Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2016

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4769
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 kwie 2016, 17:05

Maraton?
Obrazek

tarasek
Posty: 67
Rejestracja: 17 lip 2007, 7:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tarasek » 20 kwie 2016, 10:45

Za błędy ortograficzne, interpunkcyjne, składniowe z góry przepraszam.
Za zwróconą uwagę o błędzie, z góry dziękuje...

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 28 kwie 2016, 17:34

Szeregowy_Równoległy pisze:Ale istnieje w rozkładzie, a przecież włącza się brygadę do ruchu według rozkładu. Ani dyspozytor, ani nikt z ZTM nie patrzą w rozkład włączając wóz? Przez niemal 8 lat pracy w komunikacji nie spotkałem dyspozytora który by nie sprawdzał co i jak włącza. Sam też trzy razy rozkład sprawdzałem zawsze. A nie trzeba było, bo ZTM też najwidoczniej nie sprawdza. No i jak pisałem: tutaj przewoźnik przejechał kawałek za darmo. Innym razem dostanie kasę za nieprzejechany odcinek bo też nikt nie sprawdzi?
Rety, jakie bzdury. Serio, jak czegoś nie wiem, nie mam pełnego poglądu na sprawę to po prostu nie piszę. Ewentualnie można też napisać w formie zapytania, ale po co, skoro można zjechać dwie instytucje naraz i czuć się lepiej?
Nikt nigdzie nie przejechał ani kawałka za darmo, to akurat mogę zapewnić. Tak samo jak to, że brygada została włączona zgodnie z rozkładem jazdy z krańca Kępa Zawadowska > EC Siekierki.
Jedyny błąd w całej tej procedurze to zapisana godzina włączenia - i ten błąd ani nie jest wielkim, ani nie za bardzo można ustalić, po czyjej leży stronie. Szczególnie że nowe zasady łączności kryją przed Tobą jeszcze wiele tajemnic.
noidea

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 02 maja 2016, 10:39

Z czego wynika ta kuriozalna dziura w dzisiejszym rozkładzie 401?

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3083
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 02 maja 2016, 10:47

Mniej pasażerów w dniu dzisiejszym i dzięki temu można trochę wozokilometrów oszczędzić.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 02 maja 2016, 10:59

vernalisadonis pisze:Mniej pasażerów w dniu dzisiejszym i dzięki temu można trochę wozokilometrów oszczędzić.
Ciekawe czy nie więcej niż w niektórych liniach na codzień. To już prędzej 517 się nadaje do takiego zawieszania bo dubluje się z 191.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 30 maja 2016, 13:57

Pchanie 160, 190 i 527 w objazd przez Sierakowskiego i Okrzei to zabicie tych linii - niby przeciwpotok, ale Okrzei stało już dzisiaj aż do Wybrzeża, a niektóre brygady miały po 40-50 minut w plecy. Boję się pomyśleć co będzie popołudniu...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 maja 2016, 13:58

Jakieś alternatywy? Chyba nie było wyjścia...

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 30 maja 2016, 14:03

Moim zdaniem 527 mogłoby spokojnie wrócić na ten czas na most Gdański, 160 skrócić do dworca Wileńskiego (dla świętego spokoju nazwać to Z60, a 160 zawiesić), a 190.. no w sumie tutaj pomysłu nie mam, ale może podzielić na dwie części?

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 maja 2016, 14:10

Również korek był też w Al. Solidarności od Rzeszotarskiej chyba przez to, że wspomniane linie jadą na wprost pasem samochodowym. ;)

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 maja 2016, 15:01

Rozbicie oferty na Derby - super plan.

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 30 maja 2016, 15:49

ashir pisze:Również korek był też w Al. Solidarności od Rzeszotarskiej chyba przez to, że wspomniane linie jadą na wprost pasem samochodowym. ;)
Dziś rano był korek z tego powodu, że popsuły się światła dla autobusów i na stałe świeciło się czerwone, ale kierowcy i tak jechali.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 maja 2016, 20:46

Emyl pisze:Rozbicie oferty na Derby - super plan.
Zamiast rozbicia lepsze całotygodniowe E-7. I potem zostawić :)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8372
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 01 cze 2016, 11:34

Georg pisze:
Emyl pisze:Rozbicie oferty na Derby - super plan.
Zamiast rozbicia lepsze całotygodniowe E-7. I potem zostawić :)
A Młodzieńcza i Skargi niech idą do pracy pieszo. Kupuję to!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 cze 2016, 11:34

Sklejenie 527 i E-7 stało się niemożliwe wraz z dodaniem drugiej linii Geodezyjnej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ