Trzy razy długość wagonu przy każdym obrocie razy ilość obrotów.
Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
miłośnik 13N
W trzy minuty dwie przebieżki i jeden przejazd przez wagon plus jego przełączenie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4102
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W Duo jest dużo rzeźni, zawsze można przyczepić rower do jednej z nich.
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Osoby przeglądające monitoring pękną ze śmiechu.
miłośnik 13N
W pracy się nie biega! No chyba, że źle ustawiło się zwrotnicę a zaraz będzie pionowe
Albo dwa razy się biegnie do tylnego pulpitu by cofnąć przed źle najechaną zwrotnicę
Sprzeczna nie ma oficjalnie wlotu w Zamoyskiego, to jest tylko przejazd dla służb.
Kępna jest za wąska. Autobus mógłby pojechać dopiero Okrzei.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Po drodze jest jeszcze ulica Marcinkowskiego.
Marcinkowskiego jest podobnie a nawet jeszcze bardziej karkołomny.
ŁK
Jeszcze bardziej niż co? I dlaczego? Latami wyjeżdżały tamtędy PKS-u z Dworca Stadion.
Weź jedź poobserwuj jak to wyglada, głównie w szczycie.osa pisze:Jeszcze bardziej niż co? I dlaczego? Latami wyjeżdżały tamtędy PKS-u z Dworca Stadion.
ŁK