Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 kwie 2016, 18:59

drobert pisze:Ja jestem ciekawy czy kiedyż ktoś będzie mieć jaja i zrobi reformę tras i rozkładów tak by pozbyć się połowy dziadów na rzecz porządnych i częstych linii.
Nigdy, dopóki jest demokracja. Co skądinąd nie musi trwać zbyt długo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 28 kwie 2016, 22:52

Nie kuś dobrozmiano. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 kwie 2016, 6:12

Czego by o dobrejzmianie nie mówić, to ona przyniosła Warszawie reformę 5/10. Platforma to potem rozbudowala (silne 1, 26 i 33)by później zaorać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 05 maja 2016, 9:39

Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
Pozdrawiam

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 maja 2016, 9:48

50 minut pozniej 517 musi byc skoordynowane ze 160. Co do minuty.
ŁK

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 05 maja 2016, 9:58

Ok, rozumiem. Przypuszczam jednak, że ta koordynacja ze 160 i tak będzie tylko na papierze, a nie realnie.
Pozdrawiam

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 05 maja 2016, 15:03

W tramwajach nie lepiej, 11 i 33 razem jadą w obie strony przez cały dzień.

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 maja 2016, 21:08

rudy pisze:Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.

Dodano po 2 minutach 3 sekundach:
drobert pisze:W tramwajach nie lepiej, 11 i 33 razem jadą w obie strony przez cały dzień.
11 ma rozkład tymczasowy. Pewnie jest związana z 28, a 28 z 33. Chociaż to dziwne, bo przecież 11 poza 28 i 33 nic więcej nie trzyma (chyba, że pośrednio 35 oraz 23 i 24.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 maja 2016, 21:30

Georg pisze:
rudy pisze:Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.
To właśnie 517 ma rozciągnięty czas przejazdu w DŚ i dlatego potem często przyjeżdża na Dw. Wileński przed czasem, w porównaniu akurat do 160. ;)

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 maja 2016, 21:34

ashir pisze:
Georg pisze: A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.
To właśnie 517 ma rozciągnięty czas przejazdu w DŚ i dlatego potem często przyjeżdża na Dw. Wileński przed czasem, w porównaniu akurat do 160. ;)
Nie dziwię się. Przyspieszenie odstoisz. A jak złapiesz światła, potem kolejne to spóźnienie się nawarstwia przez całą trasę.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 maja 2016, 7:33

Georg pisze:
drobert pisze:W tramwajach nie lepiej, 11 i 33 razem jadą w obie strony przez cały dzień.
11 ma rozkład tymczasowy. Pewnie jest związana z 28, a 28 z 33. Chociaż to dziwne, bo przecież 11 poza 28 i 33 nic więcej nie trzyma (chyba, że pośrednio 35 oraz 23 i 24.
Nie zdziwiłbym się, gdyby slot 11 na Powstańców był ustawiany jednak przez nawrotkę przy Daszyńskim i koordynację z 10, a przy okazji Synów Pułku tylko obcięto rozkład. Ale tego dowiemy się w czerwcu, jak się skończy Ciepłownia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 06 maja 2016, 8:33

Georg pisze:
rudy pisze:Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.
W przypadku, gdy jest to początek trasy obu linii, a tak jest w opisywanym przypadku 191 i 517 koordynacja ma jak najbardziej sens.
I tak jak pisałem - bardziej wątpię w realność tej koordynacji na Wileńskim.
Pozdrawiam

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 maja 2016, 9:32

rudy pisze:W przypadku, gdy jest to początek trasy obu linii, a tak jest w opisywanym przypadku 191 i 517 koordynacja ma jak najbardziej sens.
I tak jak pisałem - bardziej wątpię w realność tej koordynacji na Wileńskim.
Tylko w jednym kierunku. W drugim kierunku to jest koniec trasy.

Dodano po 6 minutach 35 sekundach:
pawcio pisze:Nie zdziwiłbym się, gdyby slot 11 na Powstańców był ustawiany jednak przez nawrotkę przy Daszyńskim i koordynację z 10, a przy okazji Synów Pułku tylko obcięto rozkład. Ale tego dowiemy się w czerwcu, jak się skończy Ciepłownia.
Szczyty, poranki i wieczory są ustawiane co do minuty (przyjazd - odjazd). Międzyszczyt, SB i DS ma przerwę.

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 06 maja 2016, 20:57

Georg pisze:
rudy pisze:W przypadku, gdy jest to początek trasy obu linii, a tak jest w opisywanym przypadku 191 i 517 koordynacja ma jak najbardziej sens.
I tak jak pisałem - bardziej wątpię w realność tej koordynacji na Wileńskim.
Tylko w jednym kierunku. W drugim kierunku to jest koniec trasy.
Ja pisałem o koordynacji w kierunku Ochoty/Centrum. W drugą stronę nie ma to aż tak wielkiego znaczenia, gdyż jest chociażby wzmocnienie w postaci 207 krążącego po Ursusie.
Pozdrawiam

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 09 maja 2016, 0:21

jak widać z ZTM się pracuje bo się ma kogoś z rodziny, żaden mądry spoza rodziny tak się do pracy nie dostanie i taka jest prawda

a warszawskie talenty się marnują.... ja to chyba zacznę słać rozkłady i koordynacje . lubię się często pobawić cyferkami i nigdy mi nie wychodzi 8:2:8:2
tylko 5-5-5-5-5-5

ODPOWIEDZ