Kursy "widmo" na przykĹadzie linii 738
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Na wstępie proszę o nie włączanie tymczasowo niniejszego postu do innego wątku, gdyz jest to ważna sprawa, i nie chcę aby zginęła w czeluściach innych dyskusji.
Szanowni koledzy z ZTM
Mam do Was takie oto pytanie, i liczę na odpowiedz z uzasadnieniem.
Robiąc rozkład linii 738 zaplanowaliście pierwsze 3 kursy w DS rano jako przejazdy techniczne do Radzymina. Delikatnie mówiąc była to decyzja kuriozalna, zważywszy na to jak często kursuje w tych godzinach kursuje linia 718.
Nagminną praktyką (ku uciesze pasażerów) jest to, że kursy te MZA realizuje poza rozkładem normalnie zbierając pasażerów z przystanków - ale tych kursów w rozkładzie nie ma, i mało kto wie o takiej możliwości.
Specjalnie nie podaję dat, numerów taborowych i brygad aby przypadkiem jakiś kierowca nie miał nieprzyjemności z powodu tego że wykazał się odrobiną rozsądku i ludzkiej życzliwości w stosunku do oczekujących pasażerów (szczególnie teraz w zimowym okresie).
Pytanie: Czy nie widzicie absurdu tej sytuacji Nawet kierowcy sami z siebie nie przestrzegają tych przejazdów technicznym tym bardziej że PT jest i tak w pełni płatny.
Jakie są powody, że nie można tych kursów oficjalnie wpisać w rozkład jazdy
Liczę że ktoś kompetentny będzie miał cywilną odwagę odpowiedzieć na moje pytania.
Szanowni koledzy z ZTM
Mam do Was takie oto pytanie, i liczę na odpowiedz z uzasadnieniem.
Robiąc rozkład linii 738 zaplanowaliście pierwsze 3 kursy w DS rano jako przejazdy techniczne do Radzymina. Delikatnie mówiąc była to decyzja kuriozalna, zważywszy na to jak często kursuje w tych godzinach kursuje linia 718.
Nagminną praktyką (ku uciesze pasażerów) jest to, że kursy te MZA realizuje poza rozkładem normalnie zbierając pasażerów z przystanków - ale tych kursów w rozkładzie nie ma, i mało kto wie o takiej możliwości.
Specjalnie nie podaję dat, numerów taborowych i brygad aby przypadkiem jakiś kierowca nie miał nieprzyjemności z powodu tego że wykazał się odrobiną rozsądku i ludzkiej życzliwości w stosunku do oczekujących pasażerów (szczególnie teraz w zimowym okresie).
Pytanie: Czy nie widzicie absurdu tej sytuacji Nawet kierowcy sami z siebie nie przestrzegają tych przejazdów technicznym tym bardziej że PT jest i tak w pełni płatny.
Jakie są powody, że nie można tych kursów oficjalnie wpisać w rozkład jazdy
Liczę że ktoś kompetentny będzie miał cywilną odwagę odpowiedzieć na moje pytania.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Ja bym zaczął od kwestii, czy jest to sprawa rozkładu, czy tylko informacji przystankowej. Czego w domu w sobotę w żaden sposób sprawdzić nie mogę. Zakładam jednak, że jest to ta druga kwestia, bo wątpię, by MZA łyknęło kursy za darmo do Radzymina.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nic nowego ci powiem z takimi praktykami, często gęsto rano wyjeżdzające wozy ze Stalowej na 127/169/500 etc etc, które powinny PT polecieć na pętle, ku uciesze paxów włączają się NIEROZKŁADOWO od żaby, częsta praktyka
Chyba że ktoś miał jakieś opóznionie z wyjazdem to już se darował... Oparte na faktach
Chyba że ktoś miał jakieś opóznionie z wyjazdem to już se darował... Oparte na faktach
Z rozkładu wynika, że rano w DS 3 pierwsze kursy lecą na pusto do Radzymina, i stamtąd dopiero liniowo włączają się do ruchu. Dla mnie jest to głupota w najczystszej postaci.pawcio pisze:Ja bym zaczął od kwestii, czy jest to sprawa rozkładu, czy tylko informacji przystankowej. Czego w domu w sobotę w żaden sposób sprawdzić nie mogę. Zakładam jednak, że jest to ta druga kwestia, bo wątpię, by MZA łyknęło kursy za darmo do Radzymina.
A to Urząd układa rozkład czy ZTM Pomijam już fakt, iż te PT są płatne (o czym była mowa w innym wątku) więc pewnie samorządy Marek i Radzymina dopłacają do tych pustych przelotówAdam G. pisze:Frencher, Ty chyba nie rozumiesz, że z takimi pretensjami to należy uderzać do Urzędu Miasta, a nie ZTMu.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Z rozkładów przystankowych możesz stwierdzić, że to co w nich jest, to jest. A co jest poza nimi, tego się z nich nie dowiesz i używanie ich jako źródła wiedzy w tym zakresie może być ryzykowne.Frencher pisze:Z rozkładu wynika, że rano w DS 3 pierwsze kursy lecą na pusto do Radzymina, i stamtąd dopiero liniowo włączają się do ruchu. Dla mnie jest to głupota w najczystszej postaci.
Układa ZTM, ale gminy muszą je zatwierdzić.Frencher pisze:A to Urząd układa rozkład czy ZTM
Przejazdy Techniczne są bezpłatne. Wyjątkiem są brygady ponadplanowe, ale tych na tak długie kilometrowo brygady się nie typuje.Frencher pisze:Pomijam już fakt, iż te PT są płatne (o czym była mowa w innym wątku) więc pewnie samorządy Marek i Radzymina dopłacają do tych pustych przelotów
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Wszystkie dojazdy są do Radzymina są płatne. Tę niedoróbkę poprawi się przy okazji.pawcio pisze:Z rozkładów przystankowych możesz stwierdzić, że to co w nich jest, to jest. A co jest poza nimi, tego się z nich nie dowiesz i używanie ich jako źródła wiedzy w tym zakresie może być ryzykowne.Frencher pisze:Z rozkładu wynika, że rano w DS 3 pierwsze kursy lecą na pusto do Radzymina, i stamtąd dopiero liniowo włączają się do ruchu. Dla mnie jest to głupota w najczystszej postaci.Układa ZTM, ale gminy muszą je zatwierdzić.Frencher pisze:A to Urząd układa rozkład czy ZTMPrzejazdy Techniczne są bezpłatne. Wyjątkiem są brygady ponadplanowe, ale tych na tak długie kilometrowo brygady się nie typuje.Frencher pisze:Pomijam już fakt, iż te PT są płatne (o czym była mowa w innym wątku) więc pewnie samorządy Marek i Radzymina dopłacają do tych pustych przelotów
Pozwolisz że się dopytam:Dęboszczak pisze:Wszystkie dojazdy są do Radzymina są płatne. Tę niedoróbkę poprawi się przy okazji.
Dlaczego tych kursów nie można było wpisać w rozkład w chwili tworzenia obecnego rozkładu
Co dla Ciebie oznacza termin "przy okazji"
A pytam się nie bez przyczyny, bo już drugi rok zabieracie się do koordynacji linii 718 i 732 (aby 732 nie uciekało 2 minuty przed 718 i tym samym nie możliwa jest przesiadka) a miało to być zrobione "przy okazji". Tych "okazji" było już wiele przy rożnego rodzaju objazdach, rozkładach specjalnych etc. ale chyba dla Was tej właściwej "okazji" jeszcze nie było. Dlatego proszę o sprecyzowanie terminu "przy okazji" to jest tydzień dwa miesiąc kwartał rok dekada wiek Co oznacza w przybliżeniu "przy okazji"
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Teraz raczej nie ma potrzeby koordynacji 732 z 718/738 w ds już mamy inne częstotliwości.Frencher pisze:Pozwolisz że się dopytam:Dęboszczak pisze:Wszystkie dojazdy są do Radzymina są płatne. Tę niedoróbkę poprawi się przy okazji.
Dlaczego tych kursów nie można było wpisać w rozkład w chwili tworzenia obecnego rozkładu
Co dla Ciebie oznacza termin "przy okazji"
A pytam się nie bez przyczyny, bo już drugi rok zabieracie się do koordynacji linii 718 i 732 (aby 732 nie uciekało 2 minuty przed 718 i tym samym nie możliwa jest przesiadka) a miało to być zrobione "przy okazji". Tych "okazji" było już wiele przy rożnego rodzaju objazdach, rozkładach specjalnych etc. ale chyba dla Was tej właściwej "okazji" jeszcze nie było. Dlatego proszę o sprecyzowanie terminu "przy okazji" to jest tydzień dwa miesiąc kwartał rok dekada wiek Co oznacza w przybliżeniu "przy okazji"
Na pewno jakaś okazja będzie np. korekta rozkładu jazdy 732 - bo teraz rano postoje są ciut za małe na Żeraniu.
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Z jednej strony tak, ale z Rejtana do Warszawy dużo kursów się pokrywa. Nie jest to narzekanie, a stwierdzenie faktu. O szczycie nie wspominam, bo wtedy i tak wszystko jeździ jak chce w związku z korkami.
DŚ - 718/738 55 minut po pełnej godzinie, 732 58 minut.
DP - 718/738 32 minuty po pełnej godzinie oraz kursy 738 10:02, 12:02, 14:02, 732 31 minut po pełnej godzinie oraz 10.06 (tu względnie), 12:01, 14:01.
Wiadomo jaki jest stereotyp - każdy jeździ do Warszawy więc po co koordynacja linii jeżdżących w inne miejsca do Warszawy i "rozstających się jeszcze w Markach. Otóż jest inaczej, ponieważ na odcinku Pustelnik - Fabryczna (szczególnie), choć do Szkolnej też sporo osób do szkoły jeździ naprawdę sporo pasażerów, nie mówiąc o sytuacjach, kiedy jest wtorek albo piątek (dni targu w Markach).
DŚ - 718/738 55 minut po pełnej godzinie, 732 58 minut.
DP - 718/738 32 minuty po pełnej godzinie oraz kursy 738 10:02, 12:02, 14:02, 732 31 minut po pełnej godzinie oraz 10.06 (tu względnie), 12:01, 14:01.
Wiadomo jaki jest stereotyp - każdy jeździ do Warszawy więc po co koordynacja linii jeżdżących w inne miejsca do Warszawy i "rozstających się jeszcze w Markach. Otóż jest inaczej, ponieważ na odcinku Pustelnik - Fabryczna (szczególnie), choć do Szkolnej też sporo osób do szkoły jeździ naprawdę sporo pasażerów, nie mówiąc o sytuacjach, kiedy jest wtorek albo piątek (dni targu w Markach).
Nie odpowiedziałeś na moje pytania.Dęboszczak pisze:Teraz raczej nie ma potrzeby koordynacji 732 z 718/738 w ds już mamy inne częstotliwości.Frencher pisze:Pozwolisz że się dopytam:
Dlaczego tych kursów nie można było wpisać w rozkład w chwili tworzenia obecnego rozkładu
Co dla Ciebie oznacza termin "przy okazji"
A pytam się nie bez przyczyny, bo już drugi rok zabieracie się do koordynacji linii 718 i 732 (aby 732 nie uciekało 2 minuty przed 718 i tym samym nie możliwa jest przesiadka) a miało to być zrobione "przy okazji". Tych "okazji" było już wiele przy rożnego rodzaju objazdach, rozkładach specjalnych etc. ale chyba dla Was tej właściwej "okazji" jeszcze nie było. Dlatego proszę o sprecyzowanie terminu "przy okazji" to jest tydzień dwa miesiąc kwartał rok dekada wiek Co oznacza w przybliżeniu "przy okazji"
Na pewno jakaś okazja będzie np. korekta rozkładu jazdy 732 - bo teraz rano postoje są ciut za małe na Żeraniu.
Przy takim podejściu to na wpisanie tych kursów "widmo" do rozkładu linii 738 poczekamy co najmniej tyle, ile czekamy na poprawę rozkładu linii 732 czyli ponad 2 lata
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
No to ja napiszę tu żeby nie zakładać nowego tematu
011/136:
Kurs 14:16 z Młynowa,wg rozkładu przyjeżdża z R-7 jako PT.Czy jest poprostu nie wpisane w rozkłady?Pytam bo prawie codziennie widzę ok.14:05 tę brygadę wjeżdżającą na Młynów a w rozkładach nic o tym nie ma.
To samo z 012/136 czyli kurs 14:46 z Młynowa
I 013/136 czyli kurs o 15:06 z Młynowa.
011/136:
Kurs 14:16 z Młynowa,wg rozkładu przyjeżdża z R-7 jako PT.Czy jest poprostu nie wpisane w rozkłady?Pytam bo prawie codziennie widzę ok.14:05 tę brygadę wjeżdżającą na Młynów a w rozkładach nic o tym nie ma.
To samo z 012/136 czyli kurs 14:46 z Młynowa
I 013/136 czyli kurs o 15:06 z Młynowa.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.