Strona 1 z 26

Zmiany obsługowe - grudzień 2012

: 24 lis 2012, 9:36
autor: 5280
Zna ktoś jakieś szczegóły??
Z tego co wróble ćwierkają R10 wchodzi na 180 za R-1( 4 brygady)

: 24 lis 2012, 11:59
autor: MJ
5280 pisze:Zna ktoś jakieś szczegóły??
Z tego co wróble ćwierkają R10 wchodzi na 180 za R-1( 4 brygady)
Od grudnia, jak wchodzą nowe grafiki kierowców na R11 to będą wytypowane linie, na które będą zezwolenia wyłącznie na Merce. ^^,

: 24 lis 2012, 15:11
autor: mobil one
5280 pisze:R10 wchodzi na 180 za R-1
Zdecyduj się może, wg której nomenklatury określasz Zakłady MZA...

: 24 lis 2012, 19:11
autor: Piotrekbe
Jachim pisze:
5280 pisze:Zna ktoś jakieś szczegóły??
Z tego co wróble ćwierkają R10 wchodzi na 180 za R-1( 4 brygady)
Od grudnia, jak wchodzą nowe grafiki kierowców na R11 to będą wytypowane linie, na które będą zezwolenia wyłącznie na Merce. ^^,
Nie byłbym tego taki pewny. Tam gdzie będzie jechał właściciel tam pojedzie mercedes. Jeśli będzie taki zakaz to tylko na kilku wytypowanych liniach.

Ciekawi mnie skąd masz takie informacje, skoro nie jesteś pracownikiem MZA i na teren R11 nie masz wstępu.

: 24 lis 2012, 19:20
autor: pawcio
Piotrekbe pisze:Tam gdzie będzie jechał właściciel tam pojedzie mercedes. Jeśli będzie taki zakaz to tylko na kilku wytypowanych liniach.
To w grafikach właściciele merców dostaną odpowiednie linie. MZA z powodu kilku kierowców kar do ZTM-u na pewno płacić nie będzie.

: 24 lis 2012, 19:35
autor: Szeregowy_Równoległy
pawcio pisze:
Piotrekbe pisze:Tam gdzie będzie jechał właściciel tam pojedzie mercedes. Jeśli będzie taki zakaz to tylko na kilku wytypowanych liniach.
To w grafikach właściciele merców dostaną odpowiednie linie. MZA z powodu kilku kierowców kar do ZTM-u na pewno płacić nie będzie.
To jeden z większych absurdów MZA. Kierowca ma wóz, więc go zabiera bez względu na to, czy ma to sens, czy nie.

: 24 lis 2012, 19:40
autor: Pawel_
Szeregowy_Równoległy pisze:To jeden z większych absurdów MZA. Kierowca ma wóz, więc go zabiera bez względu na to, czy ma to sens, czy nie.
I to jest fajne. Bo Marki jednego dnia potrafią mieć komplet SU18, a drugiego mają odkurzacze. :P

: 24 lis 2012, 19:57
autor: Piotrekbe
pawcio pisze:
Piotrekbe pisze:Tam gdzie będzie jechał właściciel tam pojedzie mercedes. Jeśli będzie taki zakaz to tylko na kilku wytypowanych liniach.
To w grafikach właściciele merców dostaną odpowiednie linie. MZA z powodu kilku kierowców kar do ZTM-u na pewno płacić nie będzie.
SU15 i mercedes to sama klasa mega. Więc może jeździć jedno i drugie. Na chwilę obecną niema zakazów taborowych na R!! gdzie ma iść mercedes. Pozostaje jeszcze jedno pytanie. Dlaczego np. na takim 145 jednego dnia jest SU15 a drugiego SU18? Tp jest ta saa klasa pojazdu mega i nie ma różnicy co czy wyjedzie ten czy ten. Ma być mega i jest.

: 24 lis 2012, 19:59
autor: pawcio
Piotrekbe pisze:Na chwilę obecną niema zakazów taborowych na R!! gdzie ma iść mercedes.
Ale od grudnia R11 dostanie 17 brygad z zakazem sztywniakowym. I Mercedesy będą mogły jeździć na dość wąskiej puli brygad.
Piotrekbe pisze:Dlaczego np. na takim 145 jednego dnia jest SU15 a drugiego SU18? Tp jest ta saa klasa pojazdu mega i nie ma różnicy co czy wyjedzie ten czy ten. Ma być mega i jest.
ZTM rozróżnia sztywniaki i przegubowce. Ale przegubowce w miejsce sztywniaków karane nie są, stąd takie zamiany.

: 24 lis 2012, 20:32
autor: Piotrekbe
pawcio pisze:
Piotrekbe pisze:Na chwilę obecną niema zakazów taborowych na R!! gdzie ma iść mercedes.
Ale od grudnia R11 dostanie 17 brygad z zakazem sztywniakowym. I Mercedesy będą mogły jeździć na dość wąskiej puli brygad.
Na chwilę obecną nie informacji o zakazach.
pawcio pisze:
Piotrekbe pisze:Dlaczego np. na takim 145 jednego dnia jest SU15 a drugiego SU18? Tp jest ta saa klasa pojazdu mega i nie ma różnicy co czy wyjedzie ten czy ten. Ma być mega i jest.
ZTM rozróżnia sztywniaki i przegubowce. Ale przegubowce w miejsce sztywniaków karane nie są, stąd takie zamiany.
Czyli teraz jak pojawi się SU15 na 145 to mogę pisać skargi na zły tabor? Na 145 mają jeździć przegubowce. Po co rozróżniać sztywniaki od przegubowco skoro to ta sama klasa pojazdu mega. W takiej sytuacji rozróźnianie wydaje się głupotą.

: 24 lis 2012, 20:52
autor: pawcio
Piotrekbe pisze:Na chwilę obecną nie informacji o zakazach.
Jeszcze nie.
Piotrekbe pisze:Czyli teraz jak pojawi się SU15 na 145 to mogę pisać skargi na zły tabor? Na 145 mają jeździć przegubowce. Po co rozróżniać sztywniaki od przegubowco skoro to ta sama klasa pojazdu mega. W takiej sytuacji rozróźnianie wydaje się głupotą.
No właśnie nie jest. Jak byś się wczytał w pismo dyspozycyjne, to byś zauważył, że są brygady wielkopojemne, na które sztywniaki nie powinny mieć wstępu. Na 145 (dla ustalenia uwagi) Ostrobramska (i tylko Ostrobramska) zakazu sztywniaków nie ma.

: 24 lis 2012, 22:01
autor: MJ
Piotrekbe pisze: SU15 i mercedes to sama klasa mega. Więc może jeździć jedno i drugie. Na chwilę obecną niema zakazów taborowych na R!! gdzie ma iść mercedes. (...)
Po 1. nie może jeździć jedno i drugie (przykład 509 brygady z R-3 :D )
Po 2. Nie ma zakazów, bo jeszcze nie dotarły wszystkie Merce i są linie, na które można je wysłać inna sytuacja była z 10, gdzie nie było linii na które można wysłać ;-)

: 24 lis 2012, 22:41
autor: Piotrekbe
Jachim pisze:
Piotrekbe pisze: SU15 i mercedes to sama klasa mega. Więc może jeździć jedno i drugie. Na chwilę obecną niema zakazów taborowych na R11 gdzie ma iść mercedes. (...)
Po 1. nie może jeździć jedno i drugie (przykład 509 brygady z R-3 :D )
Po 2. Nie ma zakazów, bo jeszcze nie dotarły wszystkie Merce i są linie, na które można je wysłać inna sytuacja była z 10, gdzie nie było linii na które można wysłać ;-)
Jeżeli nie może jeździć jedno i drugie to trzeba podzielić klasę mega na dwie różne. Su15 i mercedesy według producentów są klasą mega. Jeżeli jest to rozgraniczane oznacza, że organizator przewozów niema pojęcia jakim taborem dysponują przewoźnicy.

Definicja klasz mega: klasa mega (autobus wieloosiowy, zwykle ponad 15 m długości).

Wg definicji zamieszczonej powyżej u oragnizatora przewozów pracują ludzie, którzy nie mają wiedzy na temat swojej pracy, skoro nie wiedzą co to jest klasa mega i jakie rodzaje autobusów posiadają przewoźnicy w klasie mega.

Na początku grudnia też nie będziesz miał wszystkich mercedesów.

: 24 lis 2012, 22:47
autor: ashir
Nie wiem co tu jest takiego dziwnego, jak brygada z R-10 jest oznaczona literą "N" to dopuszczony na niej jest sztywniak, a jak "M" to musi być SU18, bo brygada ma zakaz na SU15, z różnych powodów, za duża frekwencja, zbyt wąskie ulice itd. Nie wiem to tylko mi się wydaje takie proste? ;-)

: 24 lis 2012, 22:48
autor: MJ
Piotrekbe pisze:
Jachim pisze: Po 1. nie może jeździć jedno i drugie (przykład 509 brygady z R-3 :D )
Po 2. Nie ma zakazów, bo jeszcze nie dotarły wszystkie Merce i są linie, na które można je wysłać inna sytuacja była z 10, gdzie nie było linii na które można wysłać ;-)
Jeżeli nie może jeździć jedno i drugie to trzeba podzielić klasę mega na dwie różne. Su15 i mercedesy według producentów są klasą mega. Jeżeli jest to rozgraniczane oznacza, że organizator przewozów niema pojęcia jakim taborem dysponują przewoźnicy.

Definicja klasz mega: klasa mega (autobus wieloosiowy, zwykle ponad 15 m długości).

Wg definicji zamieszczonej powyżej u oragnizatora przewozów pracują ludzie, którzy nie mają wiedzy na temat swojej pracy, skoro nie wiedzą co to jest klasa mega i jakie rodzaje autobusów posiadają przewoźnicy w klasie mega.

Na początku grudnia też nie będziesz miał wszystkich mercedesów.
Może ZTM akurat dzieli klasę MEGA na solową i przegubową. Przecież inne zakłady z deskorolkami mają normalny podział (R-1 i R-3).