Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2016
Moderator: Wiliam
Dokładnie tak https://www.orlenmarathon.pl/sites/all/ ... obile=true
Za błędy ortograficzne, interpunkcyjne, składniowe z góry przepraszam.
Za zwróconą uwagę o błędzie, z góry dziękuje...
Za zwróconą uwagę o błędzie, z góry dziękuje...
Rety, jakie bzdury. Serio, jak czegoś nie wiem, nie mam pełnego poglądu na sprawę to po prostu nie piszę. Ewentualnie można też napisać w formie zapytania, ale po co, skoro można zjechać dwie instytucje naraz i czuć się lepiej?Szeregowy_Równoległy pisze:Ale istnieje w rozkładzie, a przecież włącza się brygadę do ruchu według rozkładu. Ani dyspozytor, ani nikt z ZTM nie patrzą w rozkład włączając wóz? Przez niemal 8 lat pracy w komunikacji nie spotkałem dyspozytora który by nie sprawdzał co i jak włącza. Sam też trzy razy rozkład sprawdzałem zawsze. A nie trzeba było, bo ZTM też najwidoczniej nie sprawdza. No i jak pisałem: tutaj przewoźnik przejechał kawałek za darmo. Innym razem dostanie kasę za nieprzejechany odcinek bo też nikt nie sprawdzi?
Nikt nigdzie nie przejechał ani kawałka za darmo, to akurat mogę zapewnić. Tak samo jak to, że brygada została włączona zgodnie z rozkładem jazdy z krańca Kępa Zawadowska > EC Siekierki.
Jedyny błąd w całej tej procedurze to zapisana godzina włączenia - i ten błąd ani nie jest wielkim, ani nie za bardzo można ustalić, po czyjej leży stronie. Szczególnie że nowe zasady łączności kryją przed Tobą jeszcze wiele tajemnic.
noidea
Z czego wynika ta kuriozalna dziura w dzisiejszym rozkładzie 401?
- vernalisadonis
- Posty: 3098
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Mniej pasażerów w dniu dzisiejszym i dzięki temu można trochę wozokilometrów oszczędzić.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Ciekawe czy nie więcej niż w niektórych liniach na codzień. To już prędzej 517 się nadaje do takiego zawieszania bo dubluje się z 191.vernalisadonis pisze:Mniej pasażerów w dniu dzisiejszym i dzięki temu można trochę wozokilometrów oszczędzić.
Pchanie 160, 190 i 527 w objazd przez Sierakowskiego i Okrzei to zabicie tych linii - niby przeciwpotok, ale Okrzei stało już dzisiaj aż do Wybrzeża, a niektóre brygady miały po 40-50 minut w plecy. Boję się pomyśleć co będzie popołudniu...
Moim zdaniem 527 mogłoby spokojnie wrócić na ten czas na most Gdański, 160 skrócić do dworca Wileńskiego (dla świętego spokoju nazwać to Z60, a 160 zawiesić), a 190.. no w sumie tutaj pomysłu nie mam, ale może podzielić na dwie części?
Również korek był też w Al. Solidarności od Rzeszotarskiej chyba przez to, że wspomniane linie jadą na wprost pasem samochodowym.
Dziś rano był korek z tego powodu, że popsuły się światła dla autobusów i na stałe świeciło się czerwone, ale kierowcy i tak jechali.ashir pisze:Również korek był też w Al. Solidarności od Rzeszotarskiej chyba przez to, że wspomniane linie jadą na wprost pasem samochodowym.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Zamiast rozbicia lepsze całotygodniowe E-7. I potem zostawićEmyl pisze:Rozbicie oferty na Derby - super plan.
A Młodzieńcza i Skargi niech idą do pracy pieszo. Kupuję to!Georg pisze:Zamiast rozbicia lepsze całotygodniowe E-7. I potem zostawićEmyl pisze:Rozbicie oferty na Derby - super plan.
Sklejenie 527 i E-7 stało się niemożliwe wraz z dodaniem drugiej linii Geodezyjnej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem