Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lip 2016, 6:05

Jeżeli już to dostawcy oprogramowania. Wymogi ZTM są bardzo skomplikowane i już kilka 'uznanych' firm sobie na nich żeby połamało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

piorunus
Posty: 256
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 28 lip 2016, 8:40

zxcvbnm pisze:
piorunus pisze:
Tak potrafił, że mają problemy z przejściem ZTM'owskich odbiorów. Elektronika daje ciała.
Czy to wina Mobilisu czy fabryki?
W większości SIMSa, czyli debiutanta w Warszawie z SIP'em na full-wypas. Ale jak weźmiemy pod uwagę, że już od marca kilka Conecto stało w Wolicy to można dojść do wniosku, że Mobilis mając tyle czasu nie przypilnował sprawy. W Krakowie, gdzie ich AMZ i Conecto też mają sprzęt SIMSa też były pewne kłopoty na początku. Ale tam był zupełnie inny przetarg. Jednak w Wawie kaliber znacznie większy.
pawcio pisze:Jeżeli już to dostawcy oprogramowania. Wymogi ZTM są bardzo skomplikowane i już kilka 'uznanych' firm sobie na nich żeby połamało.
Ale czy dostawca oprogramowania odpowiada bezpośrednio przed ZTM? No nie. Co prawda Mobilis naliczy pewnie SIMSowi jakieś kary, ale podejrzewam, że będą one mniejsze w porównaniu z tymi, które naliczy ZTM.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 28 lip 2016, 10:10

piorunus pisze:Ale czy dostawca oprogramowania odpowiada bezpośrednio przed ZTM? No nie. Co prawda Mobilis naliczy pewnie SIMSowi jakieś kary, ale podejrzewam, że będą one mniejsze w porównaniu z tymi, które naliczy ZTM.
To już nie problem ZTM-u.
Każdy przedsiębiorca ma swobodę zawierania umów, Mobilis mógł podpisać ją z kim chciał i to Mobilis ponosi konsekwencje swojej decyzji.
A rozliczenia Mobilisu z jego kontrahentami nikogo nie interesują.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

wincenty
Posty: 1371
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 28 lip 2016, 10:23

1251 pisze:Super!!! MAN LION CITY ze Starachowic!!! .
Też się cieszę, bo to jednak najlepszy ajent i najlepsze wozy.
I jak dobrze wszystko pójdzie przybiorą imiona swoich zasłużonych dla Warszawy przodków - 9401 - 9454 :D
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Alfik125p
Posty: 17
Rejestracja: 30 sty 2016, 19:52

Post autor: Alfik125p » 28 lip 2016, 10:51

wincenty pisze:
1251 pisze:Super!!! MAN LION CITY ze Starachowic!!! .
Też się cieszę, bo to jednak najlepszy ajent i najlepsze wozy.
I jak dobrze wszystko pójdzie przybiorą imiona swoich zasłużonych dla Warszawy przodków - 9401 - 9454 :D
Fajnie by było gdyby miały numery Swoich poprzedników. :D
>ITS Michalczewski > Mobilis > Europa Express City

alojz
Posty: 2664
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 28 lip 2016, 20:31

– Analizowaliśmy dokumenty bardzo długo. Ostatecznie stwierdziliśmy, że PKS złożył ofertę z rażąco niską ceną, a także nie dopełnił warunków przetargu – tłumaczy wicedyrektor ZTM Katarzyna Strzegowska. – W sprawie ceny prosiliśmy o konsultację ekspertów z Politechniki Warszawskiej. Ostatecznie uznaliśmy, że w przypadku naszych bardzo wygórowanych oczekiwań, za tę cenę nie da się ich spełnić – dodaje i przypomina, że ZTM wymaga od przewoźników m.in. zatrudniania kierowców na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.

W przypadku niespełnienia warunków kryterium chodziło o wymagane doświadczenie. PKS Grodzisk wykonywał już przewozy w Warszawie, ale uznano, że nie robił tego należycie i nie zaliczono mu wystarczającego czasu wykonywania usługi. Firma próbowała ratować się korzystając z doświadczenia innych przewoźników, ale tego również nie uznano.
Więcej - http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 52624.html

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 lip 2016, 20:37

To Michalczewski proponował autobusy różnych producentów w tym przetargu? :-k

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 28 lip 2016, 21:14

Czy któryś z ajentów przypadkiem nie składał w przetargu propozycji na Autosan Sancity 18? Dotarła do mnie taka plotka, więc proszę o zweryfikowanie.
Obrazek
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 lip 2016, 21:27

Składał, w Lublinie. :P

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 28 lip 2016, 21:36

Wcale bym się na nie nie obraził. Możliwe że nowi właściciele zadbają o odpowiednią jakość. Testowany #917 jeździł całkiem fajnie i był cichy.

Awatar użytkownika
Cypis
Posty: 521
Rejestracja: 03 paź 2008, 18:41
Lokalizacja: DC
Kontakt:

Post autor: Cypis » 28 lip 2016, 21:54

zxcvbnm pisze:Czy któryś z ajentów przypadkiem nie składał w przetargu propozycji na Autosan Sancity 18? Dotarła do mnie taka plotka, więc proszę o zweryfikowanie.
Dotarł do nie taki post, więc proszę "przypadkiem" zaglądnąć zupełnie pobieżnie do SWIZ by przekonać się, że zamawia się solówki.
Zapraszam na pokład!

Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz
- 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11


Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 28 lip 2016, 21:56

Cypis pisze:Dotarł do nie taki post, więc proszę "przypadkiem" zaglądnąć zupełnie pobieżnie do SWIZ by przekonać się, że zamawia się solówki.
EEC? To wiem.
---
Chyba coś nie zrozumiałem. Przepraszam
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

alojz
Posty: 2664
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 28 lip 2016, 21:58

:kaput:

Awatar użytkownika
Cypis
Posty: 521
Rejestracja: 03 paź 2008, 18:41
Lokalizacja: DC
Kontakt:

Post autor: Cypis » 28 lip 2016, 22:11

Poc Vocem -- chciałem odpowiedzieć na Twój post, ale po tym, jak obraziłeś dyskutantów, zablokowano wątek. W sumie zwisa mi to i powiewa, ale Ty chyba nowy tu jesteś, więc może się poczuwasz?
Zapraszam na pokład!

Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz
- 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11


Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 28 lip 2016, 22:34

Przede wszystkim to nie jest miejsce do rozmowy o tym, co było dwa miesiące temu na RiO.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

ODPOWIEDZ