Most PĂłĹnocny - nasze przewidywania
Moderator: Wiliam
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Szczerze mówiąc, to ja bym zostawił zasadniczo wszystko do Marymontu. Na te +/- pół roku nie ma co robić zmian (zwłaszcza ryzykując potencjalne jojczenie, że każdy blok miał swoje E637 a teraz musi stawać na przystankach, bo paskudny tramwaj obsłużyć sąsiednią spółdzielnię musi ).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Osobiście najbardziej wyobrażam sobie skierowanie 508 przez Most Północny, a kilka brygad przenieść w 510/511. Po prostu uważam, że nie ma sensu zostawać z 20 brygadami na 508, skoro będzie obsługiwać same Nowodwory. Dodatkowo 511 staje przy Ekspresowej i Płochocińskiej, ew. samej Płochocińskiej, a E-4 zmienia status z warunkowego na stały. Ktoś wcześniej napisał, że E-4 do piachu - ale szczerze w to wątpię z tego względu, że obsługuje cały Tarchomin. Po skasowaniu tej linii zostałoby 186/503 z przesiadką, albo piechtą do 508.
A pozostali pieszo pójdą??Kierownik pisze:508, skoro będzie obsługiwać same Nowodwory.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
O, to tramwaj do Mehoffera będzie już za kilka miesięcy?Glonojad pisze:Na te +/- pół roku
W innym przypadku, "udogodnienie" w postaci dwóch przesiadek w dojeździe do Centrum będzie kpiną. No, chyba, że chcesz zasilenia 510...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
510 prędzej się skróci gdzieś po drodze.Wolfchen pisze:chyba, że chcesz zasilenia 510...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Po uruchomieniu dla autobusów ZP Świderska, to w drodze do metra Młociny, każda linia z Nowodworów, czy Tarchomina raczej będzie jeździć trasą: Światowida - Myśliborska - TMP - Młociny (ludzie z Picassa już będą mogli chyba dojść do ZP Świderska na TMP). Jakoś nie wyobrażam sobie trasy: ... Światowida - Świętosławskiego (Mehoffera) - Świderska - Porajów - Myśliborska - TMP - ...
Skierowanie dowozówek z Tarchomina do metra, spowoduje że z linii podmiejskich przesiadka do metra będzie możliwa w 511 i od biedy w 186. Jaki procent w 508/510/E-4 stanowią pasażerowie wsiadający na Modlińskiej? Od odpowiedzi na to pytanie może zależeć los linii ekspresowych.
Czy mieszkańców Ceramicznej i okolic Ratusza będzie się wozić do metra Marymont (511), czy też do Młocin? Zarówno do Światowida, jak i do Modlińskiej muszą nieco przejść (zwłaszcza do Światowida).
Skierowanie dowozówek z Tarchomina do metra, spowoduje że z linii podmiejskich przesiadka do metra będzie możliwa w 511 i od biedy w 186. Jaki procent w 508/510/E-4 stanowią pasażerowie wsiadający na Modlińskiej? Od odpowiedzi na to pytanie może zależeć los linii ekspresowych.
Czy mieszkańców Ceramicznej i okolic Ratusza będzie się wozić do metra Marymont (511), czy też do Młocin? Zarówno do Światowida, jak i do Modlińskiej muszą nieco przejść (zwłaszcza do Światowida).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl