B od 14:00 do 18:00.
W Wariancie do Starej Wsi 30/60/120 Obecnie 733 pojawia się tam kilak razy w ciagu dnia). Szczyty tak samo jak w przypadku Wariantu tylko do Nadarzyna.
Finansowanie + organizacja innych linii.
- 703, Część kursów skrócona do SZAMOT. Częstotliwość i Tabor bez zmian
- 711, Znika podwójne kółko. Częstotliwość 60/90/120.
- 733, znikają podjazdy 733 do przystanku STARA WIEŚ.
- N88, jeden kurs nocą z Janek, alternatywnie N85 po trasie L11.
Tabor:
L11 - Solinopodobne, MAX SU10, nie większe.
703 - Neoplany/SU15
711 - SU12.
733 - SU12.
Rysunek: (Pruszkowska część pierwotnego L11 zaznaczona chematycznie)
Uploaded with
ImageShack.us