Zmiany od czerwca 2011
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Ostrobramska
od 01.06.br.
nowy rozkład jazdy:
198
199
ZS2
podział brygad ZS2
DP
R-1 - 2d
R-2 - 2d
R-3 - 3c + 1d
R-4 - 3c + 2d
R-5 - 1c
DS
R-1 - 1c
R-2 - 1c
R-3 - 1c
R-4 - 1c
R-5 - 1c
zawieszenie kursowania wtyczek
158 - D10, D11, D12, D13, D14
188 - D17
523 - D21, D23
[ Komentarz dodany przez: Bastian: |30 Maj 2011|, 2011 19:02 ]
Korekta tytułu.
od 01.06.br.
nowy rozkład jazdy:
198
199
ZS2
podział brygad ZS2
DP
R-1 - 2d
R-2 - 2d
R-3 - 3c + 1d
R-4 - 3c + 2d
R-5 - 1c
DS
R-1 - 1c
R-2 - 1c
R-3 - 1c
R-4 - 1c
R-5 - 1c
zawieszenie kursowania wtyczek
158 - D10, D11, D12, D13, D14
188 - D17
523 - D21, D23
[ Komentarz dodany przez: Bastian: |30 Maj 2011|, 2011 19:02 ]
Korekta tytułu.
... życie jest jak koń mijający nas w galopie ...
Dziwne, mówiło się, że Kleszczowa ma mieć po jednym dodatku w A i B (na wysoką podłogę). W powyższej rozpisce tego niet.SieneK pisze:podział brygad ZS2
DP
R-1 - 2d
R-2 - 2d
R-3 - 3c + 1d
R-4 - 3c + 2d
R-5 - 1c
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Ostatni max mówi coś innego.SieneK pisze:ZS2 w całości jest na mega niską podłogęchester pisze: Dziwne, mówiło się, że Kleszczowa ma mieć po jednym dodatku w A i B (na wysoką podłogę). W powyższej rozpisce tego niet.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przegubowiec pisze:Wyłączenie ruchu pociągów na torach podmiejskich od 1.06 spowoduje niemałe utrudnienia dla tysięcy pasażerów. Tylko niewielka część pociągów pojedzie torami dalekobieżnymi (w tym linia S1 co ok. godzinę), pozostałe w ogóle nie wjadą do centrum miasta. Między Dworcem Zachodnim a Dworcem Śródmieście kursować będą co kwadrans pociągi wahadłowe, między Dworcem Centralnym a Wschodnim – zastępcza linia autobusowa ZS2 z częstotliwością dochodzącą do 4 minut w szczycie (14 brygad w dni powszednie, w tym 7 dodatków, 5 brygad w dni wolne). Obsługę zapewni wszystkie 5 zajezdni MZA, w dni robocze najwięcej Stalowa (3 całki i 2 dodatki) i Ostrobramska (3 całki i 1 dodatek), w dni wolne – po 1 wozie z każdego zakładu (co 10 minut). Kursować tu będą prawie same 18-metrowe przegubowce, jedynie dwa dodatki z Kleszczowej przewidziano dla Ikarusów 280, a świąteczną brygadę z tej zajezdni obsłuży deskorolka.
Konieczność pozyskania dużej liczby wozów do obsługi linii zastępczej, a także zbliżające się wakacje skutkują zawieszeniem kursowania znacznej części wtyczek. Dodatkowe, nie wpisane w rozkład kursy w dni robocze znikną z linii 122, 136, 158, 162, 167, 186, 188, 191, 401 i 511. Na 509 pozostaną już tylko wtyczki z Ostrobramskiej (solówki), o połowę – z 8 do 4 – zmniejszy się liczba wtyczek na 523 (zostaną 3 z Redutowej i 1 z Ostrobramskiej). Wciąż kursować będą wtyczki na 103 (5 solówek), 517 (1 przegub w szczycie porannym) i 171 (2 SU18 i 3 solówki z Woronicza – jeden przegub zmienia się na solo), a w dni wolne – na 186 (4 solówki z Woronicza). Ogólnie liczba wtyczek na mieście spadnie o 31 w szczycie porannym i 26 w szczycie popołudniowym.
Niewielkie przetasowania dotkną także innych linii. Na 185 jedna Redutowa brygada w dni powszednie zamiast solówki będzie obsługiwana przegubowcem, maraton na 191 – deskorolką, za to stalowe dodatki na 120 (jedyny obsługiwany przegubem) i 127 (popołudniowy) zostaną zdegradowane do solówek. Krótsze o kilka metrów będą także ostrobramskie dodatki na 117, za to na 199 będzie mógł wyjechać krótki Ikarus (dotychczas niska podłoga). W dni wolne zamiast nowych mobilisowych przegubowców na liniach 139 i 182 zobaczymy tylko SU12 z nowej dostawy.