Strona 295 z 394
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 26 mar 2020, 21:34
autor: wincenty
Walas pisze: ↑26 mar 2020, 16:29
5902 jest na R-1.
Laweciarz pomylił zajezdnie...
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 26 mar 2020, 21:55
autor: Walas
wincenty pisze: ↑26 mar 2020, 21:34
Walas pisze: ↑26 mar 2020, 16:29
5902 jest na R-1.
Laweciarz pomylił zajezdnie...
5904 też już na R-1. Jutro mają być na R-3.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 26 mar 2020, 23:14
autor: wincenty
Walas pisze: ↑26 mar 2020, 21:55
wincenty pisze: ↑26 mar 2020, 21:34
Laweciarz pomylił zajezdnie...
5904 też już na R-1. Jutro mają być na R-3.
Ale generalnie to ciekawe... Numery wykraczają poza planowaną wstępną dostawą 5 sztuk.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 28 mar 2020, 12:35
autor: beni
5902
WX 5008C zarejestrowany
Przedział dla elektryków WX5001C do WX 5130C.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 28 mar 2020, 17:45
autor: ConecteM
Vlady pisze: ↑18 mar 2020, 20:18
Przesunięto otwarcie ofert na gazowce na 2.04.2020r. Z ciekawych zmian to usunięto kryterium unifikacji producenta autobusu i silnika, bo ,,ogranicza to możliwość złożenia konkurencyjnych ofert".
Ponownie przesunięto otwarcie ofert, tym razem na 21.05.2020
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 28 mar 2020, 21:50
autor: wincenty
ConecteM pisze: ↑28 mar 2020, 17:45
Vlady pisze: ↑18 mar 2020, 20:18
Przesunięto otwarcie ofert na gazowce na 2.04.2020r. Z ciekawych zmian to usunięto kryterium unifikacji producenta autobusu i silnika, bo ,,ogranicza to możliwość złożenia konkurencyjnych ofert".
Ponownie przesunięto otwarcie ofert, tym razem na 21.05.2020
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 29 mar 2020, 0:42
autor: MJ
W zeszłym tygodniu dotarły ostatnie 3 sztuki gazowców 7250, 7255 i 7256. Już są w ruchu. Czyli można powiedzieć, że kontrakt na 110 gazowców mamy sfinalizowany.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 30 mar 2020, 0:54
autor: ConecteM
wincenty pisze: ↑28 mar 2020, 21:50
ConecteM pisze: ↑28 mar 2020, 17:45
Ponownie przesunięto otwarcie ofert, tym razem na 21.05.2020
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 30 mar 2020, 19:00
autor: Michalk001
ConecteM pisze: ↑30 mar 2020, 0:54
wincenty pisze: ↑28 mar 2020, 21:50
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki
Jeżeli chodzi o Scanię to mam nadzieję że ten przeżytek nie wystartuje.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 31 mar 2020, 9:05
autor: MJ
ConecteM pisze: ↑30 mar 2020, 0:54
wincenty pisze: ↑28 mar 2020, 21:50
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki
Te zapytania oferentów można gdzieś znaleźć?
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 31 mar 2020, 9:52
autor: Szymon
MJ pisze: ↑31 mar 2020, 9:05
Te zapytania oferentów można gdzieś znaleźć?
Wszystko jest na bieżąco uzupełniane.
https://www.mza.waw.pl/spolka-mza/przet ... 9-nt-ab-19
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 01 kwie 2020, 18:01
autor: Vlady
Chyba nie jesteśmy jednak najgorsi w planowaniu infrastruktury
:
http://infobus.pl/w-rydze-ruszyly-wodor ... 22690.html
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 02 kwie 2020, 7:20
autor: tatra
Michalk001 pisze: ↑30 mar 2020, 19:00
ConecteM pisze: ↑30 mar 2020, 0:54
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki
Jeżeli chodzi o Scanię to mam nadzieję że ten przeżytek nie wystartuje.
Ale Scania przynajmniej ta u Michasia ma normalny układ siedzeń i odskokowe drzwi a Man z tyłu wygląda jak sen idioty.Nawet ludzie sprawni mają problem w czasie jazdy wejść na tą idiotyczną ambonę.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 02 kwie 2020, 18:19
autor: fluger
tatra pisze: ↑02 kwie 2020, 7:20
Ale Scania przynajmniej ta u Michasia ma normalny układ siedzeń i odskokowe drzwi a Man z tyłu wygląda jak sen idioty.Nawet ludzie sprawni mają problem w czasie jazdy wejść na tą idiotyczną ambonę.
Tylna ambona u MAN-a jest jej znakiem rozpoznawczym od lat, ma też swoje plusy, bo można sobie usiąść spokojnie bez obaw że ktoś starszy poprosi o ustąpienie
. Moim zdaniem jest lepiej niż w nowym solarisie, którego wnętrze jest totalnie przekombinowane. W MAN-e jednak trzymają się konsekwentnie jednej koncepcji, tylko wg. mnie porażką są te półtoraki, i ten przed przegubem w gazowcach.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 02 kwie 2020, 19:28
autor: ConecteM
fluger pisze: ↑02 kwie 2020, 18:19
tatra pisze: ↑02 kwie 2020, 7:20
Ale Scania przynajmniej ta u Michasia ma normalny układ siedzeń i odskokowe drzwi a Man z tyłu wygląda jak sen idioty.Nawet ludzie sprawni mają problem w czasie jazdy wejść na tą idiotyczną ambonę.
Tylna ambona u MAN-a jest jej znakiem rozpoznawczym od lat, ma też swoje plusy, bo można sobie usiąść spokojnie bez obaw że ktoś starszy poprosi o ustąpienie
. Moim zdaniem jest lepiej niż w nowym solarisie, którego wnętrze jest totalnie przekombinowane. W MAN-e jednak trzymają się konsekwentnie jednej koncepcji, tylko wg. mnie porażką są te półtoraki, i ten przed przegubem w gazowcach.
Moim zdaniem układ siedzeń w Scanii też do idealnych nie należy, ktoś już zapomniał o półtoraku przy trzecich drzwiach i pojedynczym, które nawet nie styka się ze ścianą, obok przednich osi? Pomijam fakt, że rozwiązanie Scanii dotyczące ich zabudowy powoduje, że z przodu jest mniej miejsc siedzących względem innych marek...