Nigdy, dopóki jest demokracja. Co skądinąd nie musi trwać zbyt długo.drobert pisze:Ja jestem ciekawy czy kiedyż ktoś będzie mieć jaja i zrobi reformę tras i rozkładów tak by pozbyć się połowy dziadów na rzecz porządnych i częstych linii.
Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie kuś dobrozmiano.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czego by o dobrejzmianie nie mówić, to ona przyniosła Warszawie reformę 5/10. Platforma to potem rozbudowala (silne 1, 26 i 33)by później zaorać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
Pozdrawiam
Ok, rozumiem. Przypuszczam jednak, że ta koordynacja ze 160 i tak będzie tylko na papierze, a nie realnie.
Pozdrawiam
W tramwajach nie lepiej, 11 i 33 razem jadą w obie strony przez cały dzień.
A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.rudy pisze:Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
Dodano po 2 minutach 3 sekundach:
11 ma rozkład tymczasowy. Pewnie jest związana z 28, a 28 z 33. Chociaż to dziwne, bo przecież 11 poza 28 i 33 nic więcej nie trzyma (chyba, że pośrednio 35 oraz 23 i 24.drobert pisze:W tramwajach nie lepiej, 11 i 33 razem jadą w obie strony przez cały dzień.
To właśnie 517 ma rozciągnięty czas przejazdu w DŚ i dlatego potem często przyjeżdża na Dw. Wileński przed czasem, w porównaniu akurat do 160.Georg pisze:A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.rudy pisze:Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
Nie dziwię się. Przyspieszenie odstoisz. A jak złapiesz światła, potem kolejne to spóźnienie się nawarstwia przez całą trasę.ashir pisze:To właśnie 517 ma rozciągnięty czas przejazdu w DŚ i dlatego potem często przyjeżdża na Dw. Wileński przed czasem, w porównaniu akurat do 160.Georg pisze: A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.
Nie zdziwiłbym się, gdyby slot 11 na Powstańców był ustawiany jednak przez nawrotkę przy Daszyńskim i koordynację z 10, a przy okazji Synów Pułku tylko obcięto rozkład. Ale tego dowiemy się w czerwcu, jak się skończy Ciepłownia.Georg pisze:11 ma rozkład tymczasowy. Pewnie jest związana z 28, a 28 z 33. Chociaż to dziwne, bo przecież 11 poza 28 i 33 nic więcej nie trzyma (chyba, że pośrednio 35 oraz 23 i 24.drobert pisze:W tramwajach nie lepiej, 11 i 33 razem jadą w obie strony przez cały dzień.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W przypadku, gdy jest to początek trasy obu linii, a tak jest w opisywanym przypadku 191 i 517 koordynacja ma jak najbardziej sens.Georg pisze:A czy koordynowanie linii 517 z czymkolwiek ma w ogóle sens? Tak długa linia i tak nie będzie jeździła idealnie punktualnie. Można oczywiście rozciągnąć w nieskończoność czas przejazdu, ale wtedy mijałoby się to z czerwonym numerkiem.rudy pisze:Po zmianie trasy 517, zmienił się rozkład 517 także w DS. Nie zmienił się natomiast rozkład 191.
W związku z tym ze Skoroszy w kierunku Ochoty/Centrum koordynacja wygląda tak:
1-10-9-1-10-9-1-10-9
Przed zmianą też nie było za dobrze (choć jasne, że nie da się idealnie skoordynować, gdy linie jeżdżą z różną częstotliwością):
10-4-6-10-4-6-10-4-6
I tak jak pisałem - bardziej wątpię w realność tej koordynacji na Wileńskim.
Pozdrawiam
Tylko w jednym kierunku. W drugim kierunku to jest koniec trasy.rudy pisze:W przypadku, gdy jest to początek trasy obu linii, a tak jest w opisywanym przypadku 191 i 517 koordynacja ma jak najbardziej sens.
I tak jak pisałem - bardziej wątpię w realność tej koordynacji na Wileńskim.
Dodano po 6 minutach 35 sekundach:
Szczyty, poranki i wieczory są ustawiane co do minuty (przyjazd - odjazd). Międzyszczyt, SB i DS ma przerwę.pawcio pisze:Nie zdziwiłbym się, gdyby slot 11 na Powstańców był ustawiany jednak przez nawrotkę przy Daszyńskim i koordynację z 10, a przy okazji Synów Pułku tylko obcięto rozkład. Ale tego dowiemy się w czerwcu, jak się skończy Ciepłownia.
Ja pisałem o koordynacji w kierunku Ochoty/Centrum. W drugą stronę nie ma to aż tak wielkiego znaczenia, gdyż jest chociażby wzmocnienie w postaci 207 krążącego po Ursusie.Georg pisze:Tylko w jednym kierunku. W drugim kierunku to jest koniec trasy.rudy pisze:W przypadku, gdy jest to początek trasy obu linii, a tak jest w opisywanym przypadku 191 i 517 koordynacja ma jak najbardziej sens.
I tak jak pisałem - bardziej wątpię w realność tej koordynacji na Wileńskim.
Pozdrawiam
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
jak widać z ZTM się pracuje bo się ma kogoś z rodziny, żaden mądry spoza rodziny tak się do pracy nie dostanie i taka jest prawda
a warszawskie talenty się marnują.... ja to chyba zacznę słać rozkłady i koordynacje . lubię się często pobawić cyferkami i nigdy mi nie wychodzi 8:2:8:2
tylko 5-5-5-5-5-5
a warszawskie talenty się marnują.... ja to chyba zacznę słać rozkłady i koordynacje . lubię się często pobawić cyferkami i nigdy mi nie wychodzi 8:2:8:2
tylko 5-5-5-5-5-5