Strona 27 z 28

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 25 lut 2022, 17:00
autor: Łukasz
Zwykle kierowca służbista jest burakiem.

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 25 lut 2022, 18:27
autor: Flash8222
Czekaj czekaj czekaj, chcesz mi wmówić, że kierowca który nie zatrzyma się na przystanku warunkowym gdyż pasażerowie nie mahali, jest służbistą i burakiem? Jebłem XD

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 25 lut 2022, 18:47
autor: Łukasz
Flash8222 pisze:Czekaj czekaj czekaj, chcesz mi wmówić, że kierowca który nie zatrzyma się na przystanku warunkowym gdyż pasażerowie nie mahali, jest służbistą i burakiem? Jebłem XD
Jeśli to jest jedyna linia to tak. No ale jak miałbyś to rozumieć, skoro sam się tym chwaliłeś.

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 25 lut 2022, 19:30
autor: ashir
Solaris pisze:
25 lut 2022, 16:06
Łukasz pisze:
15 lut 2022, 17:11

... W temacie natomiast: jak są przystanki takie jak 218 przez większość czasu, gdzie jest tylko ta linia, a ludzie stoją i patrzą na autobus, który właśnie opuścił rondo i jedzie 10 km/h, to można chyba oczekiwać, że kierowca wykaże się mniej buraczanym podejściem...
Regulamin przewozu osób ZTM Warszawa:
Przepisy porządkowe obowiązujące w lokalnym transporcie zbiorowym
organizowanym przez m. st. Warszawa

§ 6
2. Osoba zamierzająca wsiąść na przystanku oznaczonym „na żądanie” powinna zasygnalizować kierującemu pojazdem ten zamiar poprzez wyraźne podniesienie ręki do czasu zauważenia włączonego kierunkowskazu. Zasygnalizowanie potrzeby zatrzymania powinno być dokonane w sposób umożliwiający bezpieczne zatrzymanie pojazdu na przystanku.
Kto jest większym burakiem :?:
:arrow: Pasażer olewający przepisy, które Jego obowiązują :?:
:arrow: Kierowca, który stosuje się do w/w przepisów :?:
A jak kierowca nie wrzuci kierunkowskazu (a to mi się często zdarza, również dzisiaj) to mam składać skargi, że kierowca nie postąpił zgodnie z regulaminem? :>

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 20 mar 2022, 18:44
autor: Autobus Czerwon
Ktoś ma jakiś pomysł czemu przystanek Cybernetyki 04 dla 317 i 365 jest warunkowy? Reszta przystanków w tym ZP jest stała, w tym ten dla 317 i 365 w stronę Ronda UE. Trochę to nieintuicyjne że w tym samym ZP w jedną stronę w/w linie mają przystanek warunkowy, a w drugą stały.

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 21 mar 2022, 17:24
autor: AdamKlocusky
Autobus Czerwon pisze:Ktoś ma jakiś pomysł czemu przystanek Cybernetyki 04 dla 317 i 365 jest warunkowy? Reszta przystanków w tym ZP jest stała, w tym ten dla 317 i 365 w stronę Ronda UE. Trochę to nieintuicyjne że w tym samym ZP w jedną stronę w/w linie mają przystanek warunkowy, a w drugą stały.
A to nie pozostałość po Elektromontażu?

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 21 mar 2022, 21:33
autor: TGM
Może dlatego, że przez kładkę Rondo UE w stronę południową i Cybernetyki w stronę północną tworzą de facto jeden ZP więc Cybernetyki 04 jak jakby na dokładkę :-k :?:

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 22 mar 2022, 0:28
autor: michael112
AdamKlocusky pisze:
21 mar 2022, 17:24
A to nie pozostałość po Elektromontażu?
Moim zdaniem tak. Ten przystanek jest chyba nawet za Obrzeżną.
TGM pisze:
21 mar 2022, 21:33
Może dlatego, że przez kładkę Rondo UE w stronę południową i Cybernetyki w stronę północną tworzą de facto jeden ZP więc Cybernetyki 04 jak jakby na dokładkę :-k :?:
I taki zespół powinny tworzyć. Nawet wymyśliłem nazwę: RZYMOWSKIEGO-SZKOŁA. Pozwolę sobie zauważyć że Rondo UE w stronę południową jest bardzo oddalony od pozostałych przystanków. Kiedyś sam się na to naciąłem. Ze 165, 317 i 365 do GalMoku to już bliżej jest z Instytutu Fizyki niż stąd. Dlatego też ten przystanek nie powinien być w zespole Rondo UE.

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 13 lip 2022, 14:31
autor: Łukasz
Przy okazji zmian metro2 PKP Aleje Jerozolimskie zmienia charakter na stały dla wszystkich linii, w tym 517.

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 09 kwie 2023, 18:32
autor: Georg
Od jak dawna na 154 Grójecka ma charakter stały? Nie tak dawno Grójecka była stała dla 228 i 328, a na 154 była warunkowa.
Przy okazji zdziwiłem się, że na podjeździe do Instalatorów większość przystanków ma dla 154 charakter stały.

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 09 kwie 2023, 22:50
autor: AdamKlocusky
Georg pisze:
09 kwie 2023, 18:32
Od jak dawna na 154 Grójecka ma charakter stały? Nie tak dawno Grójecka była stała dla 228 i 328, a na 154 była warunkowa.
Przy okazji zdziwiłem się, że na podjeździe do Instalatorów większość przystanków ma dla 154 charakter stały.
Od 16 lipca 2022 (link do komunikatu ze zmianami po otwarciu M2 na Bemowo)

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 09 kwie 2023, 23:50
autor: Georg
No właśnie nie. Dlatego mnie to dziwiło - inne było oznaczenie liniowe, a inne przystankowe. 154 na przystanku było naklejone na żądanie. Przypuszczam, że po prostu zapomnieli zmienić. Nie jestem pewien, ale oznaczenie na tablicy bocznej chyba było stałe. Aczkolwiek zdarzało się, że w pierwszym kursie porannym w niedzielę nie było wymiany pasażerskiej i autobus jechał.

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 12 mar 2024, 9:33
autor: Jurand
326 przystanki Kobialka Szkoła i Frachtowa w kierunku M. Marymont mamy stałe, natomiast w kierunku M. Bródno Na Źądanie. Stało się tak po oddaniu ulicy Kobialka do ruchu w obydwu kierunkach.

Pętla Os. Derby dla linii 132 i 152 znów funkcjonuje jako pętla, a nie przystanek techniczny.
Przez jakiś czas pasazerowie nie byli tam mile widziani, od kilku dni znowu grzeją miejsca na krańcu🤭

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 12 mar 2024, 14:39
autor: KM
Co się właściwie działo na Derbach, że nie była możliwa obsługa pasażerska?

Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

: 12 mar 2024, 14:48
autor: Targowianin
Zapadnięta jedna z betonowych płyt nawierzchni, przez co w teorii autobusy nie mogły stawać przy krawędzi przystanku.