Strona 27 z 28
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 25 lut 2022, 17:00
autor: Łukasz
Zwykle kierowca służbista jest burakiem.
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 25 lut 2022, 18:27
autor: Flash8222
Czekaj czekaj czekaj, chcesz mi wmówić, że kierowca który nie zatrzyma się na przystanku warunkowym gdyż pasażerowie nie mahali, jest służbistą i burakiem? Jebłem XD
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 25 lut 2022, 18:47
autor: Łukasz
Flash8222 pisze:Czekaj czekaj czekaj, chcesz mi wmówić, że kierowca który nie zatrzyma się na przystanku warunkowym gdyż pasażerowie nie mahali, jest służbistą i burakiem? Jebłem XD
Jeśli to jest jedyna linia to tak. No ale jak miałbyś to rozumieć, skoro sam się tym chwaliłeś.
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 25 lut 2022, 19:30
autor: ashir
Solaris pisze: ↑25 lut 2022, 16:06
Łukasz pisze: ↑15 lut 2022, 17:11
... W temacie natomiast: jak są przystanki takie jak 218 przez większość czasu, gdzie jest tylko ta linia, a ludzie stoją i patrzą na autobus, który właśnie opuścił rondo i jedzie 10 km/h, to można chyba oczekiwać, że kierowca wykaże się mniej buraczanym podejściem...
Regulamin przewozu osób ZTM Warszawa:
Przepisy porządkowe obowiązujące w lokalnym transporcie zbiorowym
organizowanym przez m. st. Warszawa
§ 6
2. Osoba zamierzająca wsiąść na przystanku oznaczonym „na żądanie” powinna zasygnalizować kierującemu pojazdem ten zamiar poprzez wyraźne podniesienie ręki do czasu zauważenia włączonego kierunkowskazu. Zasygnalizowanie potrzeby zatrzymania powinno być dokonane w sposób umożliwiający bezpieczne zatrzymanie pojazdu na przystanku.
Kto jest większym burakiem
Pasażer olewający przepisy, które Jego obowiązują
Kierowca, który stosuje się do w/w przepisów
A jak kierowca nie wrzuci kierunkowskazu (a to mi się często zdarza, również dzisiaj) to mam składać skargi, że kierowca nie postąpił zgodnie z regulaminem?
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 20 mar 2022, 18:44
autor: Autobus Czerwon
Ktoś ma jakiś pomysł czemu przystanek Cybernetyki 04 dla 317 i 365 jest warunkowy? Reszta przystanków w tym ZP jest stała, w tym ten dla 317 i 365 w stronę Ronda UE. Trochę to nieintuicyjne że w tym samym ZP w jedną stronę w/w linie mają przystanek warunkowy, a w drugą stały.
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 21 mar 2022, 17:24
autor: AdamKlocusky
Autobus Czerwon pisze:Ktoś ma jakiś pomysł czemu przystanek Cybernetyki 04 dla 317 i 365 jest warunkowy? Reszta przystanków w tym ZP jest stała, w tym ten dla 317 i 365 w stronę Ronda UE. Trochę to nieintuicyjne że w tym samym ZP w jedną stronę w/w linie mają przystanek warunkowy, a w drugą stały.
A to nie pozostałość po Elektromontażu?
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 21 mar 2022, 21:33
autor: TGM
Może dlatego, że przez kładkę Rondo UE w stronę południową i Cybernetyki w stronę północną tworzą de facto jeden ZP więc Cybernetyki 04 jak jakby na dokładkę
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 22 mar 2022, 0:28
autor: michael112
AdamKlocusky pisze: ↑21 mar 2022, 17:24
A to nie pozostałość po Elektromontażu?
Moim zdaniem tak. Ten przystanek jest chyba nawet za Obrzeżną.
TGM pisze: ↑21 mar 2022, 21:33
Może dlatego, że przez kładkę Rondo UE w stronę południową i Cybernetyki w stronę północną tworzą de facto jeden ZP więc Cybernetyki 04 jak jakby na dokładkę
I taki zespół powinny tworzyć. Nawet wymyśliłem nazwę: RZYMOWSKIEGO-SZKOŁA. Pozwolę sobie zauważyć że Rondo UE w stronę południową jest bardzo oddalony od pozostałych przystanków. Kiedyś sam się na to naciąłem. Ze 165, 317 i 365 do GalMoku to już bliżej jest z Instytutu Fizyki niż stąd. Dlatego też ten przystanek nie powinien być w zespole Rondo UE.
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 13 lip 2022, 14:31
autor: Łukasz
Przy okazji zmian metro2 PKP Aleje Jerozolimskie zmienia charakter na stały dla wszystkich linii, w tym 517.
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 09 kwie 2023, 18:32
autor: Georg
Od jak dawna na 154 Grójecka ma charakter stały? Nie tak dawno Grójecka była stała dla 228 i 328, a na 154 była warunkowa.
Przy okazji zdziwiłem się, że na podjeździe do Instalatorów większość przystanków ma dla 154 charakter stały.
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 09 kwie 2023, 22:50
autor: AdamKlocusky
Georg pisze: ↑09 kwie 2023, 18:32
Od jak dawna na 154 Grójecka ma charakter stały? Nie tak dawno Grójecka była stała dla 228 i 328, a na 154 była warunkowa.
Przy okazji zdziwiłem się, że na podjeździe do Instalatorów większość przystanków ma dla 154 charakter stały.
Od 16 lipca 2022 (
link do komunikatu ze zmianami po otwarciu M2 na Bemowo)
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 09 kwie 2023, 23:50
autor: Georg
No właśnie nie. Dlatego mnie to dziwiło - inne było oznaczenie liniowe, a inne przystankowe. 154 na przystanku było naklejone na żądanie. Przypuszczam, że po prostu zapomnieli zmienić. Nie jestem pewien, ale oznaczenie na tablicy bocznej chyba było stałe. Aczkolwiek zdarzało się, że w pierwszym kursie porannym w niedzielę nie było wymiany pasażerskiej i autobus jechał.
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 12 mar 2024, 9:33
autor: Jurand
326 przystanki Kobialka Szkoła i Frachtowa w kierunku M. Marymont mamy stałe, natomiast w kierunku M. Bródno Na Źądanie. Stało się tak po oddaniu ulicy Kobialka do ruchu w obydwu kierunkach.
Pętla Os. Derby dla linii 132 i 152 znów funkcjonuje jako pętla, a nie przystanek techniczny.
Przez jakiś czas pasazerowie nie byli tam mile widziani, od kilku dni znowu grzeją miejsca na krańcu
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 12 mar 2024, 14:39
autor: KM
Co się właściwie działo na Derbach, że nie była możliwa obsługa pasażerska?
Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady
: 12 mar 2024, 14:48
autor: Targowianin
Zapadnięta jedna z betonowych płyt nawierzchni, przez co w teorii autobusy nie mogły stawać przy krawędzi przystanku.