Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

wincenty
Posty: 1360
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 08 mar 2016, 14:15

beni pisze:http://www.bushandel.pl/?page=show_user ... re=2031267

8723 szuka już kolejnego domu. Tym razem za wyższą stawkę niż kupiony od pierwszego właściciela. Biznes to biznes.
Kolejny raz potwierdza się, ze MZA trwoni pieniądze kasując wozy w idealnym stanie :D
Ale tak na serio, coś w tym jest. Szczególnie te po remontach sprzed 4-5 lat spokojnie mogłyby jeszcze pojeździć :-k
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 08 mar 2016, 15:02

Ten po prostu jeszcze się nie połamał i opłacało się go sprzedać. Poza tym, jak zawsze, u handlarzy każdy pojazd jest w stanie idealnym, serwisowany w ASO, eksploatowany na trasach "tylko do kościoła i z górki".
Nie zdziwię się, jeśli skrzynia biegów w tym wozie przeciąga moment zmiany do granic możliwości. Ale to i tak igła. Milion kilometrów też gdzieś zniknął.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 08 mar 2016, 15:39

Poc Vocem pisze:No co, kręcić każdy może :D
Od stycznia 2014 podczas badania technicznego diagnosta odnotowuje przebieg u siebie, co ma zapobiegać kręceniu liczników. Jeśli ten sprzedawany autobus przechodząc przegląd jeszcze w MZA miał odnotowany stan licznika (a powinien mieć), a handlarz później coś manipulował, to udowodnienie oszustwa trudne nie będzie. Chyba, że to MZA kręciły :-)
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 08 mar 2016, 15:46

W MZA normą były przede wszystkim liczniki, które nie zliczały kilometrów (nie wiem, zerwana linka, awaria przekaźników elektronicznych, cokolwiek), więc nie zdziwiłbym się, gdyby ten wóz miał rzeczywiście taki przebieg nabity.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 mar 2016, 21:04

Lubię takie firemki. Jadę sobie jakąś kaszubską, wojewódzką szosą, a tu gdzieś przed Kartuzami na górce stoi sobie płot, a za płotem ze trzydzieści przegubowców "od Niemca"... a wciśnięte tak, że chyba trzeba wszystkie wyprowadzić żeby tym ostatnim wyjechać :)

To chyba było tutaj, tylko kolekcja od 2012 się rozrosła ;)

https://www.google.pl/maps/@54.3405571, ... 6656?hl=en
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

tomek_s
Posty: 17
Rejestracja: 08 sty 2012, 17:44

Post autor: tomek_s » 15 mar 2016, 12:49

Glonojad pisze:Lubię takie firemki. Jadę sobie jakąś kaszubską, wojewódzką szosą, a tu gdzieś przed Kartuzami na górce stoi sobie płot, a za płotem ze trzydzieści przegubowców "od Niemca"... a wciśnięte tak, że chyba trzeba wszystkie wyprowadzić żeby tym ostatnim wyjechać :)

To chyba było tutaj, tylko kolekcja od 2012 się rozrosła ;)

https://www.google.pl/maps/@54.3405571, ... 6656?hl=en
A to nie jest czasem jakiś składzik Gryfu z Kartuz?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 mar 2016, 17:42

Nie wiem. Nie miałem możliwości zwiedzać :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 20 mar 2016, 10:52

8624 do kasacji.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 22 mar 2016, 20:16

tomek_s pisze:
Glonojad pisze:Lubię takie firemki. Jadę sobie jakąś kaszubską, wojewódzką szosą, a tu gdzieś przed Kartuzami na górce stoi sobie płot, a za płotem ze trzydzieści przegubowców "od Niemca"... a wciśnięte tak, że chyba trzeba wszystkie wyprowadzić żeby tym ostatnim wyjechać :)

To chyba było tutaj, tylko kolekcja od 2012 się rozrosła ;)

https://www.google.pl/maps/@54.3405571, ... 6656?hl=en
A to nie jest czasem jakiś składzik Gryfu z Kartuz?
To jest baza firmy Przewozy Autokarowe "Albatros" Mieczysław Tryba.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 24 mar 2016, 9:06

wincenty pisze:
beni pisze:http://www.bushandel.pl/?page=show_user ... re=2031267

8723 szuka już kolejnego domu. Tym razem za wyższą stawkę niż kupiony od pierwszego właściciela. Biznes to biznes.
Kolejny raz potwierdza się, ze MZA trwoni pieniądze kasując wozy w idealnym stanie :D
Ale tak na serio, coś w tym jest. Szczególnie te po remontach sprzed 4-5 lat spokojnie mogłyby jeszcze pojeździć :-k
Ależ pięknie się tak farmazoni zza komputera, prawda?
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 24 mar 2016, 10:07

Następna porcja wozów do kupienia:
3910
8006, 8021, 8633, 8742, 8763, 8907, 8920

LINK
wincenty pisze:
beni pisze:http://www.bushandel.pl/?page=show_user ... re=2031267

8723 szuka już kolejnego domu. Tym razem za wyższą stawkę niż kupiony od pierwszego właściciela. Biznes to biznes.
Kolejny raz potwierdza się, ze MZA trwoni pieniądze kasując wozy w idealnym stanie :D
Ale tak na serio, coś w tym jest. Szczególnie te po remontach sprzed 4-5 lat spokojnie mogłyby jeszcze pojeździć :-k
W Warszawie obowiązują inne standardy (pomijam drobne wypadki przy pracy jak przedłużanie kontraktów ITS i Mobilisu).

Swoją drogą ten 8723 został nieźle odmłodzony (w papierach). Bo każdy wystawiony wóz MZA, w tym także SU15, ma przebieg w okolicach miliona kilometrów. Paradoksalnie najmniejszy przebieg ma najstarszy SU15 8920, bo zaledwie ...747 283 km. Ale 292 000 km?

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 24 mar 2016, 11:31

Kolejny do kasacji to 8046.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 24 mar 2016, 17:39

Szeregowy_Równoległy pisze:
Poc Vocem pisze:No co, kręcić każdy może :D
Od stycznia 2014 podczas badania technicznego diagnosta odnotowuje przebieg u siebie, co ma zapobiegać kręceniu liczników. Jeśli ten sprzedawany autobus przechodząc przegląd jeszcze w MZA miał odnotowany stan licznika (a powinien mieć), a handlarz później coś manipulował, to udowodnienie oszustwa trudne nie będzie. Chyba, że to MZA kręciły :-)
Solaris Urbino 15, 8021, rok produkcji: 2002. Przebieg: 640.529.
Solaris Urbino 15, 8920, rok produkcji: 1999. Przebieg: 747.283.
Solaris Urbino 15, 8763, rok produkcji: 2001. Przebieg: 989.330.

Dziwnie wyglądają dwa pierwsze wozy, a w szczególności ten pierwszy, na tle wozów, które mają pod milion kilometrów. ;)

webtom
Posty: 322
Rejestracja: 29 cze 2009, 21:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: webtom » 24 mar 2016, 18:15

Roznumerowany, z wyjętymi wyświetlaczami SU15 jechał dziś przez Marki i oddalał się od Warszawy. Oczywiście o własnych siłach.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 28 mar 2016, 21:16

Pawel_ pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Od stycznia 2014 podczas badania technicznego diagnosta odnotowuje przebieg u siebie, co ma zapobiegać kręceniu liczników. Jeśli ten sprzedawany autobus przechodząc przegląd jeszcze w MZA miał odnotowany stan licznika (a powinien mieć), a handlarz później coś manipulował, to udowodnienie oszustwa trudne nie będzie. Chyba, że to MZA kręciły :-)
Solaris Urbino 15, 8021, rok produkcji: 2002. Przebieg: 640.529.
Solaris Urbino 15, 8920, rok produkcji: 1999. Przebieg: 747.283.
Solaris Urbino 15, 8763, rok produkcji: 2001. Przebieg: 989.330.

Dziwnie wyglądają dwa pierwsze wozy, a w szczególności ten pierwszy, na tle wozów, które mają pod milion kilometrów. ;)
Już tłumaczę:
8021 z racji odmiennego silnika i notorycznie brakujących części miał dłuższe przestoje gdyby nie to że się po łamał w kilku miejscach jeździł by dalej.
8920 służbę tak na prawdę zaczął na początku 2000 roku ale też zaliczył kilka poważniejszych awarii co skutkowało przestoje w eksploatacji. Gdyby nie zgnita tylna część dachu łącznie z kratownicą kto wie może by jeździł.
8763 no cóż takie przebiegi mają SU15 i NG313.
Najmniej bo okolo 640 tys ma 8608 ale każdy wie ile swego czasu ten wóz gnił pod płotem.
W sumie brat 8021 też ma mało z tego samego powodu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ODPOWIEDZ