Most Północny - nasze przewidywania

Moderator: Wiliam

195
Posty: 516
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 25 lip 2011, 17:39

Otwarcie Mostu Północnego planowane jest na grudzień tego roku i czy w zwiazku z tym planowane jest puszczenie przez ten most do <M> Młociny jakiejs linii Nowodworskiej do czasu wybudowania trasy tramwajowej?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 lip 2011, 18:18

Ja bym się tego spodziewał.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5274
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 25 lip 2011, 19:46

Bo? Później byłyby psioczenia, że autobus bez przystanków przy jakichś krzaczorach czy zajezdniach był szybszy od tramwaju?

195
Posty: 516
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 25 lip 2011, 20:13

Bastian pisze:Ja bym się tego spodziewał.
508? E-4?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 lip 2011, 21:04

Moim zdaniem powinny wylecieć wszyskie. Modlińską zaś wrzuciś w 511 i 516, tylko poważnie się zastanawiam, czy 516 powinno zostać czerwone w takiej sytuacji. :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 25 lip 2011, 22:41

A Legionowo?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 25 lip 2011, 23:56

R-9 Chełmska pisze:A Legionowo?
Do metra SKM. Bardziej bym się martwił o Jabłonnę. Jeśli autobus to 511 i ewentualnie 510 z powodzeniem wystarczy. Z Żerania jest jeszcze 114 i 132.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 18 sie 2011, 22:26

Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 sie 2011, 22:35

Szczerze mówiąc, to ja bym zostawił zasadniczo wszystko do Marymontu. Na te +/- pół roku nie ma co robić zmian (zwłaszcza ryzykując potencjalne jojczenie, że każdy blok miał swoje E637 a teraz musi stawać na przystankach, bo paskudny tramwaj obsłużyć sąsiednią spółdzielnię musi :p ).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Kierownik
Posty: 79
Rejestracja: 01 maja 2011, 19:21

Post autor: Kierownik » 19 sie 2011, 1:23

Osobiście najbardziej wyobrażam sobie skierowanie 508 przez Most Północny, a kilka brygad przenieść w 510/511. Po prostu uważam, że nie ma sensu zostawać z 20 brygadami na 508, skoro będzie obsługiwać same Nowodwory. Dodatkowo 511 staje przy Ekspresowej i Płochocińskiej, ew. samej Płochocińskiej, a E-4 zmienia status z warunkowego na stały. Ktoś wcześniej napisał, że E-4 do piachu - ale szczerze w to wątpię z tego względu, że obsługuje cały Tarchomin. Po skasowaniu tej linii zostałoby 186/503 z przesiadką, albo piechtą do 508.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 sie 2011, 10:29

Kierownik pisze:508, skoro będzie obsługiwać same Nowodwory.
A pozostali pieszo pójdą??
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 sie 2011, 11:57

Glonojad pisze:Na te +/- pół roku
O, to tramwaj do Mehoffera będzie już za kilka miesięcy? :shock:

W innym przypadku, "udogodnienie" w postaci dwóch przesiadek w dojeździe do Centrum będzie kpiną. No, chyba, że chcesz zasilenia 510... :P
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 sie 2011, 13:00

Wolfchen pisze:chyba, że chcesz zasilenia 510... :P
510 prędzej się skróci gdzieś po drodze.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 sie 2011, 13:14

Dopóki nie będzie 17 na Tarchominie bym jednak z tym poczekał... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 19 sie 2011, 15:44

Po uruchomieniu dla autobusów ZP Świderska, to w drodze do metra Młociny, każda linia z Nowodworów, czy Tarchomina raczej będzie jeździć trasą: Światowida - Myśliborska - TMP - Młociny (ludzie z Picassa już będą mogli chyba dojść do ZP Świderska na TMP). Jakoś nie wyobrażam sobie trasy: ... Światowida - Świętosławskiego (Mehoffera) - Świderska - Porajów - Myśliborska - TMP - ...

Skierowanie dowozówek z Tarchomina do metra, spowoduje że z linii podmiejskich przesiadka do metra będzie możliwa w 511 i od biedy w 186. Jaki procent w 508/510/E-4 stanowią pasażerowie wsiadający na Modlińskiej? Od odpowiedzi na to pytanie może zależeć los linii ekspresowych.
Czy mieszkańców Ceramicznej i okolic Ratusza będzie się wozić do metra Marymont (511), czy też do Młocin? Zarówno do Światowida, jak i do Modlińskiej muszą nieco przejść (zwłaszcza do Światowida).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Zablokowany