Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Jeżeli już to dostawcy oprogramowania. Wymogi ZTM są bardzo skomplikowane i już kilka 'uznanych' firm sobie na nich żeby połamało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W większości SIMSa, czyli debiutanta w Warszawie z SIP'em na full-wypas. Ale jak weźmiemy pod uwagę, że już od marca kilka Conecto stało w Wolicy to można dojść do wniosku, że Mobilis mając tyle czasu nie przypilnował sprawy. W Krakowie, gdzie ich AMZ i Conecto też mają sprzęt SIMSa też były pewne kłopoty na początku. Ale tam był zupełnie inny przetarg. Jednak w Wawie kaliber znacznie większy.zxcvbnm pisze:Czy to wina Mobilisu czy fabryki?piorunus pisze:
Tak potrafił, że mają problemy z przejściem ZTM'owskich odbiorów. Elektronika daje ciała.
Ale czy dostawca oprogramowania odpowiada bezpośrednio przed ZTM? No nie. Co prawda Mobilis naliczy pewnie SIMSowi jakieś kary, ale podejrzewam, że będą one mniejsze w porównaniu z tymi, które naliczy ZTM.pawcio pisze:Jeżeli już to dostawcy oprogramowania. Wymogi ZTM są bardzo skomplikowane i już kilka 'uznanych' firm sobie na nich żeby połamało.
To już nie problem ZTM-u.piorunus pisze:Ale czy dostawca oprogramowania odpowiada bezpośrednio przed ZTM? No nie. Co prawda Mobilis naliczy pewnie SIMSowi jakieś kary, ale podejrzewam, że będą one mniejsze w porównaniu z tymi, które naliczy ZTM.
Każdy przedsiębiorca ma swobodę zawierania umów, Mobilis mógł podpisać ją z kim chciał i to Mobilis ponosi konsekwencje swojej decyzji.
A rozliczenia Mobilisu z jego kontrahentami nikogo nie interesują.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Też się cieszę, bo to jednak najlepszy ajent i najlepsze wozy.1251 pisze:Super!!! MAN LION CITY ze Starachowic!!! .
I jak dobrze wszystko pójdzie przybiorą imiona swoich zasłużonych dla Warszawy przodków - 9401 - 9454
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Fajnie by było gdyby miały numery Swoich poprzedników.wincenty pisze:Też się cieszę, bo to jednak najlepszy ajent i najlepsze wozy.1251 pisze:Super!!! MAN LION CITY ze Starachowic!!! .
I jak dobrze wszystko pójdzie przybiorą imiona swoich zasłużonych dla Warszawy przodków - 9401 - 9454
![:D](./images/smilies/mg.gif)
>ITS Michalczewski > Mobilis > Europa Express City
Więcej - http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 52624.html– Analizowaliśmy dokumenty bardzo długo. Ostatecznie stwierdziliśmy, że PKS złożył ofertę z rażąco niską ceną, a także nie dopełnił warunków przetargu – tłumaczy wicedyrektor ZTM Katarzyna Strzegowska. – W sprawie ceny prosiliśmy o konsultację ekspertów z Politechniki Warszawskiej. Ostatecznie uznaliśmy, że w przypadku naszych bardzo wygórowanych oczekiwań, za tę cenę nie da się ich spełnić – dodaje i przypomina, że ZTM wymaga od przewoźników m.in. zatrudniania kierowców na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
W przypadku niespełnienia warunków kryterium chodziło o wymagane doświadczenie. PKS Grodzisk wykonywał już przewozy w Warszawie, ale uznano, że nie robił tego należycie i nie zaliczono mu wystarczającego czasu wykonywania usługi. Firma próbowała ratować się korzystając z doświadczenia innych przewoźników, ale tego również nie uznano.
To Michalczewski proponował autobusy różnych producentów w tym przetargu? ![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Czy któryś z ajentów przypadkiem nie składał w przetargu propozycji na Autosan Sancity 18? Dotarła do mnie taka plotka, więc proszę o zweryfikowanie.
![Obrazek](http://www.autosan.eu/upload/Produkty/autobusy/sancity18lf/sancity18lf.jpg)
![Obrazek](http://www.autosan.eu/upload/Produkty/autobusy/sancity18lf/sancity18lf.jpg)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Składał, w Lublinie. ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Wcale bym się na nie nie obraził. Możliwe że nowi właściciele zadbają o odpowiednią jakość. Testowany #917 jeździł całkiem fajnie i był cichy.
Dotarł do nie taki post, więc proszę "przypadkiem" zaglądnąć zupełnie pobieżnie do SWIZ by przekonać się, że zamawia się solówki.zxcvbnm pisze:Czy któryś z ajentów przypadkiem nie składał w przetargu propozycji na Autosan Sancity 18? Dotarła do mnie taka plotka, więc proszę o zweryfikowanie.
Zapraszam na pokład!
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
EEC? To wiem.Cypis pisze:Dotarł do nie taki post, więc proszę "przypadkiem" zaglądnąć zupełnie pobieżnie do SWIZ by przekonać się, że zamawia się solówki.
---
Chyba coś nie zrozumiałem. Przepraszam
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Poc Vocem -- chciałem odpowiedzieć na Twój post, ale po tym, jak obraziłeś dyskutantów, zablokowano wątek. W sumie zwisa mi to i powiewa, ale Ty chyba nowy tu jesteś, więc może się poczuwasz?
Zapraszam na pokład!
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Przede wszystkim to nie jest miejsce do rozmowy o tym, co było dwa miesiące temu na RiO.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears